Powiem o tym z pewnością.Dzięki za podpowiedź.To jest rzeczywiście drwiące podejście.Oni mogą nagrywać,w zasadzie zmuszają do zgody na nagrywanie,jednak kiedy klient nagrywa,mają problemy.
Dziś po południu przyszły mi trzy listy od nich. W jednej kopercie była znowu ta stara faktura na 171,46gr,wraz z upomnieniem i wezwaniem do zapłaty.W drugiej najnowsza FV na 50zł za okres od 10.05 do 9.06,a w trzeciej oto takie pismo:
(poniżej link do zdjęcia-zdjecie jest na fotosiku,możecie otwierać bez obaw)
PISMO
W którym są znowu 2 błędy,pierwszy to taki,że usługa nie została odblokowana 09.05,lecz 10.05
Drugim jest ta FV na 37.90.Ja Wam o tym nie pisałem ,ale w poniedziałek,wpłaciłem to 37.90 ,aby mieć już ten internet.Po czym zadzwoniłem we wtorek do nich,to usłyszałem ,że do zapłaty jest 37.91zł.
Pani w tej rozmowie powiedziała mi,że moja wpłata wpłynęła do nich,lecz dopóki nie dopłacę ten 1 grosz,nie odblokują internetu.
Więc kolejna wtopa Netii.Nawet tutaj się kolejny raz pogrążają.
Forum > Tematy dowolne > Prawa konsumenta...czy muszę zapłacić FV za niechcianą usługę?
Wysłane 2019-05-23 18:36 , Edytowane 2019-05-23 18:40