2007-02-12 00:00
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
35

EVGA GeForce 8800GTS 320MB ACS3

Strona 4 - Call of Duty 2

Call of Duty 2
IN4 Timedemo, Mapa: Beltot, France; Maksymalna ilość FPS: 90
Rendering Method: DirectX 9; Sync Every Frame: No; Shadows: Yes; Number of Dynamic Lights: High; Soften Smoke Edges: Everything; Texture Resolution: Extra; Normal Map Resolution: Extra; Spectacular Map Resolution: Extra


W 1280x1024 podkręcona wersja 320MB spisuje się lepiej niż standardowa 640MB. Jednak już w 1600x1200 dochodzi do bardzo dużego załamania wydajności.


Zużycie pamięci dla 1280x1024, 1600x1200 i 1920x1440

Niewystarczająca ilość pamięci w wyższych rozdzielczościach jest dla silnika Call of Duty 2 powodem dużego spadku wydajności.

Strona 4 z 12 <<<12345678...12>>>