Forum > Tematy dowolne > SUV nowy... coś zamiast Tucsona?

Strona 4 z 9 <<<123456789>>>
skocz

Maveriq

Wysłane 2019-09-05 22:24

To skoro bierzesz jednak pod uwagę czarną skórę, to posiedź jeszcze w 3008 z nappą.

A ja wracam w grudniu przyszłego roku.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

lami

Wysłane 2019-09-05 22:29

 Huindai zapewne ma lepszy marketing, przynajmniej u nas w kraju ale Honda ma zdecydowanie lepsze autka.

Lubię ten portal i niepowtarzalny klimat jaki tworzymy !!! Lata biegną a ten wpis jest ciągle aktualny.

Maveriq

Wysłane 2019-09-05 23:16

Honda zdecydowanie nie radzi sobie z marketingiem.
Dwie generacje temu robili samochody zgodnie ze swoją tradycją nastawione na sportowe doznania, a wewnatrz po prostu tanie. Płaciło sie za niezawodność i świetne prowadzenie.
Teraz sa bardziej europejscy. Co nieco z prostoty budowy przelało sie na ekologię (bo musiało) i sporo na jakość wykonania wnętrz. Nawet Civic w tym względzie robi dziś świetne wrażenie.
Tylko że ich auta stały sie juz zbyt ociężałe i za mało charakterne by przyciągać milośników zabawy za kierownicą, a ich komfortowa strona nie jest w żaden sposób akcentowana w mediach.
Jako flagowy model powinnj dziś mieć dużego sedana i wiekszego SUVa, a nie ryczącego Type-R.
On ne przyciąga do salonów tej klienteli, co trzeba.

Dzis nie wystarczy robić dobrych i wygodnych samochodów. Trzeba jeszcze skojarzyć markę z komfortem w głowach klientów by je sprzedać.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

straszny

Wysłane 2019-09-06 07:49 , Edytowane 2019-09-06 08:07

@Maveriq

pewnie ta nappa mi się spodoba, Alkantara w modelu N-Line Tucsona jest najlepszym wykończeniem jakie widziałem z Tucsonów, lepszym niż wersja max premium. Po spędzeniu 3 dni w salonach Huyndaja, gdybym jednak brał jego to w wykończeniu N-Line właśnie. Tyle że Hujdaj nie pozwala łączyć wykończenia Alkantarą z silnikiem Mild-Hybrid (taki LOL). Czyli nie pozwala połączyć konsumentowi ekologii z ekologią. Na stronie w konfiguratorze da się, ale salon juz mi potwierdził w centrali że nie pozwalają na taką konfigurację. No i chcemy hybrydę teraz a 3008 nie ma w takiej wersji.

Honda zdecydowanie nie radzi sobie z marketingiem.

w sumie coś w tym jest... ja o Hondzie CR-V kompletnie zapomniałem..... gdybysmy nie pogadali na forum o hybrydach to dalej nie kojarzyłbym jej z tym że to jednak popularny i dobry SUV.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

kotin

Wysłane 2019-09-06 08:17 , Edytowane 2019-09-06 08:19

508 kombi hybryda
3008 hybryda
Hybrydę w wersji plug-in możesz doładować w niecałę 2 godziny. Citroen daje "ładowarkę", ale z drugiej strony doładowywać nie musisz. Natomiast zwykłej hybrydy po prostu z zewnątrz nie doładujesz, za to jest nieco lżejsza, (o dodatkowe akumulatory). Peugeoty (i Citroeny) są dobrze zabezpieczone antykorozyjnie. 
To w kwestii informacji, bo ja też bym wybrał Hondę. :-)

i5-11600 / SilentiumPC Fortis 3 / Asus Prime B560 Plus / RAM 2x16 GB 3600MHz / 4 SSD / Inno3D GeForce RTX 4070 Twin X2 12GB / SB X AE-5 PLUS / BeQuiet Pure Power BQT-L8-600W / SilentiumPC Gladius M40 / MSI Optix 2560 x 1080 / Logitech X230 / KOS UR40 ? Win 11 Pro... Lenovo G70-70 i5-4210U/8GB/500 GB SSD (zmieniony).

