NEWS Download Recenzje Emulacja Overclocking
Hardware Tips & Tricks Linki Humor Redakcja

In4

  

 

MENU
   

Piętro wyżej

Specyfikacja

Instalacja

Wyniki

Galeria

Podsumowanie
   

 

   

Leadtek Winfast GeForce3 64MB DDR
autor: NetCop
   

    1. Wstęp

   Firma Pronox S.A dostarczyła nam pierwszy dostępny w Polsce egzemplarz karty Leadtek Winfast GeForce3 64MB DDR. Nie jest to karta przeznaczona do sprzedaży lecz model testowy. A więc do dzieła.

    2. Specyfikacja kart

Dane techniczne

  • 256-bitowy procesor GPU nVIDIA GeForce3

  • 4 potokowy rendering

  • nFinite-FX Engine - w pełni programowalny

  • taktowanie rdzeń / pamięć  200 / 460Mhz

  • RAMDAC 350 MHz

  • architektura szyny AGP x2, x4, Fast Write

  • 64 MB pamięci DDR  4ns.

  • maksymalna rozdzielczość 2048x1536@32bit

  • obsługa tekstur o rozdzielczości 2048x2048@32bit

  • 16, 24 i 32 bitowy bufor Z

  • sprzętowy silnik T&L 2

  • technologia wykonania 0.15 mikrona 

  • 128 bitowa szyna danych do pamięci DDR

  • Wyjście S-VIDEO i DVI

Teoretyczna wydajność:

  Przepustowość pamięci Szybkość wypełniania pikseli Szybkość wypełniania tekseli
GeForce3 7360 MB/s 800 Mpikseli/s 1600 Mtekseli/s
GeForce2 Ultra 7360 MB/s 1000 Mpikseli/s 2000 Mtekseli/s
GeForce2 Pro 6400 MB/s 800 Mpikseli/s 1600 Mtekseli/s

Obsługiwane efekty

  • AGP Texturing

  • Additive Texture Blending

  • Bilinear Filtering

  • Cube Mapping

  • DXT Compressed Textures

  • Dot3 Texture Blending

  • Edge Antialiasing

  • Environmental Bump Mapping

  • Environmental Bump Mapping With Luminance

  • Factor Alpha Blending

  • Full-Screen Anti-Aliasing

  • Guard Band Support

  • Hardware Transform and Lighting

  • Mipmap LOD Bias Adjustment

  • Multiplicative Texture Blending

  • Point Primitive Support

  • Point Sampling

  • Positional Lights

  • Projected Textures

  • Quintic Bezier & B-spline Patches

  • Range Fog

  • Rectangular and Triangular Patches

  • Rendering to a Window

  • Specular Gouraud Shading

  • Stencil Buffers

  • Subpixel Accurate Rasterizing

  • Subtractive Texture Blending

  • Table Fog

  • Texture Alpha Blending

  • Texture Clamping

  • Texture Mirroring

  • Texture Wrapping

  • Trilinear Filtering

  • Vertex Alpha Blending

  • Vertex Fog

  • W-Fog

Jeśli ktoś chciałby dowiedzieć się więcej na temat efektów, to proponuję 35 stronicowy artykuł na Tom's Hardware po polsku.

Rzut na kartę z przodu
 

A to jest jej tył

i jeszcze wyjścia

DALEJ >>>