NVIDIA DLSS 3.5 od 21 września w Cyberpunk 2077 i Chaos Vantage
NVIDIA DLSS 3.5 sprawia, że gry nie tylko wyglądają lepiej, ale są również bardziej realistyczne i immersyjne. To wszystko dzięki nowej funkcji Ray Reconstruction, wykorzystującej do działania sztuczną inteligencję i znacząco udoskonalającej jakość ray tracingu. Również w aplikacjach ulepszono podgląd obrazu w czasie rzeczywistym, dzięki czemu twórcy mogą sprawniej wizualizować efekty swojej pracy przed przystąpieniem do czasochłonnego renderowania. Funkcja Ray Reconstruction jest dostępna dla użytkowników wszystkich kart graficznych GeForce RTX oraz NVIDIA RTX.
Poinformowano także, że debiutujące w tym tygodniu gry Lies of P, Party Animals, Warhaven oraz Witchfire otrzymują wsparcie techniki DLSS od dnia premiery. Gracze mogą także zapisać się na otwarte testy wersji beta The First Descendant, która będzie akcelerowana przez DLSS 3.



