co prawda @szczur3k nie przebije ;)
ale że w ciągu ostatnich dwóch tygodniu padła mi dwa razy płyta (Gigabyte H170N), jedna ze starości chyba, a druga taka sama... nie mam pojęcia dlaczego
zagościł u mnie nowy zestaw
- Gigabyte B460M AORUS PRO
- i7 10700
- Samsung 500GB M.2 PCIe NVMe 970 EVO Plus
- TP-Link Archer TX3000E
- SeaSonic Focus Plus Platinum 650W
- Jonsbo RM3 Srebrna
z poprzedniego zestawu przeniosłem
- 2x16 GB HyperX (2133mhz) - z poprzedniego zestawu
- MSI 1060 6GB
- Plextor PX-128M5Pro
- ADATA SU900
-SanDisk SD6PP4M
A złożone wygląda tak
Forum > Tematy dowolne > Temat dla tych, co chcą być pochwaleni, wychwalani, ect. ver. 21.0-x86_64 :
Wysłane 2021-03-20 16:57 , Edytowane 2021-03-20 21:42
Wysłane 2021-03-29 12:16
to i ja się pochwalę.
koreańska motoryzacja.
pierwszy 1000km za mną i mógłbym nie wysiadać :)
1.6 TGDI, Hybryda, 230KM, 2WD, dokładnie w tym kolorze:
Wysłane 2021-03-29 20:28
shrekus pochwalony! a jak z zasięgiem na baterii? Wynik 1100 km -> 6,2l robi wrażenie ale w końcu to hybryda.
Wysłane 2021-03-29 23:59
Bardzo dobra fura. Można mieć ekonomię i frajdę z wkręcania silnika w hybrydzie? Można.
Wysłane 2021-04-01 07:23
Dziękuję Panowie, dziękuję.
fotki zrobię i podrzucę - tylko myjnię odwiedzę.
ale żeby mało było tych dobrych i cieszących ostatnio rzeczy to na biurko wjechał MacBook Pro 13,3 M1.
W podstawowej konfiguracji 8GB RAM i 256 dysk - ale to mi przeszkadzało nie będzie
Wysłane 2021-04-06 13:51
@shrekus
Pochwalony za Tucsona.
To spalanie 6,2 to z jakiej jazdy?
Jak Ci wychodzi przy autostradowej 140km/h jak przy szybkiego ruchu 120km/ha jak czysto miejska? I miasto z tych bardziej korkowatych Wrocek/Wawa/Kraków czy tych mało korkowych jak Katowice?
Ja myślałem przymierzyć się do czystego 1,6 150KM ale zaczynam myśleć o hybrydzie tylko nie wiem czy będzie miała jakikolwiek sens? Musze poczekać do chyba do końca wakacji przynajmniej.
Wysłane 2021-04-06 15:12 , Edytowane 2021-04-06 15:36
@beton
spokojnie wyjdzie takie spalanie i na trasie i w mieście, w mieście da się jakoś 5-5.5 jak się uważa, ale takie 6.x to na luzie i tu i tu. Jka bardzo uważałem to dałem radę przez tydzień wyciagać 4,8 na 100 przy mojej CRV, cięższej i większej niż Tucson. Ale to już wymagało uważnej jazdy i używania manetek poprawiających zamianę prądu z hamowania.
Poza oszczędnością hybryda to przede wszystkim giga komfort startu na prawdziwych silnikach elektrycznych, tego nie da się łatwo porównać.
Wysłane 2021-04-07 11:30
@straszny
Tak się spodziewam że w mieście przynajmniej niezatłoczonym albo przy 120stu na ekspresówce nie powinno się przekroczyć 6.x ale przy na autostradzie przy 140kmh... wow no 6.x w takich warunkach szacun.
Pozostaje jeszcze kwestia mieszkania w mieście. Kilka dni temu widziałem info na jakimś kanale że szykują się zmiany w ruchu. W sense że w zasmogowanych miastach jak Kraków, Warszawa, Wrocław mają być strefy ruchu "eko" czy jak to tam nazwali. Do takiej strefy (centrum a nawet ciut poza centrum) maja wjeżdżać tylko auta elektryczne, wodorowe i na CNG ale jest jeszcze opcja że lokalne władze zmodyfikują te listę. Choć patrząc na Kraków jazda po buspasach i parkowanie dotyczą tylko elektryków. Hybryd nie. Także nie spodziewam się że w KRK dopisza hybrydy do tej listy. A jak nie to w sumie po co mi dopłacać do hybrydy którą nie mogę jeździć.
Kto jest online: 1 użytkowników, 232 gości