Forum > Mobilne > Zapowiadane nowe topowe telefony i tablety.... na co czekamy? vol 2

Strona 8 z 227 <<<1...456789101112...227>>>
skocz

straszny

Wysłane 2014-01-09 12:52 , Edytowane 2014-01-09 13:03

@beton
nie wierzę że cokolwiek zmieni - grałem w przynajmniej 15 wymagających gier z A2 właśnie na czele, nigdy telefon nie nagrzał się żebym go odczuwał jako gorący, czy nawet mocno ciepły. Odpowiedzialnie piszę - nigdy. GTA o tyle mam kłopot ze nigdy nie instaluje piratów a gra kosztuje 20 zł, których mi szkoda dla tytułu, który mi specjalnie jakoś nie leży na małym ekranie (obecnie gram w GTA V na PS3 \"\lol\") [jak stworzą lepszy system używania padów od PS3 i obsługi dużych monitorów dla Androida - wtedy bardzo chętnie]

O tym że nawet godzinne sesje w nowe gry 3D nie nagrzewają S800 można przeczytać wiele wpisów na forach i blogach.

btw: to jest bardzo ciekawa inicjatywa [LINK] - strumieniowanie gier, także z PS4! Bedę mógł sobie pograć na tablecie w Watchdogs \"\serduszka\"

jak zwykle wszystko zależy od tego jak uda się stłumić lag i uzyskać wysoce efektywną kompresję strumienia obrazu

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2014-01-09 18:54 , Edytowane 2014-01-09 19:00

@spider_co
Dziwne masz wymagania. Jeszcze nie spotkałem osoby, dla której przeszkadzałoby grzanie się telefonu.
Idąc takim tropem, to jak pracować intensywnie na laptopie, przecież klawiatura się mocno grzeje, a jak weźmiesz na kolana... \"\jezor\"

Sam dużo nie rozmawiam normalnie przez telefon, ale często rozmawiam do 2h na raz przez skype i telefon nie nagrzewa się.

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

spider_co

Wysłane 2014-01-09 19:06

@Netman Dziwne, że nie znoszę, gdy mnie parzy słuchawka w ucho? \"\hmmm\"
Dla mnie rozmowa przez taki rozgrzany sprzęt jest torturą \"\brrr\" i gdy czasami jestem zmuszony do rozmowy prowadzonej w takich warunkach, to wolę się zaraz rozłączyć i zadzwonić ze swojego - metalicznie zimnego telefonu.

Admiror, O paries, te non cecidisse ruinis, qui tot scriptorum taedia sustineas!

koradon

Wysłane 2014-01-09 20:59 , Edytowane 2014-01-09 20:59

ja trochę niedowierzam jak ta dyskusja się toczy... i jakie w niej padają argumenty... i w sumie co ona/one mają wspólnego z tematem \"\hmmm\"

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

straszny

Wysłane 2014-01-09 21:17 , Edytowane 2014-01-09 21:18

@koradon
a bo naszła mnie refleksja że najwyższy czas, po czterech latach niesamowicie dynamicznego rozwoju architektury mobilnej, żeby software konkretnie podgonił hardware w mobilkach.

BTW: Widzieliście najnowszą hybrydę Asusa? [LINK] - laptop/tablet z Windows 8.1 i Androidem przełączane w 4 sekundy. Jest to również chyba pierwsze markowe urządzenie z Androidem pracujące na intelu i7....

będzie można zrobić całą serię dość realnych porównań do topowych CPU architektury ARM (64bitowy Denver od Nvidii, czy nowy Snapdragon 805)

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

spider_co

Wysłane 2014-01-09 21:27

@straszny No i to jest naprawdę interesujące, a nawet rewolucyjne urządzenie, w zasadzie tak powinien wyglądać rynek przyszłości - dowolny wybór OSa, niezależny od posiadanego sprzętu. \"\tuptup\"

Admiror, O paries, te non cecidisse ruinis, qui tot scriptorum taedia sustineas!

koradon

Wysłane 2014-01-09 22:38

@straszny jasne że widziałem. CES trwa już jakiś czas \"\cfaniak\"

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

beton

  • beton
  • wiadomość Użytkownik

  • 7393 wypowiedzi

Wysłane 2014-01-13 13:15

[LINK] Tegra K1 ma wydajność na poziomie Intelowskiego HD 4400 a Snap 800 jest sporo ponad 2x słabszy. To jednak nie jest jakaś super mega wydajność tych mobilnych układów.

straszny

Wysłane 2014-01-13 13:27 , Edytowane 2014-01-13 13:45

@beton
ale to tylko cyfry - w realu Snapdragon 800 wystarcza na absolutnie wszystko co może przyjść Ci do głowy. Android jest jednak wyraźnie lżejszy niż Windows i nie mam pojęcia co musiałbym robić żeby poczuć że ten CPU nie wystarcza.

