2018-03-01 20:14
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
4

Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0

Obrazek Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0

Już w tym miesiącu premierę będzie miało World of Tanks w wersji 1.0. Będzie to największa i najważniejsza aktualizacja technologiczna od czasu premiery tej jednej z najpopularniejszych gier na komputery osobiste. Gracze mogą już przetestować swój komputer pod kątem nowej grafiki, dźwięku i muzyki na https://wotencore.net/. Samodzielny program enCore pozwala przetestować nowe rozwiązania już dziś i sprawdzić swój komputer osobisty. Można wybierać spośród trzech ustawień graficznych, wyboru rozdzielczości i antyaliasingu. Po uruchomieniu 3 minutowego testu, w takcie którego zobaczymy piękno aktualizacji 1.0, dostaniemy wynik punktowy oraz informację, w jakich detalach najlepiej będzie grać na posiadanym sprzęcie.



Nowy silnik graficzny o nazwie Core, który będzie napędzał World of Tanks w wersji 1.0 jest owocem 4 lat wewnętrznych prac studia tworzącego grę. Przechodząc na nową technologię, World of Tanks wykorzysta najnowsze efekty przetwarzania i renderowania grafiki, między innymi:
• Zaawansowane oświetlenie (technologia globalnej iluminacji, która wiernie symuluje jak efekty świetlne odbijają się i załamują się w zależności od powierzchni, na którą padają)
• Zmodernizowany teren (rozległe obszary, realistyczne tekstury, deformacje i efekty przemoczenia)
• Responsywna woda (całkowicie nowy sposób renderowania wody, odkształcenia piany morskiej i efekty podwodne)
• Różnorodna flora wolumetryczna (szczególne efekty interakcji między pojazdami i roślinami oraz transmisja światła),
• Fotorealistyczne skyboxy i ruchome chmury nadają obiektom bardziej dynamicznego charakteru
• Udoskonalone dynamiczne cienie (technologia Adaptive Shadow Maps)
• Zniszczenia obiektów (technologia Havok®)
• Różnorodność nowych i ulepszonych efektów przetwarzania końcowego (Bloom, promienie bogów, aberracja chromatyczna i odbicie przestrzeni ekranu).
Istotną kwestią dla twórców jest również optymalizacja. Silnik Core zbudowano w ten sposób, że na komputerach o niskich specyfikacjach World of Tanks będzie działać lepiej niż obecnie.

Jeszcze więcej informacji o nowej grafice pod adresem: https://worldoftanks.eu/pl/news/.

Wszyscy zainteresowani gracze są zaproszeni do trwających właśnie beta testów World of Tanks w wersji 1.0 pod adresem: https://worldoftanks.eu/pl/news/general-news/update-1-0-beta-3/.





Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0

Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0

Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0

Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0
OLD Ultra

Nowy silnik graficzny Core w nadchodzącym World of Tanks 1.0
NEW Ultra

Źródło: Info Prasowe / Wargaming
  1. Avatar nic wiadomość nic
    I wypadało by kupić kartę graficzną

    A tu dramat na rynku trwa.

  2. Avatar nic wiadomość nic
    jest ok

    13k z hakiem na gtx980m wygląda ładnie.

  3. Avatar nic wiadomość nic
    ja mam 7700 na średnich

    czołgi skaczą jak szalone, tło jakoś mniej. Grywalne są minimalne, ale wtedy gra wygląda gorzej niż aktualne na mniej więcej średnich.
    Mam Radeona 5770 (sic!) na i5 6500 + 8GB Ram

  4. Avatar nic wiadomość nic
    hmmm

    Trzeba było być na czasie kupić rok temu  dobrą grafikę w dzień po pracy  grać  a reszte dnia kopać  ETH.
    W ten oto sposób spłaciła się moja karta EVGA 1080Ti SC2 ,żałuję tylko że nie miałem kasy na dwie sztuki bo zasiłka  750Watt od  EVGA  dwa takie potwory by pewnie uciągła.



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelników serwisu IN4.pl.