Forum > Mobilne > E52 brandowany soft, jak zmienić na czysty?

Strona 1 z 1 1
skocz

.matthis.

Wysłane 2012-08-10 15:48 , Edytowane 2012-08-10 16:48

Chciałem zrobić aktualizacje na najnowszy soft przez Nokia Suite i pojawił się problem gdyż najnowszy jaki jest tam dostępny to 071.004 czyli ten który mam dotychczas mimo iż Nokia wypuściła 091.003. Czy gdybym wybrał się do T-mobile (bo soft jest właśnie Ery) to jest możliwość, że wgrają mi czysty soft czy muszę chodzić po komisach/kombinować samemu?;)

Frost

  • Frost
  • wiadomość Użytkownik

  • 2581 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-10 19:36

Samemu to nie problem zrobić, z tego co pamiętam chyba robiło się to HelloOSX, ale mogę się mylić. Warto poczytać co nieco na ten temat na forum E52.

mircoch

Wysłane 2012-08-10 21:38 , Edytowane 2012-08-10 21:38

@Frost

Nieprawda, HelloOSX czy jak to tam się zwie służył do złamania systemu.

Soft wgrywa się Phoenix Service Software, T-Mobile nie wgrywa softu tylko odsyła do serwisu Nokii, więc albo idź do serwisu Nokii chociaż nie wiem czy wgrają niebrandowany soft, raczej nie, albo wgraj na własną rękę PSS, najlepiej poszukaj na impart-forum [LINK] .

.matthis.

Wysłane 2012-08-10 22:45

przez takie samodzielne wgranie można stracić gwarancje?;)

krzyss

  • krzyss
  • wiadomość Użytkownik

  • 5735 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-10 22:59 , Edytowane 2012-08-10 22:59

@.matthis. można, ale dla mnie to jest czysta głupota. Przecież soft jest oficjalny, wydany np przez nokię, więc utrata w tym przypadku gwarancji jest dla mnie idiotyczna.
Samsung chyba nie robi problemów w przypadku wgrania nowszego softu tzw czystego na telefonach które były brandowane.

Intel i5 4460 + Fera 5,Gigabyte H81M-HD3,12GB DDR3,Gigabyte GTX1050ti 4GB,Be Quiet 400W,Patriot Burst 120GB SSD,WDCBlue 1TB,Seagate 1TB,SPC AR6 + Zephyr 12cm,Benq E900WA + Panasonic TX-L37G20E,Genius SW355 2.1,W10

.matthis.

Wysłane 2012-08-10 23:02

@krzyssa bo to ogólnie jest dziwne, takie oznaczanie telefonu przez sieć, a jeśli już to kiedy chce to idę do salonu Nokii, proszę o zmianę i spokój, a podobno z tym jest problem.

Frost

  • Frost
  • wiadomość Użytkownik

  • 2581 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-11 10:00

@mircoch
Faktycznie, masz rację. Dość dawno miałem ten telefon i już nie pamiętam. \"\cfaniak\"

toxim

  • toxim
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 7924 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-26 23:53

Trzeba pobrać właściwy soft przez np. Navifirm, wrzucić przez Pheonixa (wtedy automatycznie zmieni się Product Code), nie wrzucać przez soft od Noki po zmianie product code - tylko wtedy tracisz gwarancję.

Gdyby z telefonem coś się stało i trzeba by go oddać na gwarancję - wrzucasz soft z oryginalnym product code i po problemie.

W praktyce w serwisie Nokii nie zwracają na to uwagi - sam zrobiłem ten błąd, że zmieniłem Product Code i zaktualizowałem softa w N97 Mini przez Nokia Suite. Niedługo potem telefon padł (taśma), oddałem do serwisu i naprawili ;)

Pozdr.

A64 x2 3800+ | Asus M2NPV-VM | 3GB DDR2 | GF6150 int. | HDD 500GB Seagate | Szef HPC-360 | DVD-RW, DVD-ROM i reszta pierdółek... + Dell D531
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 357 gości