Witaj nieznajomy, zaloguj lub zarejestruj się.
Masz konto nie pamiętasz danych ? Przypomnij je.

Użytkownik: Hasło:
czytelnicy on-line: 340, w tym zalogowani: 25

:: Strona główna > Komentarze

Dark Souls: Prepare to Die Edition - wymagania

Autor: Mateusz Budyń (Arbuckle), data: 2012-06-22 13:06:40  
Dark Souls: Prepare to Die Edition - wymaganiaPo sukcesie Dark Souls na konsolach (1,3 miliona sprzedanych egzemplarzy) gracze zapragnęli wersji na komputery osobiste i stworzyli petycję, która zdobyła popularność na tyle dużą, że twórcy zdecydowali się na przeniesienie swojego dziecka na kolejną platformę. Do dzisiaj petycja została podpisana przez ponad 93 tysiące osób.
Jedna z najtrudniejszych gier na konsole PS3 i Xbox 360 zawita na naszych komputerach 24 sierpnia. Wczoraj Namco Bandai udostępniło wymagania sprzętowe dla „Mrocznych Dusz” i o dziwo nie są takie wysokie. Wymagania dostępne są w dalszej części newsa. TUTAJ możecie zobaczyć zapowiedź.

SO: Windows XP , Windows Vista, Windows 7 lub nowszy
Procesor: 2.6 GHz Dual-Core
RAM: 1 GB (XP), 2GB (Vista/7)
Dysk: 4 GB
Grafika: 512 MB RAM, ATI Radeon 4850 lub nowszy, NVIDIA GeForce 8800 GT lub nowszy
DirectX: 9.0c
Dźwięk: Direct Sound Compatible

Dark Souls: Prepare to Die Edition - wymagania

Dark Souls: Prepare to Die Edition - wymagania

Dark Souls: Prepare to Die Edition - wymagania

Źródło: Gameinformer | komentarzekomentarze (4) Bookmark and Share

Komentowanie wiadomości jest dostępne tylko dla zarejestrownych czytelników.
Aby się zarejestrować kliknij tutaj.

 

KOMENTARZE

 
to co my teraz zrobimy z zapasem mocy na kartach graficznych ?
shrekus (727)   Piątek, 22 Czerwca 2012 14:11   odpowiedz
 
Wymagania nie są duże bo oryginał z konsol ;)
agnus (4534)   Piątek, 22 Czerwca 2012 14:44   odpowiedz
 
a ten pan pierwszy z prawej na pierwszym skrinszocie to ma gazetę na twarzy?
pi_nio (15013)   Piątek, 22 Czerwca 2012 17:02   odpowiedz
 
Skoro oryginał działa na PS3, do tego jakoś specjalnie mnie przynajmniej ani środowisko ani modele na kolana nie rzuciły (w trakcie gry, nie na obrazkach), to jakie to może mieć wymagania. Chociaż z drugiej strony patrząc, choćby na Rockstar, to można czasem mieć wrażenie że porty to w Javie są pisane...
elkoos (1966)   Wtorek, 26 Czerwca 2012 08:54   odpowiedz

Kwiecień 2014
PnWtŚrCzPtSoNi
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
całe archiwum