U mnie ustawienia na maksa z vsynciem stałe 60fps w 2560x1440
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 25
Wysłane 2018-03-22 19:19 , Edytowane 2018-03-22 19:20
U mnie bez vsynku idzie też płynnie (70-90 FPS), ale na starym silniku było w granicach 86-120 w 2560 x 1440 punktów... Ogólnie nie jest źle i model gry nie ucierpiał...
Wysłane 2018-03-23 01:03 , Edytowane 2018-03-23 01:09
U mnie na GTX1050Ti gierka działa podobnie do poprzedniej wersji, a grafika dużo lepsza.
Zaskakująco mało bugów jak na tak duży patch, choć okno/przypomnienie z ustawieniami graficznymi podczas odliczania (a czasem w trakcie bitwy ) już mnie doprowadzało do szewskiej pasji
Ładowanie do bitwy (opóźnione) potrafi zrobić psikusa - i to nie tylko na staruszku HDD, ale również SSD nVME.
Wysłane 2018-03-23 01:21 , Edytowane 2018-03-24 00:52
Na HD7770GHz średnie detale wyglądają lepiej (a po dodaniu wysokiego oświetlenia dużo lepiej), niż po staremu, a FPSy skoczyły z okolic 40-50 na około 80 w FHD.
Edit: Ustawienia wysokie + maksymalne dla wody i jest stabilne 50 FPS. Nowy silnik rządzi.
Wysłane 2018-03-23 08:06
GTX970 daje rade na ultra w full HD. jakieś 90fps. aż chyba trochę wrócę do grania, bo wygląda bardzo przyjemnie. niektóre efekty, np ogień super.
Wysłane 2018-06-14 20:03
Graliście już w nową piłkę czołgową?
Fajny tryb, do wyboru są 3 typy pojazdu, przez co gra jest bardziej dynamiczna i ciekawsza niż w poprzednich latach. Do tego sporo pierdółek do wygrania, no i karty można zbierać - jak w biedronce
Wysłane 2018-06-15 13:07
Chwilę pograłem. pierwsza myśl: "kurde, skomplikowali i z prostej zabawy zrobili jakieś kombinacje".
Jednak ogólnie jest dobrze i zabawa jest przednia. Choć wkurza jak dobiera drużyny typu 2x e100 + 1 AMX13. No i to czekanie po 5 minut na mecz...
Wysłane 2018-09-03 01:23
Czołgi do 6 tieru straszne... Na razie męczę tego cudaka z piątki...
Wysłane 2019-01-22 19:20
Trafiłem tu ponownie po wieloletniej emeryturze :D
Nie wiem czy wiecie ale jest serwer testowy patcha 1.4 w którym wprowadzają wielordzeniowe renderowanie. Może by tak po wyjściu patcha zrobić jakieś zestawienie konfiguracji nowego silnika itd?
Karty graficzne , procesory, pamięci , jaki wpływ na ilość FPS i jaki sprzęt gwarantuje najwięcej....pozdrawiam :)
Wysłane 2019-01-23 12:57
Gram w ta gre dość długo i jedyną naprawde nurtującą mnie kwestia od zawsze są wymagania sprzętowe. O ile kiedyś liczył się szybki single core to teraz różnica w taktowaniu 2vs4ghz nie daje praktycznie nic, gdyż liczy się karta graficzna. Niby aktualizacja 1.4 ma zwiększyć rolę procesora ale chciałbym słońcu znaleźć dobre opracowanie tematu rozdzielczości, pamięci, czy warto mieć dual channelingu itd czy warto mieć 4 rdzenie? Czy 2 już jest ok? Mówię tylko o witam pozdrawiam :)
Tak szykuje się do aktualizacji pcta pod wota :)
Wysłane 2019-01-23 15:08 , Edytowane 2019-01-23 15:12
Zapowiada się dobrze, bo wielowątkowość w grze, która ma sporo akcji na całej mapie, mogła by faktycznie poprawić obliczenia... Pytanie tylko, ile wątków będzie ona mogła wykorzystać, bo na razie z wykresu Menadżera Zadań wychodziłoby, że z moich 16 wątków, pracuje łącznie z obsługą systemu i pracujących w tle aplikacji, co najwyżej cztery z nich...
PS - Z Radeonem Vega 64 mam 125 FPS max, a przy włączonym systemie Chill (duże oszczędzanie energii), 95 klatek (oczywiście wersja HD, rozdzielczość 2K i maksymalne opcje grafiki).
Wysłane 2019-01-23 15:36
Mam obawy że WOT gryzie się z AMD i ta platformą póki co nie zapewnia pełnej wydajności :)
Wysłane 2019-01-23 16:09
@LordBaks
Gryzie się??? Pod jakim względem, bo ja nie mam kłopotów w żadnej grze... Że niby na Intelu jest więcej wątków, czy więcej czego? Miałem i5-kę i po przejściu wpierw na Ryśka 1600X z Radkiem FuryX, grało się jeszcze lepiej...
Wysłane 2019-01-23 16:18 , Edytowane 2019-01-23 16:40
WOT lubi Intela i nvidia , poprostu zestawy z słabszymi kartami i prockami robią lepsze fpsy. Na jakimś rosyjskim portalu robili testy wraz z wejściem wersji 1.0 i i5 gromiła ryzeny a GTX 1060 miał wydajność zbliżona do tego w 1080. Dlatego liczę na jakiś większy test , Intel AMD nvidia :)
U mnie Pentium g3258 3.2ghz podkręcenie CPU nie wpływa u mnie na wynik fps
Radeon R9 270 4gb podkręcony
8gb DDR3 single channel
Ssd 120 GB
wszystko na full w 1080 daje mi od 40-60 FPS z dropami do 19 fps
Pamięć zajęta karty to 3.5 GB z 4.
Wysłane 2019-01-23 17:19 , Edytowane 2019-01-23 17:38
Stary test na starym silniku... Długo czekaliśmy na wsparcie Havok'a, który był robiony pod Radki i teraz wszystko to działa naprawdę fajnie... Dla mnie różnica 20 klatek, jeśli sprzęt wyciska ponad 80 FPS, jest już zupełnie bez znaczenia, dlatego włączam sobie Chill w sterowniku, by karta ustawiała się automatycznie do potrzeb gry, oszczędzając około 30% prądu... Mało tego... Ograniczam "suwakiem" w sterowniku, liczbę maksymalnych FPS (akurat teraz mam 100 ustawione), bo mój monitor (z FreeSync max 90 Hz, mimo że reklamują 144 Hz) i tak nie wygeneruje więcej klatek, nawet jeśli karta da radę 200... Po co męczyć sprzęt, skoro oko i tak tego nie zobaczy... A tak karciocha ledwie przyśpiesza pracę wentylatora na chłodnicy...
Wysłane 2019-01-23 17:38
Test był z patcha 1.0 czyli po rewolucji graficznej. W Twoim wypadku to bez znaczenia ale ja na R9 miewam dropy na krzaczastych mapach i szukam rozwiązania w postaci aktualizacji sprzętu.
Myślę o rTX 2060
Drugiej kości pamięci 8gb DDR3
I zmianie procesora na podstawce lga1150
I tu jest pytanie czy wystarczy i3 z ht czy i5 czy warto iść w i7
Targetem jest WOT.
Kto jest online: 0 użytkowników, 463 gości