2019-12-20 09:37
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
0

Gra Deliver Us the Moon otrzymuje obsługę ray tracingu

Obrazek Gra Deliver Us the Moon otrzymuje obsługę ray tracingu

NVIDIA nawiązała współpracę z KeokeN Interactive w celu stworzenia w grze Deliver Us The Moon realistycznych efektów świetlnych. Programiści z KeokeN zaimplementowali odbicia i cienie wykorzystujące śledzenie promieni w czasie rzeczywistym wpływając na realizm gry, a także technikę NVIDIA DLSS w celu zwiększenia liczby wyświetlanych klatek na sekundę. Nowe funkcje w grze są dostępne dzięki udostępnionej dzisiaj aktualizacji.
Otoczenie i nastrój w grze Deliver Us the Moon to prawdziwe pole do popisu dla realizacji odbić i cieni śledzonych promieniami. Dzięki zastosowaniu ray tracingu silnik odpowiedzialny za oświetlenie rzuca realistyczne odbicia na wszystkie powierzchnie zdolne do odbijania światła, tym samym zwiększając jakość obrazu i potęgując zjawisko immersji.

Deliver Us the Moon wykorzystuje również śledzone promieniami cienie, zwiększając dokładność cieni rzucanych z różnych źródeł światła. Dzięki temu sceny, w których występuje dużo cieni można renderować z dotąd niedostępnym poziomem szczegółowości.

Gra Deliver Us the Moon otrzymuje obsługę ray tracingu

Gra Deliver Us the Moon otrzymuje obsługę ray tracingu

Gra Deliver Us the Moon otrzymuje obsługę ray tracingu

Gra Deliver Us the Moon otrzymuje obsługę ray tracingu

Gra Deliver Us the Moon otrzymuje obsługę ray tracingu

Źródło: NVIDIA



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelników serwisu IN4.pl.