Forum > Software > War Thunder - wątek pierwszy, ale niekoniecznie ostatni

Strona 1 z 16 12345...16>>>
skocz

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2013-03-03 21:07

dobra... to za i przeciw na początek - w porównaniu do WOWp.
osobiście właśnie zaciągam toto, bo WOWp mi się spodobał.
ale leci tak powoli... ponad 6GB zresztą, że pewno do jutra nie doleci \"\obcy\"

(.)

Zozur

  • Zozur
  • wiadomość Użytkownik

  • 263 wypowiedzi

Wysłane 2013-03-04 07:28

świetna gra bijąca na głowę tego WOWp fajna grafika, przyjemnie się lata nawet na arcade. Dogfighty sprawiają frajdę. Ale by wbić bez premki coś sensownego to trzeba zestrzelic chyba 1000 samolotów wroga :O to jedyna lipa. Grafika na full i na prawdę widać, że się narobili kokpity samolotów świetnie wyglądają, dźwięki są też pierwsza klasa.

scud1

  • scud1
  • wiadomość Użytkownik

  • 383 wypowiedzi

Wysłane 2013-03-04 07:34

@Zozur
A teraz opisz coś więcej grę, bo grafika i dźwięki nie powinny nikogo interesować. A sama koncepcja takiej gierki mnie intryguje (akurat gram w Navyfielda znowu, takiego pradziadka World of Battleships).

クリス&

Wysłane 2013-03-04 08:06

@scud1 Powiedz to Polish Factor-owi. \"\jezor\"

Greg_u

  • Greg_u
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gośćZnawca Linuxa

  • 6411 wypowiedzi

Wysłane 2013-03-04 08:20 , Edytowane 2013-03-04 12:24

WT już jest w polskiej wersji.
Menu i podstawy: [LINK]
Jeszcze nie latałem. Ale rozwiązałem już problem z loginem do gry. Trzeba było wygenerować nowe hasła. I gra poszła.

Plusy WT:
- Więcej nacji: są brytole i włosi (ci drudzy w drzewku niemieckim \"\olaboga\")
- poza myśliwcami są ponadto bombowce, samoloty torpedowe i wodnopłatowce.
- nie widzę żadnych prototypów w drzewkach (duży plus)
- nie typowa nawalanka jak WOWp

Minusy WT:
- mniej się zdobywa tzw. doświadczenia i kredytów czyli będzie trzeba naprawdę się nalatać.
- duża rozrzutność w kosztach napraw (np. brytole vs japońce)

Rzeczywiście lepiej na początku polatać w WOWp aby później przejść do WT.

www.1stCav.pl --> 7. Brygada "Screaming Eagles" --> UgerG ... tu mnie szukać (TS: s3.1stcav.pl).

straszny

Wysłane 2013-03-04 08:51 , Edytowane 2013-03-04 08:51

jest jedna znacząca przewaga WOWp nad WT. Tamten eko-system WoT+WoWP+WoB ma mieć potem zintegrowane mapy do grania zarówno czołgami, samolotami jak i statkami. Na dodatek konto jest wspólne dla WoT i WOWp co równiez upraszcza sprawę.

... ale też zaciągam WT żeby porównać sobie ;)

i strasznie niecierpliwie czekam na WoB (World of Battleships)

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Greg_u

  • Greg_u
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gośćZnawca Linuxa

  • 6411 wypowiedzi

Wysłane 2013-03-04 09:02

@straszny
WT też to jest, dlatego nic nie pisałem, ba przyciski już są ... tylko niedostępne. \"\crazy\" \"\jezor\"

www.1stCav.pl --> 7. Brygada "Screaming Eagles" --> UgerG ... tu mnie szukać (TS: s3.1stcav.pl).

Cappo_PL

Wysłane 2013-03-04 09:04

@straszny wątpię aby w najbliższym 3-4 latach nastąpiło połączenie tych 3 gier, w sumie to pewnie nigdy to nie nastąpi \"\jezor\"

straszny

Wysłane 2013-03-04 09:12

@Cappo_PL
wiesz... w sumie patrząc na tempo zmian WoT... faktycznie można mieć spore wątpliwości że tego dożyjemy \"\lol\"

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

zaku

  • zaku
  • wiadomość Użytkownik

  • 607 wypowiedzi

Wysłane 2013-03-04 09:28

Co do gierki to miodzio:)
Bez porównania z WoWP.
Kaska dobrze leci, tylko trzeba coś zrobić w bitwie:)
Jak na razie do 6 tieru amerykanów doszedłem i frajda jest świetna:)
Z kaską nie ma problemów:)

