Polska lotnicza szachownica dostępna w hangarze.
Forum > Software > War Thunder - wątek pierwszy, ale niekoniecznie ostatni
Wysłane 2013-07-09 13:55
@perzadam tylko co z nią zrobić? malowania polskie są dostępne dla paru samolotów. poza tym widziałem już te szachownice na skrzydłach i z wielką przykrością muszę stwierdzić, że wtedy akurat siedziałem im na ogonie... no, ale co zrobić? trzeba było zestrzelić - wygrana timu ważniejsza
Wysłane 2013-07-20 16:06 , Edytowane 2013-07-21 08:13
Dzisiaj i jutro są ciekawe eventy:
1. «Sky Duels» #1 Yaks vs. Messerschmitts trwa już do poniedziałku 4 rano i można trochę zarobić lwów.
I. -> 10 000 lwów za strącenie 10 maszyn wroga.
II. -> 20 000 lwów -> zestrzelenie 35 maszyn.
III. -> 30 000 -> za strącenie 70 maszyn w trybie AB.
2. Jutrzejszy event: gdzie można zarobić trochę złotych orzełków, będzie trwał od 17 do 21.
Miłego wymiatania nieba.
Wysłane 2013-08-07 15:07 , Edytowane 2013-08-07 19:39
@toms443 zaraz sprawdzę... wczoraj nie było
EDYTA: ajo! faktycznie! ciekawe co zepsuli?
MARIOLA: 2GB? i idzie jak krew z nosa masakra!
EWA: na dzień dobry crash przy pierwszej bitwie poza tym mam takie coś, że czasami podczas oczekiwania na bitwę wypisuje mi: "ilość bitew - 1"
Wysłane 2013-08-07 22:23 , Edytowane 2013-08-07 22:25
Idą na komerchę .. pozmieniali trochę w sekcji uzbrojenie.
Jak nie zrobisz upgrade to latasz "mułem".
U mnie upgrade wszystkich samolotów "w linii" kosztowało grubo ponad 500k lwów.
Zmniejszyli koszty naprawy ale koszt uzbrojenia się zwiększył według mnie.
Czyżby najdroższe były teraz brytole?
Me-109F dostały dodatkowo po dwa działka 20mm (jako upgrade) ... oraz pierwszy FW ... ponoć 4x20mm.
Ruskie i amerykańce dostali nowe samoloty.
Wysłane 2013-08-08 00:48
@Greg_u i tak Czajka tier 5 wymiata poza tym nareszcie poprawili polski interfejs. jakiś sklep się pojawił, ale ceny ma w dolarach - po kliknięciu kwota podobna, ale w euro kilka razy podczas bitwy zwicha i nagle klatkowanie 12 fps. coś za bardzo namieszali chyba. poza tym czy mi się wydaje czy pojazdy naziemne potrzebują więcej strzałów do rozwałki?
Wysłane 2013-08-08 06:58 , Edytowane 2013-08-08 07:11
Poprawki w nowym patchu 1.33:
Nowe samoloty
ZSRR
LaGG-3 seria 8
LaGG-3 seria 11
Yak-9 К
Yak-17
Wielka Brytania
De Havilland DH.100 Vampire FB.Mk.5.
USA
Grumman F9F-5 Panther
Douglas BTD-1 Destroyer
Lockheed F-80C Shooting Star
Grumman F8F-1 Bearcat
Grumman F8F-1b Bearcat
Republic P-47D-28 Thunderbolt
Interfejs
Całkowicie nowa zakładka modyfikacji
Przejrzysty ekran pokazujący wpływ modyfikacji na samolot
Dodano kilka nowych celowników oraz umożliwiono zmianę ich koloru
Przy zbliżaniu się do maksymalnej prędkości danego samolotu, wskaźniki zatrzymają się na końcu wskaźnika
Przy wyświetlaniu prędkości i wysokości dodano jednostki miar.
Dodano ekran pokazujący wpływ ostrzału nasz samolot
Grafika
Nowe efekty metalów
«Jakość Chmur» opcja ta wpłynie na jakość odbicia chmur w wodzie
Rendering chmur w trybie 3D została naprawiona
Rozmazywanie śmigła zostało naprawione
Cały system renderowania został zoptymalizowany, teraz działa szybciej oraz lepiej renderuje trawę.
Dźwięk
Dodano nowe efekty dźwiękowe dla Browning M3 MG
Dodano nowe efekty dźwiękowe dla Hispano Mk II
Dodano nowe efekty dźwiękowe dla Hispano MK V
Dodano nowe efekty dźwiękowe dla NS-45
Gameplay
Wiele nowych opcji modyfikacji wielu samolotów (chodzi o ulepszenia) … Część modyfikacji jest różna dla różnych samolotów. Planowane np.(paliwo z lendleas-u, wstawienie tylnej płyty pancernej itd.)
Nowe modyfikacje pozwalające na instalację nowej broni i rakiet.
Nowe podejście do badań nad częściami do samolotów
Załoga po wyjściu z bitwy będzie zablokowana na pięć minut jeżeli bitwa nie skończy się wcześniej. Pięć minut kary dla ludzi którzy wyjdą w pierwszych 5 minutach trwania bitwy (dotyczy bitw zręcznościowych i historycznych).
Gracze mogą teraz kupić kamuflaż i oznaczenia za Złote Orły (bez realizacji niezbędnych wymagań do odblokowania)
Taśmy amunicyjne od teraz będą musiały być uzupełniane.
Amunicja, rakiety, torpedy i bomby są zużywane po wystrzeleniu, nie po zakończeniu bitwy
Broń nie przeładuję się jeżeli nie mamy zakupionej odpowiedniego zapasu taśm. Nie dotyczy standardowej amunicji.
Kiedy nie zadamy obrażeń wrogiemu samolotowi nie dostaniemy nagrody, tylko otrzymamy komunikat.
Możesz kupić wszystkie modyfikacje do samolotu za złote orły.
Healing speed (umiejętność) zostaje zastąpiona przez weapon maintenance(umiejętność)
Amerykanie i Niemcy otrzymają rakiety.
Kolizje nie będą zaliczane do zestrzeleń
Wymagania dotyczące odblokowywania kamuflaży zostały zmienione. Dodana została opcja ich zakupu za Złote Orły
Economia
Ceny samolotów zostały obniżone o 30%
Modyfikacje również staną się tańsze
Koszt naprawy samolotu będzie uzależniony od zainstalowanych modyfikacji (niezmodyfikowane samoloty będą tańsze w naprawie o 10-20%)
Doświadczenie potrzebne do odblokowania modułów zostanie zmniejszone
Koszt naprawy samolotów poziom od 11 do 18, zostały obniżone
FM zmiany:
MiG-15 bis WEP została ustalona
La-5FN i LA7 wydajność w krytycznych skrętach została ustalona
Osiągi samolotów po zamontowaniu działek obniżą się.
Całe zewnętrzne uzbrojenie (rakiety, bomby, torpedy i działka) będą wpływały na zmianę osiągów samolotów.
DM zmiany:
Uszkodzenia od karabinów i działek zostały zwiększone. Obrażenia od energii kinetycznej zostały zmodyfikowane na bardziej realistyczne.
Jeżeli samolot ma 2 pilotów żeby go strącić trzeba zabić 2 pilotów dotyczy:
B-17E
B-17E late
B-17G
B-24D
B-25
YeR-2 ACh30B
G4M1
G5N1
G8N1
PBY-5
PBY-5a
SM-79
А-26С
Ochrona przed ogniem została dodana. Po wybuchu pożaru w okolicach silnika, pilot nie zostaje ranione do póki ogień się nie rozprzestrzeni (20 sekund)
Uzbrojenie
Nowe opcje załadunku bomb do Ju-87B2, Ju-87R2, Ju-87D3, Ju-87D5, Ju-88A4.
Nowe opcje załadunku bomb do IŁ-a 4, łącznie z zewnętrznymi maksymalne obciążenie może wynieść 2 tony.
Standardowa amunicja do działka ShVAK i B-20 zostaje zmieniona na HI-T/AP-I (w proporcji 1 do 1)
Standardowa amunicja do działka MK-108 zostaje zmieniona na historyczną HEF-T/ I (w proporcji 1 do 1)
Bezpiecznik w pociskach zapalających dla МК-108 i МК-103 został naprawiony. Podczas uderzenia powłokę zbiornika oleju ma duże szanse, na spowodowanie wybuchu samolotu.
USA Browning 12,7 mm ma nowe rodzaje taśm amunicyjnych, oraz w starych zostają zmienione nazwy.
M1 – zapalający
M23 — zapalający (wprowadzony w 1945, prędkość wylotowa 1000 m/s, materiał palny 5 g)
M2 – p-panc.
M20 – przeciwpancerno-zapalający ze smugaczem
M8 – przeciwpancerno-zapalający
M1 – smugacz
Pociski M23 oraz M20 są dostępne dla samolotów z końca II wojny światowej oraz późniejszych
Rakieta BR-21 zostaje dodana do niemieckich samolotów
«Tiny Tim» rakieta przeciw okrętowa dodana do samolotów USA
Dodatkowa broń:
Ruestzustand 1 (R1) dla Bf.109 F -4 (2x20 mm MG.151/20 ze 125 pociskami na działko)
Ruestzustand 6 (R6)) dla Bf.109 G -2, G -6, G -10 (2x20 mm MG.151/20 ze 125 pociskami na działko)
MG.151/20 ze 125 pociskami na działko dla Fw-190A-5
Rüstsatz 3 (R3) dla Fw-190F-8 (2x30-mm MK -103 z 35 pociskami na działko)
BR20 rakiety dla Bf.109 G -6 / W — 2 rakiety na każde skrzydło
Ruestzustand 6 (R6) rakiety dla Fw-190A-5 — 2 rakiety na każde skrzydło
Poprawki
Problem z penetracją 20mm AP- dla ShVAK naprawiony. Penetracja na odległości 50 metrów zwiększona z 20 do 30mm
Kąty wychyłu wieżyczki w ILe-4 zmienione
Domyślmy ładunek w Ile- 4 zmieniony z bomb 2x250 kg na 10x50 kg lub 10x100kg
Model Uszkodzenia TBF-1C zmieniona . (Trwałość lotki zwiększona)
Nowe funkcje
Można wybierać taśmy amunicyjne dla strzelców pokładowych
Nowe modele pilotów dodane do:
a-20g, a-26c, b-17e, b-17e_late, b-17g, b_24d, b_25, beaufighter mk2,1 beaufort mkVIII, boomerang mkI, boomerang mkII, wirraway ,f-86a-5, f9f-5
Mapy i misje.
Dominacja
Stalingrad zima 3 lotnisko dodane ilość biletów (czas) dla obu drużyn zwiększona.
Zhengzhou 3 lotnisko dodane ilość biletów (czas) dla obu drużyn zwiększona.
Peleliu szybkość utarty biletów (czas-u) została zmniejszona, jeżeli obydwa lotniska zostały zajęte
Mozdok szybkość utarty biletów (czas-u) została zmniejszona, jeżeli obydwa lotniska zostały zajęte
Krymsk czas potrzebny do zajęcia lotniska jest taki sam jak na innych mapach.
Atak naziemny
Cliffed coast - respawny dla obu drużyn zostały zmienione
Stalingrad - respawny dla obu drużyn zostały zmienione
Jednostki naziemne zostały podzielone na dwie grupy atakujących i wspierających. Zniszczenie pojazdów atakujących daję wygraną. Jednostki wsparcia można niszczyć (nadal przynoszą dochód). Jednostki zabijają się nawzajem jedynie w miejscu kontaktu.
Źródło: polska strona War Thunder'a.
Edit:
Czajkę to ja biorę z góry ... atak i ucieczka lub z doskoku.
Nie mam żadnych problemów z grą. Ale chyba fsb trochę spadło (o 3-5 fps mniej?)
Wysłane 2013-08-08 11:04
@pi_nio
Wtedy uciekam i lawiruje w kierunku grupy swoich (lub z grupy go wyciągam i znika atut jego zwrotności) ... i modlę się ... aby mnie zauważyli i ściągnęli z ogona.
Ishak nie jest szybki i nawet uda ci się go zgubić bez pomocy kolegów.
Na szczęście często mi się tak udaje.
Generalnie nie wdaję się w walkę z nim kołową.
Trzeba wiedzieć jakie ma zalety i wady każdy samolot i to wykorzystywać.
Zanik dźwięku chyba występuje po akcji strzelania. Niestety też to u mnie się dzieje.
Wysłane 2013-08-08 11:10 , Edytowane 2013-08-08 11:14
@Greg_u jak Cię dopadnie w pobliżu grupy swoich to ok, ale jak już kręci się za Tobą dowolny, bardziej skrętny samolot nawet w dużej grupie walczących to bez dużej dozy szczęścia kaplica parę rakiet powinno się odpalać do tyłu, bo tylni strzelcy są efektywni dopiero od 40,50+
EDYTA: czy mi się wydaję czy dodali obsługę Oculus Rift? ciekawe jak to wygląda na tych okularkach?
Wysłane 2013-08-08 17:43
@pi_nio Wszystko się zgadza, ostatnio są nawet samoloty nadsterowne
Wysłane 2013-08-09 16:18
ładnie poprawili silnik - okazało się, że gra jest ok, a mam zwaloną kartę graficzną i to już drugi egzemplarz przy locie za uszkodzonym samolotem można dostać resztkami po szybie i to łącznie z olejem, który tak szybko nie spływa w trybie full real muszę spróbować w końcu - pewno nawet nie wystartuję
Kto jest online: 1 użytkowników, 1456 gości
scud1 ,