Forum > Tematy dowolne > Ostrzeżenie przed RTVEuroAGD

Strona 1 z 1 1
skocz

prezi

  • prezi
  • wiadomość Użytkownik

  • 161 wypowiedzi

Wysłane 2013-10-04 18:44

Cześć,
Chcę opisać problemy z RTVEuroAGD oraz ostrzec potencjalnych klientów, jednocześnie prosząc o pomoc.
W dniu 10.09.2013 Zdecydowałem się na zakup telefonu HTC 8S niebiesko-czarny. W momencie zakupu był na stanie, więc wrzuciłem go do koszyka i zapłaciłem kartą., później jednak dostałem informację, że czas oczekiwania wynosi 14 dni. Trudno poczekam. W dniu 17.09.2013 Wysłałem jednak zapytanie o realizację zamówienia. Dostałem odpowiedź, że mają czas do 30 września, a w tej chwili nie mają informacji, kiedy towar będzie. Nie chciałem czekać, więc zrezygnowałem z zamówienia i poprosiłem o zwrot wpłaconych pieniędzy i tutaj zaczynają się problemy ze zwrotem kasy. Sądziłem, że na zwrot czeka się 2-3 dni. Wieczorem 29 września wysłałem maila z prośbą o zwrot wpłaconych pieniędzy z wyznaczonym terminem wpłaty do 1 października oraz informacją, że po tym dniu zacznę naliczać ustawowe odsetki. W odpowiedzi dosłałem informację, że mają 14 dni na zwrot pieniędzy, niestety ja nie chcę być dla nich darmowym bankiem, więc 1.10.2013 Wysłałem mailem wezwanie do zapłaty i informację o naliczonych odsetkach, na którego nie dostałem żadnej odpowiedzi. I teraz pytanie.
Wysyłać wezwanie do zapłaty pocztą? Czekać na zwrot cierpliwie? Zgłosić oszustwo na Policji? Co na to UOKiK?
Czy zapisy w ich regulaminie są zgodne z obowiązującym prawem? Co ciekawe nadal oferują ten telefon (reklama na in4) z możliwością odbioru w ciągu godziny, sprawdzałem na stronie, czas realizacji 7-14 dni, czyli nadal od 10.09.2013 nie mają go na stanie. Zdaje się, że RTVEuroAGD robi sobie darmowy bank z klientów oferując towar, którego nie mają i przetrzymując pieniądze klientów, albo jest to oszustwo na masową skalę.

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2013-10-04 19:08 , Edytowane 2013-10-04 19:08

mają 14 dni na zwrot kasy. miałeś po prostu pecha. ja ZAWSZE jak kupuję coś droższego niż 100 zeta dzwonię i pytam o stany magazynowe, bo rzadko która firma ma je aktualne na stronkach WWW. pozostaje czekać i następnym razem myśleć i kombinować, żeby nie dać się wciągnąć w takie coś. dotyczy WSZYSTKICH sklepów WWW. \"\przytul\"

(.)

TonySoprano

Wysłane 2013-10-04 19:21

@prezi

To że jest "na stanie", nie znaczy że firma ma coś od ręki. Teraz rzadko zdarza się, aby coś było magazynowane w większej ilości.

クリス&

Wysłane 2013-10-04 19:33

Jeśli zapłaciłeś kartą możesz zwrócić się do wydawcy karty o cofnięcie transakcji, tylko nie wiem do ilu dni takie coś można zrobić od dnia płatności kartą, bo zawsze płaciłem przelewem na konto. \"\hmmm\"

beton

  • beton
  • wiadomość Użytkownik

  • 7393 wypowiedzi

Wysłane 2013-10-04 21:07

Niby sklep w porządku ale procedury mają czasem dziwne. Ja ostatnio kupowałem u nich towar który mieli na stanie i opisany jako natychmiastowa wysyłka. Walnąłem się na 30 groszy robiąc przelew. Po 3 dniach zadzwoniłem dlaczego nie dostałem na maila nr-u listu przewozowego a nawet dlaczego jeszcze nie było kuriera. Powiedziano mi że przelew jeszcze do nich nie wpłynął. Zdziwiłem się i sprawdziłem czy wyszedł z mojego banku. Oczywiście tak (ale nie sprawdziłem kwoty) po 2 dniach znów zadzwoniłem i najpierw gadka ze nie mają przelewu więc pytam komu mam wysłać potwierdzenie i dopiero po kilku minutach rozmowy ktoś bardziej kompetentny sprawdził że brakuje 30gr. Jakby od razu nie mogli wysłać maila że wpłacona kwota jest nieprawidłowa. Oczywiście towar wysłali dopiero jak dotarło do nich 30gr. Tym sposobem na zakup czekałem prawie 2 tygodnie ale to i tak nic w porównaniu do przygody z neo24.
Nie pamiętam już gdzie ale w zeszłym roku na zwrot kasy w jakimś mniejszym sklepie czekałem miesiąc.