Phenom X2 555BE@ x4 3,5Ghz chłodzenie Noctua NH-U12P, Gigabyte ,12GB DDR 3 1600Mhz, MSI R260X 2GB, SSD OCZ 120GB + seagate 500GB, Tagan BZ 600W, obudowa Chieftec Aegis, W8.1 64bit, Samsung 19"

Zozur

  • Zozur
  • wiadomość Użytkownik

  • 263 wypowiedzi

Wysłane 2013-03-04 10:15

właśnie ja gram ruskimi:D oni mają dość ciężką doktrynę;/ jeden km 12,7 ew. dwa takie i 30mm działko. Ciężko tym trafić ale jak już trafię to na kawałeczki... ale np. taki spitfire ma chyba sześć km'ów ale małokalibrowych ale jak zacznie tym sypać to coś zawsze trafi... gra jest kozacka ale nudzi po pewnym czasie random jak w WoT do tego ten lvl na ruskich mi leci jak krew z nosa 5 lvl mam.

andrzej166

Wysłane 2013-03-04 10:17 , Edytowane 2013-03-04 10:59

@all

EDYTA sporo odpowiedzi dot. WT znalazłem w ich fakju, więc je tutaj dopiszę. Wygląda to imponująco.

Panowie, jak w tych 2 grach rozwiązano różnice między tierami - powiedzmy w czym jest lepszy myśliwiec tier 5 od tier 3? (domyślam się że prędkość maksymalna, pułap, siła ognia. Co z HP, czy są jakieś drastyczne różnice, jak w WoT?)

Jeżeli chodzi o wytrzymałość samolotów na ogień, mamy tutaj coś bardziej realistycznego (jedna celna seria z pół calówek/parę pocisków 20/30mm i zgon) czy idzie toto w stronę WoTa?
We continue to tune up the damage system by modifying the one that was used in Wings of Prey. Ballistic parameters for all projectiles have been changed completely. Generally, we tend to stick to logic: one or two well-aimed salvos of machine gun fire, and almost any plane will be doomed. In addition to the overall consistency with historical facts, this gives the game its intensity and drive.

Jak rozwiązano sprawę pilota i umiejętności, czy grind jest równie azjatycki jak w WoT, gdzie bez kilkuset bitew, nie ma nawet 1 perka?
Players will train the skills of the crew: pilot, mechanic, shooters (with traits like vigilance, endurance, tolerance to overload, and others). Also, there are usually physical parameters that may vary for different people and can be developed with training, such as stamina, accuracy (for AI shooters), vigilance and observation skill, resistance to stresses, and so on

Czyli grind jest obecny, pytanie jak dotkliwy

Czy samoloty mają różne osiągi, w zależności od wysokości? Czy to jest ogólna formuła, czy przypisana do typu/modelu?
The flight model we use is historically accurate as much as possible, so the tactical and technical characteristics of all models will match with their real-world counterparts. We believe that it is much more exciting to pilot realistic planes than fictional ones.


O ile ogólnie wciąż mam frajdę z gry w WoT, który cenię za dobrze zrobiony aspekt f2p, to poziom frustracji często bywa wysoki (MM potrafi dobijać, miliony nowych OP czołgów, które prędzej czy później dostaną nerfa, zamiast rozwijać gameplay) dlatego szukam czegoś bardziej wyrafinowanego.

@Greg-u
Te bombowce, torpedowce i wodnopłatowce to mają co atakować? Są jakieś cele naziemne i okręty? Jak to jest wplecione w warunki zwycięstwa?
Widzę tutaj duży potencjał \"\mikolaj\"

Znalazłem trochę info i o tym, pytania który tryby są obecnie dostępne:
• Quick Game is a battle with random enemies of comparable skill levels based on scenarios such as aerial domination, capturing airfields, providing assistance in naval battles, defending or destroying enemy bombers, and many more.
• Tournaments are battles with special rules that happen on a schedule, with requirements for all participants.
• Global War is a mode about which details will be revealed later, but the general idea that a player chooses his side, and each battle is not a random game but a successive line of historically consistent victories and losses.
• Sandbox mode leaves players free to define rules, limits, and goals on these servers
• Dynamic campaign, user missions, single missions, and quick editor are modes in which players fight against AI, under certain circumstances.


@Maverick
Co do porównania modelu lotu to niech się gracze wypowiedzą, od producenta WT znalazłem takie info:
We use our own flight model created partly on the basis of our previous projects, Wings of Prey and Apache: Air Assault.

However, we are working on massive improvements to the flight model, so during the game’s development it will improve significantly

Ryzen 5 5500, MSI B450 Tomahawk, 2x8GB GSkill Ripjaws V 3200, HP EX950 1TB NVMe M.2 + 3 x HDD, MSI GTX1050Ti, Corsair TX 650W, Dell e-IPS 2209WA Windows 10 64bit

Maveriq

Wysłane 2013-03-04 10:30

@andrzej166 A jak sterowanie? Samo latanie jest przyjemniejsze, niż w WoWp.?