straszny

Wysłane 2019-09-06 08:33 , Edytowane 2019-09-06 08:42

@kotin
mi się pomysł hybrydy Hondy podoba bardzo. Jedno ładowanie energią, w tym wypadku benzyna. Nie dwa jak w hybrydach plug-in. Następny nasz samochód to i tak będzie juz pełny elektryk.  Do tego w Hondzie de facto silnik spalinowy praktycznie wcale nie napędza samochodu, wszystko to robią te dwa silniki elektryczne a on zapewnia im energię (choć jest przewidziany tryb pracy gdy silnik spalinowy może zastąpić elektryczne i sam obsługiwać napęd, ale robi to bardzo rzadko albo jeśli kierowca wymusi taki tryb pracy)

podobała mi się Kona elektryk ale kurcze, mała, a i wykończenie mówiąc - nie wskazuje na samochód za 200+ tysięcy PLN. 

ps. a poza tym szczerze: żona jako główny kierowca tego samochodu ma tu głos decydujący a ona nie cierpi Francuzów :D

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Maveriq

Wysłane 2019-09-06 08:50

Kotin, ja jako gość chory na Peugeoty sam chętnie "wrobiłbym" Strasznego w takie coś, ale 3008 Hybrid/Hybrid4 i 508 Hybrid odpadają.
Po pierwsze dlatego, że jako auta z gniazdkiem są dużo droższe od klasycznej hybrydy (jak CR-V Hybrid).
Po drugie jednego i drugiego nie można jeszcze w Polsce zamówić, na razie 3008 tylko we Francji.

Ewentualnie na zwykłego benzynowego 180KM lub diesla 177KM.

Straszny, silniki elektryczne napędzają, ale przy spokojnej jeździe, tylko koedy jest odpowiednia ilość prądu w akumulatorach i kiedy temperatura noe spadnie poniżej zera lub noe wzrosnie powyżej bodaj 30.
Auto podczas mądrej jazdy odzyskuje podczas zwalniania tyle energii, że wystarczy by około połowę trasy w mieście przejeździć na prądzie - w najlepszych warunkach.
Kiedy obsluga salonu włączy tryb ładowana akumulatorów i przejedzie ze 15km na benzynie by naładowac je do końca, to na nastepnej jeździe próbnej klient moze całą trasę przejechac na prądzie i się zachwycić.
Az tak fajnie to więc nie działa, ale potwierdzam, że fajnie. W ruchu miejskim mozna spalić nawet odrobinę mniej, niż dieslem onpodobbych osiągach. Poza miastem już niestety więcej lub podobnie niż autem na samą benzynę.
Nie pracowałem jeszcze w salonie, kiedy była w sprzedaży poprzednia generacja hybryd u Peugeota, ale widzialem wytyczne i w nich było, że auta demonstracyjne przygotowane do jazdy mają mieć monimum 50% pradu w akumulatorach trakcyjnych, więc mozliwe, że inne marki też tak robią. Zwykle w hybrydzie bez kabla rano odpalając samochód ma się ze 10% prądu, bo dzień wcześniej przecież też się jeździło w trybie hybrydowym. Jadac wiec do pracy najpierw trzeba trochę przejechać na benzynie, by się naładował :)

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

straszny

Wysłane 2019-09-06 09:10 , Edytowane 2019-09-06 09:20

@Maveriq

Straszny, silniki elektryczne napędzają, ale przy spokojnej jeździe, tylko koedy jest odpowiednia ilość prądu w akumulatorach i kiedy temperatura noe spadnie poniżej zera lub noe wzrosnie powyżej bodaj 30.

otóż nie u Hondy CR-V, i sprawdziłem to w paru źródłach - silnik spalinowy jako główny włącza się tylko czasem w zakresie 80-120 km w niektórych sytuacjach wyjątkowego obciążenia systemu (jak nie wyrabiają elektryki), w innych Honda cały czas pracuje na silniku elektrycznym (jedno źródło twierdzi że elektryk wyłącza się czasem w zakresie 65-chyba 110)  - potwierdził mi to serwis, jak i jest o tym wspominane w testach na YT serwisów motoryzacyjnych

ma dwa silniki elektryczne - jedne napędza ukłąd jezdny, drugi generuje prąd z tego co mu dostarczy energii silnik spalinowy.


