@Panzer
popatrz na coś co ma HTC pokazać za 2 dni
[LINK]
w zapowiadanej specyfikacji podają jako CPU S4 Pro!! (ten CPU z wątku obok o wydajnośći 5000 MIPS)
wygląda na to że HTC przedstawi nam 2 topowe modele. HOX+ na poprawionej Tegrze3+ i z ekranem 5 cali 720p , i do tego to coś (HTC DLX ?) z ekranem 1080p i procesorem S4 Pro zamiast Tegry3+.
Forum > Mobilne > Android vs iOS
Wysłane 2012-09-17 12:29 , Edytowane 2012-09-17 12:33
Wysłane 2012-09-17 12:46
@straszny [LINK]
Wysłane 2012-09-17 13:24 , Edytowane 2012-09-17 13:45
@straszny
Kiedy będzie konferencja dokładniej? Jakiś stream czy coś?
@Panzer
Nawet jeśli to prawda, to wyniki są przeciętne.
[LINK]
[LINK]
[testy zrobione na ICS]
Wysłane 2012-09-17 14:01 , Edytowane 2012-09-17 14:02
@straszny
To już nie Smartfon a phablet czyli konkurent dla Nota, dla mnie taka paletka to już za dużo, nawet SIII jest za wielki, by the way kolejny rekord mimo narzekania? [LINK] moim zdaniem tak!
Wysłane 2012-09-17 14:13
@mircoch
abstrahując od mojej niechęci do Apple to faktycznie nie widze powodów dlaczego Apple 5 miałby się sprzedawać gorzej niż 4S. Fani marki kupią na 100%, a przecież sporo osób nie wymieniło telefonu od czasów 4ki (bez S).
Więc rekordy sprzedażowe powinny być.
@Panzer
cudów nie ma, A6 takich mocarzy jak S4 Pro i tak nie przeskoczy
Wysłane 2012-09-17 17:28 , Edytowane 2012-09-17 17:36
@straszny Może i nie przeskoczy, ale tu akurat liczy sie optymalizacja. Taki procek w iOS to co innego niż taki sam proces w Androidzie, bo ten drugi jest bardziej zasobozerny.
Powtarzam pytanie. Cz jak zainstaluję w Androidzie 60-70 aplikacji to zaczyna mulić? I drugie pytanie. Czy Android sie zasmieca? Tzn instaluje aplikacje, a potem odinstalowuje. Zostają wtedy jakieś śmieci/telefon zaczyna mulić (jak Windows)?
A propos kolejek. Jakiś czas temu dojezdzalem do pracy do Glasgow. Wysiadam rano z pociągu i idę. Centrum miasta. Dość pusto. Patrzę, a tu taka WIELKA kolejka z tłumem na końcu. Myśle sobie: Klęska zywiolowa? Wojna? Nie śledzę za bardzo wiadomości, więc serio sie zaciekawilem. Patrzę: iPhone 4. Ludzie są pogrzani. Tak samo było jak jeszcze wypuszczali książki o harrym potterze Niektórzy nawet mieli śpiwory.
Wysłane 2012-09-17 17:36
@Panzer Chodziło mi bardziej o to, że jak już go wsadzisz w ten silikon to już nie będzie taki "ładny" ;P
Wysłane 2012-09-17 18:01 , Edytowane 2012-09-17 18:02
@Panzer
To zależy od aplikacji. W Androidze, w przeciwieństwie do iOS aplikacja może działać w tle (jak usługa) - np. widget aktualizujący na bieżąco pogodę, albo zastępczy budzik. Jest to oczywiście zaleta, ale siłą rzeczy nie można ich uruchamiać za dużo jednocześnie. Jeśli instalujesz zwykłe aplikację, które uruchamiają się na żądanie, to ich ilość nie ma żadnego wpływu na wydajność. W sumie bardzo podobnie jak w Windowsie.
Wysłane 2012-09-17 18:04 , Edytowane 2012-09-17 18:08
@Fr3aKy Przedkladam ergonomie ponad wygląd. Np w sgs 3 nie przeszkadza mi wygląd dużej, płaskiej mydelniczki, tylko fakt, ze ma duży potencjał do wyslizgiwania sie z rąk.
@kowgli Z tym windowsem to chodziło mi o gromadzenie sie różnego rodzaju śmieci, pozostałości po deinstalacji programów.
Wysłane 2012-09-17 18:18 , Edytowane 2012-09-17 18:28
@Panzer
Jeśli aplikacja zapisuje swoje dane w przeznaczonym dla niej miejscu, to po usunięciu nic nie zostanie.
Natomiast gdy zapisuje gdzieś indziej swoje dane, to o tyle dobrze, że może to jedynie robić na obszarze pamięci traktowanym jako karta pamięci. Po prostu aplikacja nie ma możliwości śmiecenia obszaru systemowego.
Wysłane 2012-09-17 18:30 , Edytowane 2012-09-17 23:41
@Panzer
@straszny Może i nie przeskoczy, ale tu akurat liczy sie optymalizacja. Taki procek w iOS to co innego niż taki sam proces w Androidzie, bo ten drugi jest bardziej zasobozerny.
Apple dba o płynność animacji interfejsu przez splash-screeny, stały fps itd
jeśli chodzi o moc CPU w aplikacjach to jest bardzo podobnie. Płynne animacje iOSa nie przekładają się nic a nic na jakoś cudowny wzrost mocy
jak zapuścisz na obydwu platformach coś liczącego - dekodowanie/kodowanie czy jakieś inne czynności power-hungry to Apple traci całą przewagę płynnego interfejsu i jest normalnym Cortexem.
Wysłane 2012-09-18 08:39
@Panzer
W chwili obecnej mam ~90 aplikacji i nie zauważyłem żadnego zwolnienia. Jeśli chodzi o instalowanie na karcie pamięci to myślałem, że jest to funkcja z jednej z wersji androida 'przenieś na kartę SD' (ale to dopiero po zainstalowaniu app).
@Netman
Czy z grami to nie jest tak, że instalują się 'z boku', a nie w miejscu przygotowanym na aplikacje ?
Wysłane 2012-09-18 08:40
@straszny Tez jestem ciekawy premiery [LINK] . W ten sam dzień co ios6
Kolejne pytanie. Tym razem o multitasking. Odpalam na Androidzie aplikacje (np gta3). Gram. Zamykam nie zapisujac stanu gry. Odpalam grę znowu, np po tygodniu. Jestem w tym samym miejscu czy zaczynam od nowa?
Wysłane 2012-09-18 11:52
@Panzer
Zaczynasz od nowa, chyba, że przez zamknięcie masz na myśli 'zminimalizowanie'. To jeśli nic w systemie nie będzie potrzebowało wykorzystać zasobów, które wykorzystuje gra to powinieneś wrócić do momentu kiedy zminimalizowałeś.
Wysłane 2012-09-18 12:12 , Edytowane 2012-09-18 14:47
mamy kolejny przełom.
Motorola (Google) z firmą Intel zaprezentowały odświeżone wersje Razr i RazrHD MAXX. Nowy telefon Motoroli ma jednordzeniowego wysokotaktowanego Intel Atom (2 GHz) jako główny CPU i do tego zintegrowaną grafikę Intela. Firma obiecuje że ich procesor będzie wydajniejszy niż obecne dwurdzeniowe konstrukcje ARM.
[LINK]
a tutaj reportaż z premiery: [LINK]
Kto jest online: 1 użytkowników, 459 gości
magx2k ,