Nie mówiąc już o tym, że za jakiś czas będzie za 50zł.
Ja np. dopiero teraz gram w Skyrima - jakiś czas temu kupiłem tanio bez dodatków, ale dopiero teraz ceny na dodatki obniżyli, więc...
Premierowo kupuję tylko strategie Paradoxu - tam przynajmniej wychodzi kilka godzin rozgrywki na każdą wydaną złotówkę.
(a policzmy sobie jakiś CoD - 5h godzin gry i 200zł)
Forum > Software > Wiedźmin 3
Wysłane 2015-05-14 07:42
Wysłane 2015-05-14 07:55 , Edytowane 2015-05-14 07:55
A ja własnie opieram sie na ludziach którzy juz grali. (YT)
grafika +
muzyka ++ (jest fenomenalna)
zadania + (brak przynies, podaj pozamiataj)
czasy ładowania + (bo przeciez nie bedziemy sie opierać na czasach dla PS4... do tego są żadkie wiec...)
rozgrywka jak dla mnie + (W2 był na start dla mnie za trudny i trochę mi zeszło sie nauczyc co i jak)
bugi na starcie ? (póki co nic dyskwalifikującego)
Więc gdzie tu są jakies minusy
Ok rozumiem jak ktos nie chce wydawać 120 zł. Spoko też tak robię. Tylko że wszystko wskazuje że W3 to nie są odgrzewane kotlety jak produkcje innych firm. Do tego robił go stosunkowo mały zespół. Brak DRMów, i jeszcze staraja sie wprowadzić własnego klienta do sklemu (GOG Galaxy, który moim zdaniem jak na zamkniętą betę jest wystarczający, a do tego opcjonalny).
Mam takie wrażenie, że to jest tak jak wczoraj napisał Adrian Chmielarz
[LINK]
Czyli nasze musi byc bez skazy albo jest do kitu. Podczas gdy wybaczamy zagranicznym twórcom bardzo wiele.
Wysłane 2015-05-14 08:07 , Edytowane 2015-05-14 08:07
Proszę filmik Engry Joe z eventu w Warszawie
[LINK]
Wersja PC jesli dobrze pamiętam to "nie Ultra"
No powiedzcie mi że wam tutaj czegos brakuje...
Wysłane 2015-05-14 08:47 , Edytowane 2015-05-14 08:54
@koradon
czasy ładowania + (bo przeciez nie bedziemy sie opierać na czasach dla PS4... do tego są żadkie wiec...)
Po śmieci lub skorzystania z fast trip gra na soniaku ładuje się 40s. Jak dla mnie to jest dość absurdalny czas...
A ja własnie opieram sie na ludziach którzy juz grali. (YT)
Oglądałem video reckę, hmm chyba IGN?
Powiedzieli w niej, że jest słaba fabuła, a dali chyba 9.5/10.
Ciężko brać na poważnie recenzje jak takie sprzeczności w nich występują...
Żeby nie było, robię wolne w przyszłym tygodniu
@ NetCop
Jak się nie mylę, to każdy recenzent dostał wersję na PS4 (każdą reckę co przejrzałem była na konsoli)
Wysłane 2015-05-14 09:03 , Edytowane 2015-05-14 09:03
Trochę słabo wyglądają te screeny. Te ruskie to juz raczej negatywna propaganda patrząc na jakość elementów interfejsu który jest kompletnie nieostry. A co jak co to czcionki zwykle ostre są nawet na niskich ustawieniach gry ;). Z drugiej strony screeny producenta są super ale to jest znany trik.
Wargaming robi to samo w WOT pokazując nowe modele czołgów w HD które są super dopracowane a później w grze na najwyższych ustawieniach im nie dorównują bo detale są w grze obniżane. Podobno komputer by nie "pociągnął". I może to być prawda bo oglądając screena nie wiemy na jakim sprzęcie był robiony ale można zakładać, że nie odpalają tego na zwykłym PC tylko na maszynie która ma ze 2-3 topowe grafy i najmocniejszy procek na pokładzie. Nie wiadomo też ile było fps, tego przecież na screenie nie widać. Takiego super screena wyrenderuje każdy komputer, kwestia czasu.