Co ciekawe - powyżej 120 km też pracuje w trybie takim że to elektryk napędza koła a nie silnik spalinowy, który tylko generuje prąd i max prędkość osiąga na silniku elektrycznym.

choćby tu opisane jak wymyśliła to Honda
 faktycznie nie ma tu ani przekładni automatycznej (jak w Mitsubishi Outlanderze) ani przekładni planetarnej w rozumieniu tej zastosowanej w hybrydach Toyoty. Technicznie rzecz biorąc, w układzie przeniesienia napędu zastosowano przekładnię e-CVT. Ale składa się ona z jednobiegowej przekładni o stałym przełożeniu, umożliwiającej płynne przeniesienie momentu obrotowego na koła pojazdu. 

Silnik spalinowy pracując w oderwaniu od kół odpowiada za produkcję energii i tempo jego pracy nie jest zależne od tego jak głęboko gnieciemy pedał gazu. Ma on działać jako zasilacz, dzięki czemu przez większość czasu pracuje w optymalnym zakresie obrotów, w którym jest najbardziej efektywny. I nie jest to związane z prędkością z jaką porusza się auto. Wystarczy dodać, że prędkość maksymalną – 180 km/h – CR-V osiąga właśnie w trybie hybrydowym, gdy koła są napędzane przez silnik elektryczny.

benzyniak robi tu generalnie za zasilacz i dzięki temu prawie cały czas pracuje w idealnie ekonomicznych obrotach.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Maveriq

Wysłane 2019-09-06 09:19 , Edytowane 2019-09-06 09:24

Czyli jak w Oplu Ampera, plus możliwość regulacji ingerencji silnika spalinowego w napęd.
Tak czy inaczej wychodzi na to samo - energia prze zwiększość czasu pochodzi ze spalania benzyny.
Poza tym jeśli są połączone przekładnia planetarną, to i tak silnik elektryczny napędzający koła podczas przyspieszania obciąża silnik spalinowy na tyle mocno, że ten musi generować podczas przyspieszania sporo mocy by nie zwolnić swoich obrotów i po prostu nie zgasnąć - nie licząs obciążenia alternatorem.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

straszny

Wysłane 2019-09-06 09:22 , Edytowane 2019-09-06 09:23

@Maveriq
tak, generalnie mi się to podoba bo benzyniak chodzi prawie cały czas w w max ekonomicznych obrotach i jest to serio i ekologiczne i ekonomiczne rozwiązanie. Baaaardzo mi to przypadło do gustu, a jestem cholernie uczulony na te tematy.

Tu Hiundaj też ma minusa bo do hybryda załącza diesla a nie benzyniaka

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Maveriq

Wysłane 2019-09-06 09:25 , Edytowane 2019-09-06 09:34

No jakby do czołgu Maus dodać funkcję rekuperacji przy hamowaniu, to wyszłoby to co w Hondzie, Amperze i Toyocie ;)

He he [LINK]

Za kilka lat przerobisz go na LPG (da się) i będziesz jeździł bardziej ekologicznie, niż pełnym elektrykiem ;)

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

straszny

Wysłane 2019-09-06 09:40 , Edytowane 2019-09-06 09:48

@Maveriq
sorry za głupie pytanie - a co śmiesznego jest w tym filmie?

Kierowca (z tego co widzę) wymusił specjalny tryb (da się go wymusić) pracy tylko i wyłącznie na dwóch elektrykach z całkowitym wyłączeniem silnika spalinowego (tak że nawet nie daje prądu). Tak Honda może jechać coś ok 2 km, więcej jak odzyskuje na hamowaniu, po czym silniki elektryczne wyłączają się a Honda przełącza się na 100% silnik spalinowy póki nie naładuje elektryków.

