Kup pakiet Microsoft Office 2007 i wygraj Dodge’a Caliber ...

Microsoft poinformował o rozpoczęciu konkursu związanego z jubileuszową edycją specjalną pakietu Microsoft Office 2007 dla Użytkowników Domowych, który jest dostępny w promocyjnej cenie - tylko 199 PLN. Wśród wszystkich uczestników biorących udział w konkursie zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody. Konkurs rozpocznie się 22 kwietnia i potrwa do 30 czerwca 2008 r. Microsoft Office 2007 dla Użytkowników Domowych to pakiet składający się z czterech aplikacji: Word, Excel, PowerPoint i OneNote, który może być zainstalowany na 3 komputerach domowych przeznaczonych do użytku niekomercyjnego. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić Microsoft Office 2007 dla Użytkowników Domowych i przygotować pracę konkursową za pomocą dowolnego z 4 programów wchodzących w skład pakietu domowego Microsoft Office 2007. (Dalej) ...
Tematem pracy jest przedstawienie w wybrany przez siebie sposób zabawnego wydarzenia z życia użytkownika. Wśród wszystkich, którzy zakupią pakiet domowy Office 2007 oraz zgłoszą swoje prace konkursowe zostaną rozlosowane nagrody: samochód Dodge Caliber, pięć bonów wakacyjnych o wartości 5000 PLN oraz czterysta klawiatur firmy Microsoft. Więcej informacji na temat konkursu można uzyskać pod adresem: www.microsoft.pl/konkurs.
Microsoft Office 2007 dla Użytkowników Domowych, obecnie najpopularniejszy pakiet domowy, otrzymał prestiżową nagrodę „As Empiku 2007”, jako najlepiej sprzedający się produkt w kategorii programy edukacyjne i narzędziowe w Polsce. W sklepach sieci sprzedaży Media Mark pakiet domowy Microsoft Office 2007 jest nieustannym liderem sprzedaży w tej kategorii oprogramowania od sierpnia ubiegłego roku.
Pakiet Microsoft Office 2007 dla Użytkowników Domowych zawiera cztery aplikacje. Microsoft Word to program do tworzenia dokumentów, który umożliwia użytkownikom efektywne opracowywanie i udostępnianie atrakcyjnych i przejrzystych dokumentów za pomocą zestawu narzędzi do pisania i łatwego w obsłudze interfejsu. Microsoft Excel jest wydajnym programem do obsługi arkuszy kalkulacyjnych, dzięki któremu można analizować i przekazywać informacje oraz zarządzać nimi w celu zapewnienia środowiska wspomagającego podejmowanie lepszych decyzji. Kolejnym znanym elementem pakietu Office 2007 dla Użytkowników Domowych jest program PowerPoint, który udostępnia narzędzia szybkiego tworzenia dynamicznych i profesjonalnie wyglądających prezentacji. Ostatnią aplikacją wchodząca w skład pakietu jest OneNote, program do tworzenia efektywnych notatek, zapewniający wielu osobom jedno miejsce, z którego można pobierać różnego rodzaju informacje, szybko lokalizować dane za pomocą wydajnych narzędzi wyszukiwania, a także stosować łatwe w użyciu narzędzia wspomagające współpracę.
„Pakiet Microsoft Office 2007 dla Użytkowników Domowych, wprowadzony na rynek rok temu, od początku cieszył się ogromnym uznaniem naszych klientów. W niespełna 4 miesiące przekroczyliśmy roczną sprzedaż tego pakietu w wersji 2003. Ten fakt tym bardziej zmobilizował nas do przygotowania wyjątkowej oferty cenowej z okazji 15-lecia firmy Microsoft w Polsce. Cieszymy się, że polscy klienci nadal mogą nabywać pakiet w niższej cenie i cieszyć się zarówno zaletami legalnego oprogramowania, jak i szeroką funkcjonalnością Microsoft Office 2007” – powiedział Bartłomiej Danek, Information Worker Business Group Lead w polskim oddziale Microsoft.
Produkt najczęściej wybierają rodzice, jako niezbędne narzędzie informatyczne wykorzystywane przez wszystkich członków rodziny – zarówno przez dzieci do nauki, ale też i przez rodziców. Oprócz atrakcyjnej ceny, marki produktu wiążącej się z profesjonalizmem i dobrą jakością, klienci jako atut wymieniają również możliwość instalacji pakietu na 3 domowych komputerach.