Wysłane 2015-05-14 09:03
Tekst z p.
Druga informacja dotycząca Wiedźmina jest dużo ciekawsza i zapewne zainteresuje wielu graczy, którzy interesują się jakością grafiki w nowych przygodach Geralta. Według niepotwierdzonych informacji, CDPR przeliczyło się jeśli chodzi o moc konsol i właśnie z tego względu pierwsze materiały z gry wyglądają dużo lepiej niż finalna wersja. Studio miało pracować nad Wiedźminem 3 w czasach, gdy znało tylko szczątkową specyfikację PS4 i XONE. Gdy sprzęt pojawił się już na rynku, polskie studio musiało zmienić swoje plany, przycinając niektóre elementy dostępne w grze.
Na liście rzeczy znalazły się m.in.:
[ul]
[li]zmniejszenie szczegółowości i odległości rysowania horyzontu,[/li]
[li]usuniecie przezroczystości zależnej od objętości,[/li]
[li]zmiany w okluzja otoczenia i gęstości liści/liczby drzew,[/li]
[li]usuniecie zaawansowanej symulacji wody,[/li]
[li]gorsza teselacja podłoża i budynków,[/li]
[li]zmiany dotyczące odbić w wodzie w czasie rzeczywistym, usunięcie animacji pozostawiania kropli krwi w wodzie.[/li]
[/ul]
Według danych, CD Projekt RED nie miał dostatecznej siły roboczej oraz środków, by tworzyć grę na każdą z platform z osobna. Tylko w taki sposób edycja pecetowa mogłaby w zdecydowany sposób górować nad konsolowymi. Raport wskazuje też, że tylko komputery miały odpowiednią ilość mocy, by zrealizować początkową wizję twórców. Wszystkie materiały z 2013 roku udostępnione przez CDPR pochodziły z bardzo wydajnych pecetów.
Znalazła się też odpowiedź na kwestię kłamstw związanych z marketingiem Wiedźmina 3. Polskie studio zarzekało się, że o żadnym pogorszeniu jakości nie ma mowy, ale rzeczywistość okazała się być inna. Twórcy nie mogli przedstawiać swojego produktu w złym świetle. Co więcej, CDPR powstrzymywało się od negatywnych komentarzy na temat konsol obecnej generacji, które miały nie spełnić oczekiwań wielu graczy. Sama wersja pecetowa gry nie będzie się natomiast zbyt mocno różnić od tej dla PS4 i XONE, poza oczywiście wyższą rozdzielczością, większą liczbą klatek na sekundę i kilkoma smaczkami dla kart Nvidii, jak HairWorks. Całość możecie przeczytać tutaj. Do obu podanych w tekście informacji należy podejść z odpowiednim dystansem, bo nie są to oficjalne dane pochodzące od CD Projekt RED.
Wysłane 2015-05-14 09:23
@pi_nio
Tak wiem że rozmawiamy o gustach :P
Po prostu nie rozumiem podejscia.
A jestem podekscytowany do wszystkie Wieski to gry głównie fabularne. Ze świetnymi dialogami i szarym swiatem gdzie nie ma sciezki dobrej albo złej jak jest np w serii Mass Effect. Tam wystarczy wszystkie dialogi wybierać z prawego górnego rogu zeby byc dobrym i prawego dolnego żeby byc złym... Rzeczywiscie fun niesamowity... chociaz wszystkie częsci mam za sobą.
A do tego pomimo że Sapkowski nie bierze udziału w tworzeniu gry to i tak CDP robi wszystko żeby gry były w klimacie książek.
@Netman
Bardzo dobrze to ująleś. Na soniaku. Kazda gra na konsolach ma czasy ładowania z sufitu. I nic z tym nie zrobisz
Tutaj troche zakładam ze jestes graczem PC
Inne portale natomiast chwala fabułę. I mówią że jest w tej grze najważniejsza. Znowu gusta. A jak recenzował ktos kto nie zna historii to wiesz może dodatkowo byc różnie.
