2014-10-30 11:14
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
11

Nowa generacja trawy, czyli Nvidia TurfEffects

Obrazek Nowa generacja trawy, czyli Nvidia TurfEffects

Nie, nie... Tu nic nie będzie o paleniu, chyba że układów graficznych naszych kart :) Otóż nVidia, jako że w końcu "zielona", zajęła się dokładniejszym wyświetlaniem trawy w grach komputerowych. Wynikiem tych opracowań jest dokładna symulacja źdźbeł trawy połączona z fizyką ich ruchu na wietrze i przy ich "deptaniu". Wyobraźmy sobie trawiasty zagajnik, a na nim Wiedzimin toczy walkę ze zbójami... Jak nic, trawa musi być zmłócona. Sprawa może wydawać się banalna, ale skomplikowane obliczenia graficzne oparte na trójkątach mogą przydać się w innych zastosowaniach efektów gier. Jak to wyglądać ma w naturze, możecie zobaczyć w rozwinięciu newsa...






Nowa generacja trawy, czyli Nvidia TurfEffects

Nowa generacja trawy, czyli Nvidia TurfEffects

Nowa generacja trawy, czyli Nvidia TurfEffects

Nowa generacja trawy, czyli Nvidia TurfEffects

źródło: WCCFtech



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.