Forum > Software > Problem z Outlookiem po aktualizacji

Strona 1 z 1 1
skocz

mee

  • mee
  • wiadomość Użytkownik

  • 1311 wypowiedzi

Wysłane 2017-07-07 15:52

Witam
W pracy mam problem od kilku dni na komputerach z różnymi Outlookami (10,13,16) - mianowicie nie działa wyszukiwanie maili w archiwach (tylko w archiwach, w skrzynce exchange wszystko jest ok).
Problem jest prawdopodobnie przez jakąś aktualizacje tylko nie wiem którą.
Wykonywałem ponowne indeksowanie, wypinałem plik PST i ponownie podpinałem i nic nie pomaga :(
Czy ktoś ma/miał podobny problem i sobie z nim poradził? Często musze wyszukiwać stare maile i jest to bardzo uciążliwe
HELP!

straszny

Wysłane 2017-07-07 15:58 , Edytowane 2017-07-07 15:59

@mee
normalnie łącze się w bólu... skrzynka z kolei IMAP, Outlook najnowszy.... parę różnych komputerów... w ostatnich tygodniach przestało działać mi wyszukiwanie w podkatalogach przy komputerach z Windows 10... sprawdziłem juz wszystko co mogłem

te same skrzynki sprawdzane z urządzeń mobilnych działają prawidłowo co doprowadza mnie do szewskiej pasji bo mamy codziennie kupę wyszukiwania po archiwach... 

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2017-07-07 16:36

Plik > Opcje > Wyszukiwanie > Opcje Indeksowania > Modyfikuj > I tutaj upewniamy się, że wszystkie lokalizacje są zaznaczone czyli Microsoft Outlook (Archiwa i nasza skrzynka) oraz OSDisk 

mee

  • mee
  • wiadomość Użytkownik

  • 1311 wypowiedzi

Wysłane 2017-07-07 20:38

To już sprawdzałem, wyłączałem, ponownie włączałem kilka kombinacji robiłem i dalej nic :(

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2017-07-07 23:11

Załóż nowy PST i przenieś do niego wiadomości, daj mu popracować nad indeksem i sprawdź czy tam działa.

Ignacek 9

Wysłane 2017-07-07 23:17

@mee, @straszny
Nawet duże korporacje mają ostatnio problem z Outlookiem i Skype for business \"\olaboga\"

krymtON

Wysłane 2017-07-09 09:35

To teraz już wiem, że nie jestem sam. Od nieco ponad tygodnia wręcz nie mogłem pracować bez możliwości szukania maili...

Graty jak każde inne ;)

mee

  • mee
  • wiadomość Użytkownik

  • 1311 wypowiedzi

Wysłane 2017-07-10 10:07

Udało się może komuś znaleźć, która aktualizacja za to odpowiada by ja wycofać?

mee

  • mee
  • wiadomość Użytkownik

  • 1311 wypowiedzi

Wysłane 2017-07-13 09:13

Informacyjnie - wczoraj pobrały mi się nowe aktualizacje i wyszukiwanie działa poprawnie

straszny

Wysłane 2017-07-13 10:06

@mee

u mnie to samo, problem zniknął..... kurde niewiarygodne, tak kluczowa funkcja przez wiele tygodni sparaliżowana

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

krymtON

Wysłane 2017-07-13 17:22

@mee
Czyli dziś jest ten dzień, by zrestartować kompa... Jakoś tak przy czwartku pracując na 30-40 oknach mi się nie uśmiecha... :) Poczeka do weekendu :D

Graty jak każde inne ;)
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 230 gości