EA SPORTS WRC okiem twórców

EA SPORTS ujawniło pierwszy film z rozgrywki EA SPORTS WRC, oficjalnej gry Rajdowej Mistrzostw Świata FIA, która ukaże się 3 listopada na platformach PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC za pośrednictwem EA App, Epic Store i Steam. Gracze mogą spodziewać się niezrównanego realizmu i autentyczności. W materiale przedstawiono innowacje w rozgrywce i obsłudze wprowadzone przez Codemasters, a także rzucono światło na znaczny postęp techniczny przy tworzeniu etapów, które zostały odwzorowane z wykorzystaniem Unreal Engine. EA SPORTS WRC zaoferuje ponad 600 km unikalnych dróg, w tym ponad 200 odcinków w 17 rzeczywistych lokalizacjach WRC, skrupulatnie odzwierciedlających kalendarz wyścigów.
Zespół skupił się na stworzeniu najbardziej realistycznych lokacji w historii studia. Gra oferuje również szeroką gamę pojazdów, w tym zarówno aktualne, jak i historyczne modele, obejmujące 60 lat historii zmagań rajdowych. Gracze mogą ponownie przeżyć ewolucję tego sportu, od jego skromnych początków z napędem na dwa koła po intensywną erę Grupy B. EA SPORTS WRC udoskonaliło dziedzictwo uznanej gry DiRT Rally, zapewniając graczom wrażenia z jazdy na najwyższym poziomie. Dynamic Handling System (DHS) zapewnia autentyczne wrażenia z jazdy w różnych warunkach terenowych, testując umiejętności zarówno rajdowych wyjadaczy, jak i fanów symulatorów. Dzięki konfigurowalnym ustawieniom wspomagania i wyborowi między dwoma systemami notatek tempa, gracze mogą dostosować swoje wrażenia i stawić czoła zaskakującym trasom.
Po raz pierwszy w historii rajdów Codemasters, gracze zmierzą się z rajdami wiosną, latem, jesienią i zimą, a każda pora roku zaoferuje unikalne wyzwania. Postęp techniczny w EA SPORTS WRC pozwolił udoskonalić dźwięki silników, degradację powierzchni i wpłynął na szczegółowość modeli aut.

