2014-01-08 11:51
Autor: Krzysztof Kocurek (nickey)
5

Starbound pobrany w ponad milionie egzemplarzy

Obrazek Starbound pobrany w ponad milionie egzemplarzy

Przykład niewielkiej gry typu Indie o nazwie Starbound przekonuje, że nie trzeba tworzyć bardzo zaawansowanych graficznie tytułów by osiągnąć sukces. Starbound stworzony przez studio Chucklefish Games w zaledwie jeden miesiąc sprzedał się w ponad 1 milionie kopii. Autorzy umieścili taką wiadomość na swojej stronie WWW.

Warto zauważyć, że kosztujący 14 euro Starbound (steam) ciągle jest w fazie beta testów. W grze tej naszym zadaniem jest eksploracja wirtualnego świata . Podróżując przez galaktykę nasz samolot ulega awarii. Naszym zadaniem jest przetrwanie.Oprócz elementów zręcznościowym znajdziemy elementy logiczne. Także inna gra typu Indie czyli DayZ w ciągu miesiąca została kupiona w 800 000 kopiach. Jak widać czasem ważniejszy jest pomysł i fabuła, niż efektowna grafika.


Oto przykładowy gameplay:

Starbound pobrany w ponad milionie egzemplarzy

źródło: TechSpot



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.