żeby nie było - ja wiem że rozwój hardware mobilnego będzie dalej dynamiczny, sam o tym pisałem, że wkłada się w to duzo więcej pieniędzy niż w klasyczne desktopy, ale mi po prostu jest szkoda że nie ma OSów tak naprawdę wykorzystujących potencjał już obecnych urządzeń.

Jak najbardziej dopinguję takim urządzeniom jak Tegra K1, ale za super hardware najwyższa pora na chociaż poprawny, uniwersalny OS (!) Tego mi brakuje. Nowej klasy użyteczności software kiedy hardware już osiągnął taki poziom jak S800.

Pierwsza wersja K1 będzie oparta na 4 mocno podkręconych rdzeniach ARM v7, jakoś zmodyfikowanych Cortexach A15, druga oparta na architekturze ARM v.8 nazywana przez NVidię "Denver", 64bitowa, zapowiada się dopiero niezwykle ciekawie. Natomiast jeśli chodzi o mobilny GPU to ten Kepler Nvidii miażdzy dosłownie wszystko co zapowiedziała konkurencja z Snapem 805 włącznie.

wygląda na to że mobilny Kepler, K1 w wersji słabszej na rdzeniach Cortex A15, wygrywa z Intelem HD4400, choć zużywa od niego 3 razy mniej energii (!).

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

beton

  • beton
  • wiadomość Użytkownik

  • 7393 wypowiedzi

Wysłane 2014-01-13 14:43

Tak, z pewnością Snap 800 jest wystarczający do zastosowań mobilnych. Ale daleko mu jeszcze do tego o czym pisałeś już wcześniej. Aby mobilki wyeliminowały/zastąpiły laptopy/desktopy. To jeszcze nie ta moc. No i jak widać postęp zwalnia. Tegoroczny Snapdragon 805 w CPU mały skoczek (lepiej z GPU wydajnością), Tegra K1 GPU też OK ale CPU \"\hmmm\" Moim zdaniem wersja 64bitowa nie będzie szybsza od tej 32bitowej która wchodzi pierwsza. Moim zdaniem jak Snapdragon z swoimi 64bitami zaczyna w mid range'u tak samo z Tegrą. Raczej spodziewam się podobnej wydajnościowo albo słabszej wersji (tyle że już 64bitowej) niż czegoś mocniejszego.
No i sprawa OSa to druga kwestia.

Lukxxx

  • Lukxxx
  • wiadomość Użytkownik

  • 2102 wypowiedzi

Wysłane 2014-01-13 16:32

@straszny

ale to tylko cyfry - w realu Snapdragon 800 wystarcza na absolutnie wszystko co może przyjść Ci do głowy. Android jest jednak wyraźnie lżejszy niż Windows i nie mam pojęcia co musiałbym robić żeby poczuć że ten CPU nie wystarcza.

Crysis

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2014-01-13 21:12

@straszny

ale to tylko cyfry - w realu Snapdragon 800 wystarcza na absolutnie wszystko co może przyjść Ci do głowy.


Wystarczy abyś posiedział, może nie na snapie 805, ale na 900, czy jaki tam wyjdzie w przyszłości, a stwierdzisz, że 800 to jednak nie jest taka szybka.
Przerabiamy ten schemat w moblikach od paru lat. Przecież S2 był idealnie szybki i każdy pisał po co coś więcej. To samo było na długiej przestrzeni lat w PC. \"\mikolaj\"

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

straszny

Wysłane 2014-01-13 21:20 , Edytowane 2014-01-13 21:23

@Netman
e nie prawda

Android wcześniej miał tendencję do lagowania i desynców animacji, nagrzewał również urządzenia w trakcie większej pracy. Dopiero ta generacja obecnych topowych urządzeń jest pozbawiona tych wad. No i teraz interfejs pracuje w 60 fps, bez zwolnień, co też daje wyraźną różnicę ze starszymi urządzeniami.