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2013-10-04 22:02

@beton za duży obrót i za mało ludzi do obsługi i tak się to kończy... \"\brrr\"

(.)

beton

  • beton
  • wiadomość Użytkownik

  • 7393 wypowiedzi

Wysłane 2013-10-04 22:07

@pi_nio Być może tylko że taki mail o złej kwocie mógłby przyjść z automatu a już jak zadzwoniłem pierwszy raz po 3 dniach to konsultant mógłby to sprawdzić dokładnie i powiedzieć co jest a nie że nie doszedł przelew.

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2013-10-05 01:27

@beton tylko wiesz. musiało by się komuś po prostu chcieć, a tu panie Polska i brak motywacji do pracy \"\crazy\"

(.)

Yesusik

Wysłane 2013-10-05 09:36

@prezi
Niestety nie ma zapisu w żadnej ustawie, która określałaby maksymalny czas na zwrot pieniędzy, więc zapis ich w regulaminie jest ważny i tym samym musisz się do niego zastosować.
\"\przytul\"

よろしく

TonySoprano

Wysłane 2013-10-05 09:45 , Edytowane 2013-10-05 09:46

@pi_nio

Spotkałem się osobiście też z systemem w Logistyce, który jak "otrzyma" błędne polecenie ( w tym przypadku kwota, która musi być taka sama jak na "etykiecie" ) to przenosi zamówienie do "koszyka", który obsługuje pracownik w późniejszym terminie. Powinno być tak, że na bieżąco reguluje się takie nieścisłości, ale w praktyce co dany okres czasu. Nie wiem czy tak trudno wprowadzić zapisek przy zamówieniu pt: " Kwota nie jest właściwa " \"\nie_ok\"

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2013-10-05 13:42

@TonySoprano zgadza się, ale żeby powstał system reagujący inteligentnie na wszystkie możliwe błędy kupującego to komuś musi się chcieć go dopracować.

(.)

Maveriq

Wysłane 2013-10-05 13:45

Ja też chcę się poskarżyć na RTV Euro AGD.
W Gdańsku w Galerii Przymorze nie mają kabla zasilającego do komputera \"\zly\"
Musiałem pojechać do MediaMarkt i kupić najdroższy na świecie za 19,99zł.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

krymtON

Wysłane 2013-10-05 15:18

@Maveriq - w komputerowym pokroju ESC/Gral nie zapłaciłbyś mniej... Kiedyś za kabel sata zapłaciłem 10zł (!!).

Graty jak każde inne ;)

kotin

Wysłane 2013-10-05 16:11

@Maveriq Trzeba było być na zlocie. Przywiozłem tam kilkadziesiąt "bezcennych" kabelków itp. (w tym parę zasilających gniazdko / komp, UPS / komp). Większość nie znalazła niestety nowego pana i została na wieczną pamiątkę w Górach Świętokrzyskich. \"\jezor\"

i5-11600 / SilentiumPC Fortis 3 / Asus Prime B560 Plus / RAM 2x16 GB 3600MHz / 4 SSD / Inno3D GeForce RTX 4070 Twin X2 12GB / SB X AE-5 PLUS / BeQuiet Pure Power BQT-L8-600W / SilentiumPC Gladius M40 / MSI Optix 2560 x 1080 / Logitech X230 / KOS UR40 ? Win 11 Pro... Lenovo G70-70 i5-4210U/8GB/500 GB SSD (zmieniony).

supercinek

Wysłane 2013-10-06 17:53 , Edytowane 2013-10-06 17:54

Potwierdzam co pisze @kotin
W magicznym worku miał chyba wszystkie możliwe kabelki \"\lol\"
Jeden fajnie się do mnie uśmiechał, to zabrałem go ze sobą.

Maveriq

Wysłane 2013-10-06 21:26

Brutale...

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

prezi

  • prezi
  • wiadomość Użytkownik

  • 161 wypowiedzi

Wysłane 2013-10-09 18:02

Cześć,

Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Szczęśliwie pieniądze dziś wróciły na moje konto.
Po prostu udzieliłem darmowego kredytu firmie RTVEuroAGD :-)

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2013-10-09 22:03

@prezi to opłata za udzielenie Ci nadziei \"\crazy\"

(.)
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 506 gości