Forum > Mobilne > Jesteś użytkownikiem NVIDIA Shield Tablet? (ważne!)

Strona 1 z 1 1
skocz

koniiu

  • koniiu
  • wiadomość Użytkownik

  • 685 wypowiedzi

Wysłane 2015-07-31 15:52 , Edytowane 2015-07-31 16:58

Znalazłem w serwisie tabletowo.pl taki oto komunikat: [LINK]

Jeżeli komuś nie chce się klikać pozwolę sobie zacytować:

Nie dalej jak kilka godzin temu informowaliśmy, że Shield Tablet otrzymał aktualizację systemu do Androida 5.1.1 Lollipop. Okazuje się, że ze sprzętem są problemy – co ciekawe, zupełnie nie mają one związku z warstwą oprogramowania, a z komponentami – dokładniej – z akumulatorem.
NVIDIA rozpoczęła akcję serwisową, która poleca na wymianie zagrożonych uszkodzeniem NVIDIA Shield Tablet. W grę wchodzą urządzenia dostępne w sprzedaży między lipcem 2014 a lipcem 2015 roku.
Firma NVIDIA ustaliła, że akumulatory w tym modelu mogą się przegrzewać, stwarzając niebezpieczeństwo pożaru. Akcja serwisowa, polegająca na wycofaniu objętych nią tabletów z rynku, nie wpływa na żadne inne produkty firmy NVIDIA.
Wszyscy posiadacze Shield Tablet powinni udać się na stronę www.nvidia.com/support/tabletrecall, gdzie dowiedzą się czy ich urządzenie kwalifikuje się do wymiany i, jeśli tak, w jaki sposób jej dokonać. Firma NVIDIA prosi również użytkowników o zaprzestanie korzystania z zagrożonych uszkodzeniem tabletów, z wyjątkiem czynności niezbędnych do wykonania zapasowej kopii danych. Po zarejestrowaniu swojego urządzenia użytkownicy otrzymają tablet na wymianę.
Akcja serwisowa dotyczy urządzeń z jednym typem baterii – „Y01„. Użytkownicy sprzętu z akumulatorami oznaczonymi jako „B01″ mogą spać spokojnie. Jak to sprawdzić? Wystarczy przejść do Ustawień, następnie „O tablecie” -> „Status”. W Polu „bateria” znajdziecie odpowiednią informację: B01 lub Y01.
Sytuacja wygląda poważnie, więc tak samo potraktujcie, proszę, tą informację.


Moja sztuka niestety kwalifikuje się do wymiany. Dobrze jednak, że NVIDIA zareagowała prawidłowo, że nie trzeba się wykłócać o wymianę sprzętu na wolny od wad.

zlotnik

Wysłane 2015-07-31 19:24 , Edytowane 2015-07-31 19:27

Moj tez, wyslałem już zgłoszenie czekam na nowy tablet. Wydaje mi się to nad wyrost, tablet mi się nie przegrzewa czaly czas na nim działam nawet pisze z niego ten post☺. Ciekawi mnie jak wyłacza stary tablet zdalnie na stałe. Na marginesie tablet jest świetny codziennie jest katowany po3-6h przez ze mnie i drugą połowe już od pół roku 

Core i7 4790k4.4GHZ 1.1V+Arctic Liquid Freezer 240|Gigabyte GA-B85M-D3H|Geforce GIGABYTE GTX 1060 6GB|24GB 1600mhz|Asus XONAR DX|DELL G2410 LED|SSD PNY 480GB| HDD SEAGATE 2TB|be quiet! 500W|Fractal Design Define R5 |Corsair K55 RGB|Logitech g400|Nvidia shield tablet|LG G5

koniiu

  • koniiu
  • wiadomość Użytkownik

  • 685 wypowiedzi

Wysłane 2015-07-31 20:10

Mój się trochę grzeje, nie jest to jednak jakoś uciążliwe. Ogólnie ciekawi mnie jaka będzie procedura odesłania im starego tabletu.

zlotnik

Wysłane 2015-07-31 20:15

Nie odsyłasz go gdy właczysz nowy stary zostaje wyłaczony zdalnie na stałe i zostaje u Ciebie

Core i7 4790k4.4GHZ 1.1V+Arctic Liquid Freezer 240|Gigabyte GA-B85M-D3H|Geforce GIGABYTE GTX 1060 6GB|24GB 1600mhz|Asus XONAR DX|DELL G2410 LED|SSD PNY 480GB| HDD SEAGATE 2TB|be quiet! 500W|Fractal Design Define R5 |Corsair K55 RGB|Logitech g400|Nvidia shield tablet|LG G5

koniiu

  • koniiu
  • wiadomość Użytkownik

  • 685 wypowiedzi

Wysłane 2015-07-31 20:23

Dostałem właśnie potwierdzenie i jest w nim napisane:

Dear NVIDIA Tablet Customer,

Thank you for submitting a claim to replace your tablet. Your replacement will ship within the next 2-4 weeks.

Please follow the included instructions to replace or dispose of your old tablet.

Please make sure to back up your photos, video and data files, so that you may access them from your replacement tablet.

As a reminder, when you set up your new tablet, your old tablet will be deactivated and no longer function.

Please remove all accessories – cover, SIM card, SD card, etc. – before returning your old tablet.

Thank you for your loyalty and for participating in this recall effort.

Sincerely,
NVIDIA


Czyli jak wnioskuje, będzie trzeba odesłać uszkodzony tablet bez akcesoriów.

zlotnik

Wysłane 2015-07-31 21:23 , Edytowane 2015-07-31 21:31

Ja też dostałem, jest tak jak pisałem wyżej. Ciekawe jak to zrobia teraz trzeba myśleć jak zrobić zeby oba działaly

Core i7 4790k4.4GHZ 1.1V+Arctic Liquid Freezer 240|Gigabyte GA-B85M-D3H|Geforce GIGABYTE GTX 1060 6GB|24GB 1600mhz|Asus XONAR DX|DELL G2410 LED|SSD PNY 480GB| HDD SEAGATE 2TB|be quiet! 500W|Fractal Design Define R5 |Corsair K55 RGB|Logitech g400|Nvidia shield tablet|LG G5
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 446 gości