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

Zozur

  • Zozur
  • wiadomość Użytkownik

  • 263 wypowiedzi

Wysłane 2013-03-04 11:16

bez porówniania jeśli chodzi o sterowanie to zdecydowanie jedna z mocniejszych stron tej produkcji WT. W trybie arcade ja gram mysz + klawa i świetnie się bawię. Później są jeszcze bitwy historyczne i full real. Tam sterowania nie próbowałem rozgryźć. Na wyższych poziomach można przeciągnąc maszynę, urwać skrzydło, może paliwo się skończyć itd. Są to realne bitwy II wojny stalingrad itd. Tu nie możemy wziąść sobie np. Japońców ponieważ nie brali udziału w tej bitwie stąd tylko ruscy i niemcy w takej misji będą dostępni. Nie odnawia nam się amunicja na wyższych poziomach trudności.

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2013-03-04 11:40

no i w końcu WT się dociągnął - na pierwszy rzut oka bardziej profesjonalny niż WOWp. faktycznie sterowanie porządne i bardziej symulacyjne. czy silnik nie jest ten sam co w Wings of Prey? bo grafika mi wygląda wypisz wymaluj jakby stamtąd. \"\hmmm\" może gracze dzięki większej komplikacji będą ..dojrzalsi? \"\diabel\" ...i drzewka z maszynami! \"\serduszka\" matko bosko muszę dżoja odkurzyć jednak i zrobić coś z przedłużeniem doby o kolejne 10 godzin \"\boooli\"

(.)

koradon

Wysłane 2013-03-04 13:40

Jak oddam oba projekty to zaciągnę. Chociaż już wiem że może być ciężko z wydajnością. Właśnie jak tam fpsy? Daje radę czy jednak średnio?

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2181 wypowiedzi

Wysłane 2013-03-04 13:43

Panowie, oparłem się czołgom, na pewno oprę się pancernikom, ale samolocikami to mnie kusicie :) Ciekawe czy będzie Speszyl Edyszyn Level z Sokołem Millenium, Battlestar Galactica i Sondą Voyager...

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2013-03-04 17:07

@koradon na gf660 mam prawie wszystko na maksa i w misjach treningowych 80 fps \"\hmmm\" ale co będzie w walce to jeszcze nie wiem. jak będzie chwila to spróbuje - na razie walczę ze ścianą i kafelkami \"\obcy\"

@-ADSO- miałem to samo, ale samolocikom uległem \"\boooli\" jara mnie to jak Tonego hantle \"\cfaniak\"


faktycznie radocha z latania lepsiejsza niż w WOWp, ale to inne gierki są. też chyba myślą o wprowadzeniu walki czołgami i statkami, bo są przyciski \"\obcy\"

(.)

Kalapit

Wysłane 2013-03-05 20:40 , Edytowane 2013-03-05 20:42

@straszny
bzdury wygadujesz.
wg sie wycofalo z polaczenia tych gier poza cw gdzie jedyne polaczenei to bedzie wspolna mapa - nie bitwa, i konto.
natomiast wt ma miec jak najbardziej dodane czolgi i statki na 1 polubitwy.

wt mam od premiery 1.27 nie mailem oakzji wiecej pograc jeszcze

jestem tam pod nickiem wieh

Nikt nas nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne.

Baldur

  • Baldur
  • wiadomość Użytkownik

  • 254 wypowiedzi

Wysłane 2013-03-06 15:52 , Edytowane 2013-03-06 17:40

Już pisałem na temat War Thunder w porównaniu z WOOp.Dorobiłem się 13lvl US \"\cfaniak\" i paru samolotów US lvl 13w tym B17.Koszty napraw na wyższych lvl(ponad 13 lvl) są tak duże że po nieudanej bitwie trzeba pogać niższymi terami żeby zarobić na naprawy \"\olaboga\"
Wczoraj w nocy na Japoncach (1 tierze) miałem 15 ubitych-ponad 3000 pkt.i wszyscy pisali ochy achy \"\woha\"a straciłem 1 samolocik.
Jak ktoś ma dokładny opis skili po polsku to bym był heppy \"\woha\"

Może zrobimy team IN4 :)
Szukać mnie pod Baldur67 w grze tak samo w WoT i innych grach

MSI 970 Gaming - AMD FX 6300 - RAM DDR3 2x4GB - GeForce GTX 570 - HDD Seagate Barracuda 320GB 7200.11+ WD 20EARS - Creative 2400 - Chieftec "Alien"+GPS-500AB-A - NEC 22WMGX
Strona 1 z 16 12345...16>>>
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 423 gości