Witam
Może ktoś doradzi co mogę dalej z tym zrobić.
Moja żona zakupiła sobie etui przeźroczyste z firmy Spiegen na iphona8 (wcześniej miała jakieś tani i żółkło po pól roku).
Po około 3 miesiącach okazało się, że i to zmieniło barwę na "różowawe".
Udała się do punktu by zareklamować produkt, po około 2 tygodnia odpowiedź negatywna z uzasadnieniem, że źle użytkowała (????? co można źle użytkować w etui ?????) i odrzucają reklamacje, jednak mogą sprzedać to samo etui w promocyjnej cenie (jakieś 40% taniej).
Tym razem napisałem jej pismo powołując się na niezgodność towaru z umową i przyszła znów odmowa z informacją, że dystrybutor uznał nieprawidłowe używanie etui.
Pech chciał, że nie dopilnowałem i zamiast to kupić w jakimś porządnym sklepie, to kupiła na stoisku jakich pełno w marketach. Większość takich stoisk to działalności cwaniaczków, którzy kupują z innych źródeł a nie od oficjalnych dystrybutorów dlatego problem z reklamacją.
Jest to co prawda tylko 120 PLN jednak dla samej zasady chciałbym chciałbym pokazać, że klienta nie można mieć w d....
Obiektywnie gdybym miał choć cień wątpliwości, że usterka nastąpiła z winy użytkowania to nie ma problemu jednak w tym przypadku to jest absurd.
Forum > Tematy dowolne > Reklamacja Etui
Strona 1 z 1
1
Wysłane 2020-01-15 13:47
Wysłane 2020-06-19 00:27
Żółknięcie takich etui jest naturalną cechą tego prodktu i tak powinni to uzasadnić. Czy da się źle używać? Pewnie, że tak. Nadmiernie eksponować na niekorzystne warunki, stosować do czyszczenia nieodpowiednich środków itd.
ZX Spectrum + Commodore 64 + ZX Spectrum 2+ + Amiga 600 + Microsoft Surface Pro GO2/X + Asus ROG Strix G513QY + Steam Deck
Strona 1 z 1
1
Kto jest online: 0 użytkowników, 207 gości