Jest to osiągnięte dzięki kombinacji mocny i mało nagrzewający się CPU + mocny GPU + pamięć flash o niskim czasie dostępu z TRIMem. Jeszcze rok temu wszystkie urządzenia zwalniały z czasem przy zapchaniu dysku, bo TRIM nie działał i pupa blada z wydajności.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2014-01-13 21:27

@straszny
Jak się wgłębisz dokładniej, to się dowiesz, że procek w S2 mocno się nudzi w interfejsie. \"\cfaniak\" Co i tak nie zmienia faktu, że większość osób pisała 'po co coś więcej'.
Zobaczysz, za parę lat powiesz, że tel z 800 nie jest żwawy. \"\mikolaj\"

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

straszny

Wysłane 2014-01-13 22:16 , Edytowane 2014-01-13 22:24

@Netman
e nie, bez jaj - jeśli urządzenie osiąga stabilne stałe i niewahane 60 fps nie ma co dodawać.

S2 wcale się nie nudził, przycinał jak każdy dwurdzeniowy telefon ze średniej wielkości RAM, TRIMa nie miał więc flash wymięka jak każdy bez trima, do tego wystarczyło pare rzeczy w tle żeby pracował żabką.

są już testy nowej Nvidii!
- Lenovo umieściło pierwszą wersję Tegry K1 w swojej hybrydzie smart TV+monitor z Androidem - 28 calowy dotykowy telewizor napędzany K1 [LINK] (!!)

Tegra K1 bez problemu odpala gry, multimedia i programy na TV 4K i pracuje na nim ultra płynnie.

Potentially The Next Big Thing In SoCs

While we’re still in the very early days of Nvidia’s Tegra K1 (and 4K displays for that matter), the immediate results do indeed seem promising. If real-world performance in any way matches what we see in these few benchmarks, the K1’s 192-core Kepler-based GPU could prove to be a game-changer for mobile graphics, driving high detail levels in content previously only seen on the PC and consoles.

And that’s without benchmarking Denver, where ARMv8 could offer even more performance. Next level, indeed

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2014-01-13 23:18 , Edytowane 2014-01-13 23:19

@straszny
Przycinanie to wina samego Androida, a nie procka. W S2 wcale nie był on przeciążany przy interfejsie.
Zobacz jak procek naprawdę się zachowuje [LINK]

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

straszny

Wysłane 2014-01-14 12:59 , Edytowane 2014-01-14 13:01

artykuł o przełomowości Tegry K1 z Ananda [LINK]

w tym momencie nie ma już ograniczeń hardwarowych żeby obecne GTA V wyszło na K1 bez żadnych cięć grafiki i pogorszenia jakości obrazu.

a tak ma wyglądać architektura 64bitowego wydajnego ARM v8 w wykonaniu NV

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Yesusik

Wysłane 2014-01-14 21:29

Mnie się to podoba:



@straszny
Eee... no z tym GTAV to trochę przesadziłeś... no chyba, że 640x480 low res ;)
\"\mikolaj\"

よろしく

straszny

Wysłane 2014-01-14 23:52 , Edytowane 2014-01-15 08:47

@Yesusik
W najmniejszym nawet stopniu nie przesadzam, nowe GTA działa na PS3 i X360, które są od nowej Tegry K1 albo słabsze albo porównywalne.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Yesusik

Wysłane 2014-01-15 00:30 , Edytowane 2014-01-15 00:32

@straszny
Przecież wszystko rozbija się o kwestie portu... nie wiesz jak było spie###one GTA IV na PC? - myślisz, że by się przyłożyli w kolejnej wersji na andka, jak nawet na blaszaka nie sprostali zadaniu?
\"\crazy\"


PS
Chodzi mi o sam przykład... każda inna gra, tylko nie GTA !
\"\obcy\"

よろしく
Strona 8 z 227 <<<1...456789101112...227>>>
skocz

Kto jest online: 1 użytkowników, 453 gości

magx2k ,