Liczne błędy w Assasin's Creed Unity
Sporą klapę przy okazji premiery Assasin’s Creed: Unity zanotował Ubisoft. Wściekli są nie tylko redaktorzy testujący grę ale także i gracze. Najczęstszym argumentem jest kiepska optymalizacja wymagająca mocnego sprzętu oraz nagminne błędy. Niezadowolenie przekłada się także na wyniki akcji Ubisoftu, które w ciągu jednego dnia zmalały o 12.8 %.
Co prawda francuska firma intensywnie pracuje nad załataniem błędów ale wbrew pozorom nie będzie to łatwe. Bohater którym sterujemy jakby nigdy nic unosi się w powietrzu, tekstury twarzy nie wyświetlają się prawidłowo, przedmioty lubią się przenikać – to tylko niektóre błędy. I nie ma znaczenia czy mówimy tutaj o wersji na konsole nowej generacji (Xbox One, Playstation 4) czy o wersji na komputery osobiste.
Fabuła Assasin’s Creed: Unity zorientowana jest w czasach francuskiej rewolucji (XVII wiek). Wcielając się w assasyna o imieniu Arno musimy przeciwstawić się władzy. Tym razem z pomocą nadejdą inni assasyni (stąd nazwa Unity – jedność). Pewnym usprawiedliwieniem dla Ubisoftu jest to, że francuska firma pracowała równocześnie nad dwoma wersjami Assasyna – Unity przeznaczoną dla Europy oraz Rouge – wersja dla Ameryki Północnej.
Galeria: