Mi jakoś od nowa zaczynać gry pewnie nie będzie się chciało, dodatkowo z tego co słyszałem samoloty to czysty pay2win.
Forum > Software > War Thunder - wątek pierwszy, ale niekoniecznie ostatni
Wysłane 2013-05-30 16:46 , Edytowane 2013-05-30 16:47
@Cappo_PL
Tak model "Pay", ale średnie poziomy są do osiągnięcia w tempie turystycznym. I nie ma strzałów za zero nawet najmniejszym kalibrem możesz zdjąć lepszą maszynę gdy odwróci się korpusem pilota pod twój ostrzał.
Czołgi
Jeżeli to ten sam silnik graficzny co na niebie to będzie naprawdę wydajnie.
Wysłane 2013-06-03 18:33 , Edytowane 2013-06-03 18:34
tak to ten sam silnik graficzny, ciągle dodają nowe efekty w nastepnym patchu słonce ma oslepiac.
[LINK]
zajawka aktualizacji nowe samoloty kokpity efekty etc
@cappo
ja gram calkowicie turystycznie raptem kilka rund na tydzien i tier akceptowalnyd armowy to 6-8 ktory robisz bez problemu a taki sam fun jest na 1 i 10 nie to co w wocie.
Wysłane 2013-06-07 07:23
Jako, że wróciłem do tematyki samolotów (WoWp i War Thunder) podzielę się odczuciami. Większy realizm i wbrew pozorom przyjemniej się gra w War Thundera. Dzisiaj jedna bitwa i ubiłem 5, najwięciej ze wszystkich, tylko jednym samolotem (t-1, rosyjski).
Jest jakiś tuning tych samolotów? Bo zauważyłem (w War Thunder), że po zebraniu doświadczenia odblokowuje się odpowiednią maszynę. A jakieś lepsze działo, silnik itp? Tez coś takiego jest?
Wysłane 2013-06-07 08:21 , Edytowane 2013-06-07 14:01
Podobnie jak w WOWp są takie opcje jak:
- mocniejszy silnik
- gładszy kadłub
- paliwo 100-oktanowe
plus
- odblokowanie odpowiedniej amunicji
- odblokowanie opcji zaczepów pod odpowiednie bomby/torpedy.
Różnica jest tylko taka, że nie tylko musisz za te opcje zapłacić lwami ale też samolot musi mieć wylatane "odpowiednią ilość godzin".
Ponadto polecam inwestować w pilotów itp.
Wysłane 2013-06-07 08:58
Greg_u możesz polecić mi jakiś poradnik do War Thundera? Co to znaczy inwestować?
Wysłane 2013-06-07 13:09
@nickey załogi zdobywają punkty doświadczenia po każdej walce - możesz je rozdzielać na różne zdolności. jedną z nich jest odporność na przeciążenia - bardzo przydatne przy ciasnych skrętach, bo nie tracisz przytomności i widzisz gdzie lecisz i kto Cię atakuje poza tym warto pamiętać o tylnym strzelcu - też musi być odporny na przeciążenia i celnie strzelać. poza tym po osiągnięciu pewnego poziomu doświadczenia można zrobić pilotom dodatkowe szkolenia co polepsza dodatkowo ich umiejętności.
Wysłane 2013-06-07 14:06 , Edytowane 2013-06-07 14:15
Wiki War Thunder
Piloci i ich umiejętności.
Dla pilotów polecam opcję 3 i 4 generalnie choć nie zaniedbywałbym pozostałe (na pewno 1 i 2).
Dla strzelców ... i tu jest pies pogrzebany bo powinieneś mieć ich komplet. Ale się tym nie przejmuj. Ja mam max 2 ... i resztę pozycji na wartościach "nie ujemnych" (kara za nie upgradowanie wszystkich strzelców).
Ostatnia zakładka to 2 i 3 opcja generalnie (jeśli grasz arcade) nie zaniedbując 1. Przy drugiej opcji polecałbym taką wartość aby odpowiadał tier samolotu.
Wysłane 2013-06-07 14:16
No prosze, takie "smaczki" są w WT. Gram na trybie arcade ze względu na:
a)brak sprzętu (np. joystick)
b)małe doświadczenie z samolotami
I faktycznie, pare razy było G ileś. W które nacje iść? Teraz bodajże rosyjską expie, tj ten tier 1. Ale co za problem przejść w inną gałąź.
