2013-08-12 23:15
Autor: Antybird
10
Mac VS PC
Jak dziś pamiętam prześmiewcze filmiki tytułowane jak wyżej.
Powiem szczerze, że reakcję na tą formę reklamy jakie pamiętam były dwojakie. Jedne popierały prześmiewczość oraz formę przekazu, inne wylewały kubły zimnej wody na twórców.
Osobiście uważałem ten nurt, za miniony i wyeksploatowany.
Reklamy jednak musiały przynieść odpowiedni skutek, dochód, rozgłos - dodajcie określenia jakie chcecie - co sprawiło, że powiedzenie "kto mieczem wojuje od miecza ginie" staję się częściowo prawdziwe.
Warto zauważyć, że Microsoft, Nokia, Samsung, Dell atakują tak samo. Sprawia to, że mimo mojego braku opiewania Apple, reklamy te stają się nudne i powielają genialny pomysł pierwowzoru.
Pojawia się pytanie retoryczne ile można obrzucać się swoimi wadami i niedociągnięciami?
Czy Apple zostanie pochowane pod stertami reklam tworzonych na jedno kopyto?
Edytowano: 00:23 13.08.2013 źródło: YT