Fajnie jakby to jeszcze było 13 w naszej walucie...
Forum > Tematy dowolne > Netflix - konto 'premium'
Wysłane 2016-09-20 22:26
Wysłane 2016-09-21 09:13
@djluke
Tzn? Płacenie w zł jest już od jakiegoś czasu jeśli o to Ci chodzi. Tak z 2-3 miechy jeśli dobrze pamiętam.
Obecnie nie ma chyba lepszego VOD w Polsce które nie narusza w sposób jawny bądź niejawny wszelkiego typu prawa własności intelektualnej czy po prostu moralnej.
Nawet Apka na W10 daje radę. I nie mam z nią problemów.
Wysłane 2016-09-21 09:22
mi się Netflix na iPadzie i na Windows 10 tak spodobał że sam sobie strzeliłem ten abonament. Działa świetnie, zaskakujaco mało tnie. Całkiem sporo rzeczy do oglądania.
mam też abonament na NC Go i HBO Go... appki i ich praca nie umywa się do Netflixa.
Wysłane 2016-09-21 10:00
Nie wiem kto pisał HBO Go (bo też mam) ale powinien być zwolniony bo jakość aplikacji jest tragiczna...
Netflix przy nich to tak 2 klasy wyżej.
Już nawet te szemrane portale działają lepiej.
Co do samego Netflixa to mam go od pierwszego dnia, czyli jakieś 8-9 miesięcy jeśli dobrze pamiętam. Od tego czasu biblioteka powiększyła się dwukrotnie i jest około 80% rzeczy z tłumaczeniem polskim (chociaż ja i tak tylko patrzę na napisy). No po prostu nie ma nic lepszego u nas na rynku. A płaczenie że nie ma tego co w USA jest jak dla mnie jednak trochę naiwne i takie dziecinne.
Wysłane 2016-09-21 10:17 , Edytowane 2016-09-21 10:20
A jak jest z reprezentacją anime na netflixie?
Przykładowo: Mushi-Shi, Cowboy Bebop, Serial Experiments Lain, Ghost in the Shell, Neon Genesis Evangelion, Full Metal Panic...
Wysłane 2016-09-21 10:22 , Edytowane 2016-09-21 10:24
@spider_co
Mushi-Shi jest, a tu masz wszystkie tytuły dostępne na polskim netflixie -> link
Wysłane 2016-09-21 10:40 , Edytowane 2016-09-21 10:41
@NetCop
Dzięki. Szkoda, że na razie tylko pierwszy sezon. Poczekam trochę i zobaczę, jak się to rozwinie, bo jak na razie jestem zmuszony (jak inni miłośnicy anime w naszym kraju) do korzystania z AnimeShinden. A tam, niejednokrotnie, trzeba ładować odcinek po kilka/kilkanaście razy.
Wysłane 2016-09-21 11:21
Aplikacja Netflixa na iOS jest naprawdę świetna - na stareńkim już iPadzie 3 odtwarza filmy w zdaje się 1080p bez najmniejszych zacięć, gdy nie da się takiego filmu 1080p 'kupionego' w internecie odtworzyć np. w VLC, bo iPad krzyczy, że jest na to za wolny (chyba, że ktoś potrafi takie czary, wtedy proszę o instrukcje :)
Wysłane 2016-09-21 11:30 , Edytowane 2016-09-21 11:58
@Ignacek 9
u mnie na iPadzie chodzi też lepiej niz laptopie z Windows 10 + i5 mobilny z szybkim SSD. Ten drugi potrafi przyciąć od czasu do czasu, kiedy iPad na 6 czy 7 odcinków jeszcze mi ani razu nie rozsynchronizował się i nic nie przyciął.
Napisałem przyciąć od czasu do czasu.... Mimo to nawet na nawet ta wersja na laptopie jest baaaaardzo spoko, konkurencyjne streamingi chodzą zdecydowanie gorzej, w słabszej jakości i regularnie mają przycinki. HBO Go czy NC Go to jakieś pare lat za tym jak działa Netflix.