Co do tej informacji o downgradzie z pcl.
1. Tajemnicze źródło - nie mówię że nieprawdziwe no ale jednak
2. Wersja PC będzie miała przeciez nvidia hairworks. Więc...
3. PC to PC. Takie rzeczy jak FOV na bank zaraz ktoś rozkmini i będzie mozna parametry podkręcać.
4. Ja natomiast słyszałem (i to od devsów), że CDP nie wyklucza w przyszłości (rok, dwa) że nie wypuszczą łatki z Dx12. Wszystko zalezy od zasobów i kasy. Ale chyba nikt nie uwaza że na premierze W3 stracą więc jest to możliwe.
5. Devsi mówili od kilku miesięcy, że nie pokażą ustawień Ultra do premiery. Jezeli sie trzymali słowa to tak naprawde nic nie wiemy. Poza tym że i tak jest dobrze.
To sa moje przemyślenia odnosnie tej sprawy
Zostało 5 dni, poczekamy zobaczymy.
Wysłane 2015-05-14 14:29
No cóż, ja czekam na wersję PC, ponieważ waga gierki na kalkulatorach jest wyższa niż na tych klonach 3DS... To taka mała moja złośliwość do "nowych" konsol ;)
Offtopowo: ciekawe czy gierka pobije walki z "dużymi" przeciwnikami, jak narazie dla mnie królem tutaj była Dragon's Dogma. Która sama w sobie była brzydka jak noc ;), ale sprawia dużo frajdy.
Wysłane 2015-05-14 14:33 , Edytowane 2015-05-14 14:33
@aY227
To akurat jest norma
Co do porównania z Polygamii to poczekajmy na wersję PC. FOV, ilość roślinności, cienie i oświetlenie to pikuś, bo to pewnie ustawia się w pliku konfiguracyjnym dla silnika renderującego ale ogromne oszczędności na jakości tekstur są nie do wyrównania jeśli w grze finalnej nie będzie tych pierwotnych na których kręcono filmik.
Wysłane 2015-05-14 15:03 , Edytowane 2015-05-14 17:15
@NetCop
Ja mam wrażenie ze jednak najwiecej stracimy przez mozliwy brak czasteczek. Jednak ten ogień z prezentacji z 2013 roku zrobił na mnie wtedy niesamowite wrażenie. Wolałbym czasteczki wzgledem tekstur chyba
No i odpowiedź CDP w sprawie downgradu też jest ciekawa:
Nie komentujemy plotek.
Kurde jeszcze 5 dni...
/edyta/
Tak z czystej developerskiej ciekawości, zacząłem grzebać w tym co mi się ściągnęło jako preload. No i oczywiście w katalogu bin/config mamy dostęp do ładnych plików konfiguracyjnych. Jest mnóstwo opcji odnośnie grafiki i wygląda na to że wszystko jest jawne. Nie znam się na developerce gier a i z najnowszymi nowinkami graficznymi raczej jestem do tyłu, ale domowe podkręcanie parametrów wydaje się dość proste.
Jakby ktoś chciał mogę wkleić treść tych plików.
Wysłane 2015-05-14 21:39 , Edytowane 2015-05-14 21:40
[LINK] - nowy trailer
Wysłane 2015-05-16 11:20
W3 kupiony ściągnięty z GOG Teraz tylko czekać 3 dni. Mam nadzieje, że w dniu premiery nie będzie za dużego problemu z dociągnięciem patcha i wersji pl.
Wysłane 2015-05-16 11:26
Nie wiecie przypadkiem jak będzie z wersjami językowymi w przypadku edycji na PS4? Czy jeśli kupię wersję angielską to będę mógł wybrać polski dubbing czy trzeba będzie zamawiać z Polski?
Kto jest online: 0 użytkowników, 433 gości