Wysłane 2013-06-07 17:15 , Edytowane 2013-06-07 17:38
W każdej nacji są smaczki i babole, więc trudno powiedzieć.
Generalnie, która Tobie podpasuje.
Amerykańce:
Ciężko z serią P-26, nie mówiąc o OS2U i PBY-5. Dopiero Buffalo I i II daje kopa (polecam), P-40 dobry ale trzeba umieć na nim latać. F4F3 też polecam -> zwrotny. TBF Avenger -> też da się zawojować -> zwrotny jest (walczę nim z Aircobrami z pozytywnym skutkiem). Fenomenalny A-20G w technice szybki nalot i szybka ucieczka ale ciężko skręca ... i duża siła bezwładu. Aircobry są gorsze od F4F3 n/t zwrotności. Ciężka cegła P-47 Thunderbolt -> najłatwiej go zestrzelić. P-63 trochę lepiej niż P-39. P-38G naprawdę szybki, gorzej ze zwrotnością. Wydaje mi się, że warto iść w samoloty pokładowe. Nie wiem jak Hellcat'y ale Corsair'y mają dobrą opinię.
Niemcy i Włosi:
Dopiero C-202 Folgore mi podszedł, szybka maszyna i w miarę zwrotna (technika latania jak u Me-109, ot taka namiastka jego). Ludzie latają też włoskimi bombowcami ze względu na bomby 512kg.
U niemców po przejściu He-51 i He-112 (zwrotne) wpadasz na Messery. Naprawdę dobre średniaki i przyjemnie się nimi lata, wytrzymają niejedno. Plus bombka 512 kg na pokładzie może się przydać.
Me-110 nie jest zły. Całą rodzinę Ju-87 sobie odpuściłem -> według mnie szkoda kasy, wolne to i łatwo zestrzelić. He-111 i Ju-88 są to wyśmienite bombowce, które zabierają chmarę bombek, naprawdę polecam. Do-215 i 217 są też przyjemnymi maszynami.
Jeszcze FW nie mam ale warto iść do FW-109D (Dora), która w tej chwili wymiata.
Rosjanie:
Fenomenalne maszyny 0 i 1 tieru. I-16 i Łagg-3 gorzej. Ła-5 to latające ufo (ponoć). Jak-9t też przyjemnie zamiata.
Bombowce -> BB i Su bardzo fajne, ił-2 lata jak ufo (spokojnie możesz nawet walczyć kołowo z myśliwcami), gorzej z ił2m. Podobno Yer-2 też jest dobry.
Brytole:
Hurricane da się latać. Bardzo dobry Spitfire. Typhoon krowiaste. Beafighter VIc -> poezja, gorzej z późniejszymi wersjami jego. Bombowce sobie odpuściłem.
Japońce:
Wydaje mi się, że po ruskich najlepsze maszyny 0 i 1 tieru (zwrotność), przy czym A5M4 trochę specyficzna maszyna. Fenomenalny jest KI-43, Dobry KI-61 Hien -> w miarę wytrzymały i szybki. Zero jest najbardziej zwrotne ale pada po krótkiej serii (A6M2). Bombowiec G4M -> jego wada szybko spada. Fenomenalna jest za to cała seria KI-49II. Wół, który jest w miarę wytrzymały i posiadający dobrą siłę ognia obronnego. H6K4 nie latałem ... ale chwalą go i trudno go zestrzelić ponieważ też posiada dobre uzbrojenie obronne.
Wysłane 2013-06-09 20:22
@pi_nio
Tak to prawda, do rosyjskich maszyn trzeba podchodzić ostrożnie. Ich strzelcy i km-y są bardzo skuteczne. Wiedzieć o ich słabych i mocnych stronach nie można tej wiedzy zaniedbać.
Wysłane 2013-06-10 08:55
@greg_u
Potwierdzam :P Podczepił mi się na ogonie jakiś splitfire (grałem rosyjskim bombowcem), trafił zacząłem sie palić. Już tylko odliczanie 15,14,13 itp i... komunikat, że zestrzeliłem typa . Tylko wolno expi się wyposażenie. Przez weekend pograłem z 20-30 bitew i pasek o pare procent dopiero drgnął. I szkoda, że nie da wybrać się trybu gry w arcade, albo dominacja nad bazami albo zestrzelenie obiektów naziemnych. Osobiście lubie tą drugą opcje.
Wowp a WT? War Thunder wygrywa
Kto jest online: 1 użytkowników, 316 gości
maq2 ,