W 2. połowie grudnia szykuje się portalowi IN4 (a konkretnie mi ) wycieczka do głównego serwisu Gigabyte we Wrocławiu, połączona z fotorelacją oraz wywiadem z kierownikiem tegoż serwisu. W związku z tym chciałem zebrać od Was pytania Was nurtujące, które będę mógł w Waszym imieniu zadać i przekazać Wam oficjalne odpowiedzi serwisu.
-------------------------------------------------------------------
OK wziąłem się i zebrałem pytania które padły do kupy. Jako że pytania tyczą serwisu Gigabyte to nie znalazły się tu pytania o proffil produkcji, konkurencyjność (chyba że napraw) itp. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to czas najwyższy by je podać, jutro skoro świt (czyli koło 14) podeślę listę zainteresowanym.
Pozwoliłem sobie czasem przeredagować treść pytań.
1. Co się najczęściej psuje (które podzespoły/produkty trafiają najczęściej do serwisu)?
2. Dlaczego laminat (głównej linii produktów) jest niebieski?
3. Czy przewidziany jest (ew. czy GB świadczy) serwis door to door dla peryferiów dla użytkowników indywidualnych)?
4. Czy są planowane przyjęcia do serwisu? Jeśli tak to jakie wymagania trzeba spełnić?
5. Czym może być spowodowana znaczna różnica temperatur na różnych wersjach BIOSu tej samej płyty głównej? Jak odczytywać taki pomiar? Czy jest to usterka gwarancyjna?
Jako że niewiele tych pytań to coś ode mnie...
6. Czy serwis świadczy usługi naprawy dla wszystkich klientów czy jedynie partnerów handlowych? W sensie czy każdy posiadacz uszkodzonego produktu Gigabyte może się zgłosić celem naprawy gwarancyjnej?
7. Czy serwis świadczy usługi naprawy pogwarancyjnej dla klientów indywidualnych?
8. Jakie były najciekawsze, najdziwniejsze czy najbardziej nietuzinkowe usterki zgłoszone do serwisu? W sensie co najbardziej zapadło w pamięci serwisantom...
9. Jaki jest orientacyjny czas naprawy gwarancyjnej laptopa, płyty głównej, karty graficznej itp? Tzn. po jakim czasie klient może się spodziewać odzyskania sprawnego sprzętu...
10. Czy często (jeśli w ogóle) trafiają na serwis produkty po mniej lub bardziej nieudolnych naprawach, dających się łatwo wykryć?
Jeśli nic się do jutra tj. 17.12 nie pojawi to taką listę wyślę do Gigabyte
Forum > Serwis IN4.pl > Macie pytania do serwisu Gigabyte - zadawajcie je tutaj!
Wysłane 2012-11-29 20:49 , Edytowane 2012-12-16 22:31
Wysłane 2012-11-30 00:25 , Edytowane 2012-11-30 00:27
@pikupiku
Ad.1+2. Zdaje się że z okazji jakiegoś prima aprilisa ktoś rzucił notkę o płycie Hello Kitty Edition nie pamiętam już czy GB czy ktoś inny.
Ad.3. Przecież od dawna produkują o.
@NuCore
Ale ja będę rozmawiał z kierownikiem serwisu tylko, więc z kimś kto tym pracownikom te podwyżki będzie musiał dać, także się raczej nie ucieszy na to pytanie...może zadam jako ostatnie jak już będę miał w zasięgu wzroku drzwi
Wysłane 2012-12-01 21:20 , Edytowane 2012-12-01 21:31
@1084
Mi działa pasywna karta graficzna od GigaByte już z 7 lat, nie ukrywam, że radiator mocno parzy podczas większego obciążenia. Tylko w jednej grze zdarza mi się, że oprogramowanie od Catalysta czyli VPU Recover resetuje się - najpierw czarny ekran, chwilka czasu i jest normalnie.
Nie wiem jak jest z nowymi kartami graficznymi tego producenta. Może robią gorsze teraz karty graficzne z uwagi na coraz lepsze układy graficzne zintegrowane.
Mógłbym im podziękować za jakość działania sprzętu przez tyle lat, ale za brak wsparcia to już nie.
Wysłane 2012-12-02 01:21
@ANTYBIRD
Widzisz...może jakbyś się we Wrocku ożenił...
Wysłane 2012-12-02 01:47
Dlaczego laminat jest niebieski?
Wysłane 2012-12-06 08:46
@djluke
1. Spytaj sie czy nie potrzebuja mnie na jakies stanowisko pracownicze
2. Dlaczego procesor ma zauwazalne wieksze temperatury na biosie F13 niz na F12(plyta glowna 990xa-ud3 rev 1.0-1.1)
Wysłane 2012-12-07 14:30
@GIGABYTE_PL
Oo! to kiedy kiedy?!
@pi_nio
Że ja nago?! No co Ty! Panikę w mieście chcesz wywołać? Interwencję ABW/GROM-u? Nowy stan wojenny??
Wysłane 2012-12-16 22:32
Updatnąłem głównego posta i pozbierałem pytania. Jeśli macie inne - podajcie je teraz lub zamilknijcie na wieki
Kto jest online: 1 użytkowników, 237 gości
maq2 ,