Mi się Netflix tak spodobał że chyba nie bede przedłużał umowy z Nką, albo wezme minimalny pakiet.
Wysłane 2016-09-21 13:43
Hmmm u mnie apka z W10 na szybkim i7 i wolnym SSD śmiga aż miło. Co konkretnie Ci haczy?
Jedyne co jest trochę skopane w niej to żeby zapamiętała postęp oglądania trzeba kliknąć cofnij w lewym górnym rogu. Inaczej czasami się gubi.
W przeglądarce natomiast wszystko działa wyśmienicie.
Wysłane 2016-09-21 13:52 , Edytowane 2016-09-21 13:53
@koradon
taki mikrosekundowy lag, przycięcie, raz na 20-30 minut, czasem dwa razy. Wifi w pokoju z laptopem. Baardzo drobne, ale przycięcie.
Wiem, drobnostka, nawet bym o tym nie pisał, ale kurcze ogladam na tym samym wifi, pare pokoi dalej Netflixa na iPadzie i takie mikro-przycięcia nie występują
Inna sprawa że pozostałe streamingi prawie zawsze zachrupią, przycinają, pogarszają jakość, albo mają problemy z synchro obraz-dżwięk.
Wysłane 2016-09-21 16:56 , Edytowane 2016-09-21 16:56
Ja oglądam na małym sprytnym chińskim pudełeczku (android 6). Na razie na koncie 5 filmów i kilka odcinków różnych seriali ale nic nie ścięło. Jestem mega zadowolony z Netflixa, spodziewałem się, że będzie gorzej. Myślę, że to głównie kwestia netu, nie sprzętu na którym się ogląda.
@djluke
Kombinuj na czterech i będzie 13 zł
Wysłane 2016-09-21 20:54
@koradon
Ja wiem. Tyle że dla Niemca 13€ to jak dla nas 13zł...a płacimy 13€ jednak. Jakby tak dopasowali ceny do polskich warunków to od razu byłoby mniej kombinacji ze współdzieleniem itp. Jasne że nikt nie każe kupować i że to ich kasa, ale w serwisach muzycznych się dało.
Wysłane 2016-09-22 11:26 , Edytowane 2016-09-22 11:34
też bylbym chetny, jest u kogoś wolne miejsce? :) bo z tego co wyczytalem na Panasonic 55ST50 zrobili uaktualnienie i netflix dziala.
Wysłane 2016-09-22 13:14
Panowie, wie ktoś jak wygląda sprawa z dostępem do materiałów za granicą gdy logujemy się do polskiego konta? Np. Logując się w USA do konta założonego w Polsce będę miał bibliotekę dostępna dla USA czy Polską?
Wysłane 2016-10-03 15:35
i co nie znajdzie się 3 chętnych do konta premium netflix?
Wysłane 2016-10-04 08:19 , Edytowane 2016-10-05 13:10
@koradon
Google Chrome do 720p
Internet Explorer do 1080p
Edge do 1080p
Mozilla Firefox do 720p
Opera do 720p
Safari do 1080p w systemie Mac OS X 10.10.3 lub nowszym
@straszny
Ja korzystam z Edge na nettopie win10 (amd apu e2-1800 + talerzowiec) i nie mam żadnych mikro przycięć także podejrzewam, że to nie kwestie sprzętowe.
Szkoda, że nie ma oficjalnej wtyczki do Kodi. Będę musiał jeszcze sprawdzić aplikację bo w przeglądarce jest spoko, ale może w apce jest jeszcze lepiej.
Zainstalowałem aplikację na swoim nettopie. Samo odtwarzanie ok, ale interfejs muli. Zdecydowanie lepiej chodzi bezpośrednio w przeglądarce.
Kto jest online: 0 użytkowników, 402 gości