2021-07-20 13:36
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
2

NVIDIA Studio z optymalizacjami dla silników Unity oraz Unreal Engine 4

Obrazek NVIDIA Studio z optymalizacjami dla silników Unity oraz Unreal Engine 4

Udostępniono nowy sterownik NVIDIA Studio zapewnia zwiększoną wydajność i stabilność działania dwóch najbardziej popularnych silników gier: Unity i Unreal Engine. Data wydania zbiegła się z rozpoczęciem dorocznej konferencji GDC (Game Developers Conference). W najnowszych aktualizacjach obu silników zaimplementowano techniki RTX, pomagając twórcom gier tworzyć lepsze treści i szybciej realizować ich pomysły. Wersja 2021.2 beta silnika Unity zapewnia natywne wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS, umożliwiając deweloperom łatwą implementacją w swoich grach zaawansowanego renderowania z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. DLSS zapewnia jakość obrazu porównywalną z natywną rozdzielczością - a czasem nawet lepszą - podczas gdy renderowana jest tylko część pikseli.



Unreal Engine 4.27, obecnie dostępny w wersji preview, zawiera eksperymentalną funkcję Eye-Tracked Foveated Rendering. Technika ta renderuje pojedynczy obraz w różnych rozdzielczościach, wyostrzając jeden punkt, jednocześnie rozmywając inne części obrazu, podobnie jak robi to ludzkie oko. Wyższa wydajność na kartach graficznych RTX jest możliwa dzięki wykorzystaniu techniki NVIDIA Variable Rate Shading, zapewniającej brak dostrzegalnych strat w jakości obrazu.

Więcej informacji na temat lipcowego sterownika Studio, wsparcia dla silników Unity i UE4, a także o NVIDIA Omniverse, Marmoset Toolbag, Enscape 3.1, Pixar RenderMan oraz Topaz Video Enhance AI można znaleźć w artykule na blogu NVIDIA: https://blogs.nvidia.com/blog.






NVIDIA Studio z optymalizacjami dla silników Unity oraz Unreal Engine 4

NVIDIA Studio z optymalizacjami dla silników Unity oraz Unreal Engine 4

NVIDIA Studio z optymalizacjami dla silników Unity oraz Unreal Engine 4

NVIDIA Studio z optymalizacjami dla silników Unity oraz Unreal Engine 4

NVIDIA Studio z optymalizacjami dla silników Unity oraz Unreal Engine 4

NVIDIA Studio z optymalizacjami dla silników Unity oraz Unreal Engine 4

Źródło: Info Prasowe / NVIDIA
  1. Avatar nic wiadomość nic
    kiedy wyjdzie RTX 4080

    Mam kasę na nową kartę  bo mój  RTX 3080  ledwo zipie

  2. Avatar Mecenas IN4.pl wiadomość nic
    @magx2k

    Nowy sterownik nowa karta? Ty to masz tempo zmian. \"\spoko\" :-P



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelników serwisu IN4.pl.