CR-V ma 3 tryby pracy
- tylko elektryk z całkowicie wyłączonym silnikiem spalinowym (automatem do 30 km/h i ewentualnie wymuszone przez kierowcę)
- hybryda jak spalinowy robi za prąd dla silników elektrycznych (90% czasu)
- jak elektryki nie wyrabiają, to napęd może przestawić się na korzystanie z silnika spalinowego (co ma sie dziać w zakresie 80-120 km/h)

każdy z 3 trybów można wymuszać na sztywno - także jak ktoś się uprze to spalinowym pojeździ w całym zakresie. 

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Maveriq

Wysłane 2019-09-06 09:56 , Edytowane 2019-09-06 10:20

No te odgłosy podczas przyspieszania.
Raczej wciśnięcie pedału przyspieszenia do końca było na filmie, po czym auto wykorzystuje całą moc silnika spalinowego i całą moc elektryków do przyspieszania póki starczy prądu, a jak już nie wystarczy, to na samym spalinowym.

Wybacz, ale choć uważam w tej chwili wybór hybrydy za w 100% najrozsądniejsze możliwe rozwiązanie do miasta, to i tak jeżdżąc takim trzeba liczyć się z szyderą ze strony mi podobnych motoryzacyjnych ultrasów.
Tym się trzeba nie przejmować tak samo jak szyderą z użytkowników iPhonów, bo my nie jesteśmy powaznymi ludźmi :D

Edit: Rozpracowałem już system Hondy i nie jest tak, jak piszesz i jak w Amperze. Silnik spalinowy tutaj podczas pracy oprócz wytwarzania prądu napędza też koła. Działa więc w 100% jak w Toyocie.
Zagadką dla mnie pozostaje dlaczego wersja 4x4 ma gorsze osiągi od 2WD. Czyżby 4WD nie miał silników elektrycznych przy tylnej osi i przekazywał tam napęd od przodu za pośrednictwem wału? Na to odpowiedzi Honda nie daje. Mam teraz ochotę zobaczyć to auto od spodu. Sama masa większa o 58kg nie powinna zabierać autu o tej mocy aż 0,4s do setki, więc może tak jest. Jeśli ta hybryda przekazuje napęd na tył od jednostki napędowej z przodu to już jest ciekawe.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

straszny

Wysłane 2019-09-06 10:19 , Edytowane 2019-09-06 10:21

@Maveriq

eeee że co? Ultrasów ?

nigdy nie słyszałem żeby ktoś robil mi szyderę dlatego że używam najstabilniejszego OSa w biznesie, przecież to byłoby strasznie głupie. 

Silnik spalinowy tutaj podczas pracy oprócz wytwarzania prądu napędza też koła.

wh Hondy i tego co czytam to inaczej - on może napędzać ale tego na ogół nie robi.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Maveriq

Wysłane 2019-09-06 10:21 , Edytowane 2019-09-06 10:27

Użyłem tego słowa by przyrównać do kibiców nie tolerujących, że ktoś inny lubi coś innego.

https://www.honda.pl/cars/world-of-honda/present/hybrid/performance.ht...

W jaki sposób działa układ hybrydowy w trybie silnika benzynowego
W tym trybie koła są napędzane przez silnik benzynowy przy dostępnym na żądanie szczytowym doładowaniu przez silnik elektryczny w razie potrzeby wykonania szybkiego manewru wyprzedzania.




To dlatego ten silnik tak się drze (choć przyznać trzeba, że według filmiku, który podesłałem, brzmi ładniej, niż 1.8 Toyoty), kiedy mu się depnie.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

straszny

Wysłane 2019-09-06 10:25

@Maveriq
mi to obojętne, ma byc stabilnie, wygodnie, szybko, płynnie, bezpiecznie... mógłby go napędzać piasek ksieżycowy. 

samochód to tylko narzędzie. Wiem że są ludzie którzy uwielbiają słuchać swoich silników, tak jak motocykliści, ale mnie to kompletnie nie wzrusza.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Maveriq

Wysłane 2019-09-06 10:33

A mnie ciekawi nawet, czy będziesz miał dodatkową stalową rurkę wirującą pod podłogą.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

kotin

Wysłane 2019-09-06 10:36 , Edytowane 2019-09-06 10:42

@Maveriq
Peugeota hybrid nie można kupić w Polsce - już tylko chwilę:  https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-frankfurt-2019/frankfurt...
Mówisz że hybryda wzbudza... no nie ważne. Może, ale tylko u tych co nie jeździli. Mam dostęp do Priusa. Krytykowany za "niezgodność odgłosu silnika z tempem jazdy". Tak, jest coś takiego, ale po pierwsze człowiek się momentalnie przyzwyczaja. Po pierwszym tankowaniu, :-P albo po pierwszym naciśnięciu magicznego guzika, który odcina chwilowo ładowanie akumulatorów, na przykład na czas wyprzedzania, a całą połączoną moc elektryki i silnika spalinowego, daje na koła. Tak - to co Ty odbierasz na Youtube jako wadę, gdy jedziesz i czujesz moc, zaczyna Ci się podobać.
No i w praktyce - może poza jazdą na na prawdę maksymalnej prędkości, hybryda zawsze pali mniej od analogicznej "benzyny".
Może i ma trochę kilogramów więcej, ale silnik spalinowy hybrydy pracuje w zupełnie innym trybie LINK. W wypadku Priusa (i z tego co czytam również Hondy), przez większość czasu w optymalnym okienku obrotów i mocy. 

i5-11600 / SilentiumPC Fortis 3 / Asus Prime B560 Plus / RAM 2x16 GB 3600MHz / 4 SSD / Inno3D GeForce RTX 4070 Twin X2 12GB / SB X AE-5 PLUS / BeQuiet Pure Power BQT-L8-600W / SilentiumPC Gladius M40 / MSI Optix 2560 x 1080 / Logitech X230 / KOS UR40 ? Win 11 Pro... Lenovo G70-70 i5-4210U/8GB/500 GB SSD (zmieniony).

straszny

Wysłane 2019-09-06 10:44 , Edytowane 2019-09-06 10:45

@Maveriq

ale to co pokazałes obrazek potwierdza moje słowa, nie Twoje ;) - w 2 trybach pracy z trzech silnik spalinowy nie ma kontaktu z wałem napędowym, zajmuje się tylko robieniem energii. I tylko w zakresie 80-120 załącza się a potem znowu wyłacza przy dużych prędkościach

Engine z clutchem ma kontakt tylko w jednym trybie. 

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Maveriq

Wysłane 2019-09-06 10:48

tylko u tych co nie jeździli

To nie tek działa. Jeździłem i Priusem 1 i 2 generacji (3 jeszcze nie) i ostatnim Aurisem Hybrid i 508 Hybrid4 (pierwszym) i Outlanderem PHEV. A nich najwięcej Aurisem, zrobiłem nim jakieś 3000km.
Doceniam te samochody i ich zalety i jestem ich zwolennikiem i nadal drę z nich łacha, bo jestem samochodowym purystą i zawsze znajdę jakieś nieistotne dla większości wady :)

po pierwszym naciśnięciu magicznego guzika, który odcina chwilowo ładowanie akumulatorów, na przykład na czas wyprzedzania, a całą połączoną moc elektryki i silnika spalinowego, daje na koła

O ile całego wysiłku nie zniweczy ślizganie się skrzyni CVT (niezależnie czy na pasku, łańcuchu, czy przekładni planetarnej), bo teoria mówi o tym, że przyspieszenie powinno być skuteczniejsze, niż przez skrzynię z przełożeniami, a w praktyce wychodzi wolniejsze i to się potwierdza w 100% samochodów z takim rozwiązaniem. Dlatego lubię jak jest tak, jak w Hyundaju, gdzie pomimo hybrydy jest zastosowany klasyczny automat.
Silniki benzynowe w hybrydach potrafią przełączać się pomiędzy trybami otto i atkinsona, dzięki temu generują mniejszy opór podczas gdy potrzebna jest minimalna moc. Kiedy jedzie się autostradą (a to jest z dala od maksymalnej prędkości), już trochę mocy potrzeba i z oszczędności nici. Choć są i tacy, którzy na autostradę wjeżdżają raz w roku.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.
Strona 4 z 9 <<<123456789>>>
skocz

Kto jest online: 1 użytkowników, 511 gości

Cursed ,