Dziś podczas pracy, komputer nagle się wyłączył. I zaczął popiskiwać. O dziwo się uruchomił, jednak coś mnie ruszyło i zapodałem HD Tune, a tam komunikat, taki jak w tytule podkreślony na czerwono i komunikat Faild. Czy to oznacza że dysk do wymiany, bo komp jako tako działa. Dysk to Seagate. Dysk laptopowy. Da się coś z tym robić? jakoś naprawić?
Forum > Hardware > Reallocated sector count. Czy dysk do wymiany?
Wysłane 2012-10-19 20:59
Jak jest na gwarancji to wymieniaj, jak nie to można się bawić.
Wysłane 2012-10-19 21:22
Przyjmuje. Sprawdź czy masz.
Wysłane 2012-10-19 22:49
@クリス&
Nie porzucił. Albo coś źle wpisałeś albo jakiś błąd strony.
@Lincoln
Mam to piję może kiedyś będzie okazja na jakimś zlocie czy coś
Z tym padnięciem jutro czy nie jutro to przesada. OK posypał się grubo ale jakiś czas by jeszcze pewnie podziałał acz użytkowanie go przestałoby być bezproblemowe no i skoro jest gwarancja to czemu z niej nie skorzystać.
Wysłane 2012-10-20 14:55
@クリス&
Gdyby nie drobny fakt że Seagate każe nie używać folii bąbelkowej to pewnie miałbyś rację acz możliwe że się nie przyczepią, jednak zalecają piankę. Zresztą to ma być bezpi4ecznie zapakowane - dysk i tak wymienią.
Pocztą można jak najbardziej, sam tak wysyłałem kilka razy.
Wysłane 2012-10-22 15:09
@Lincoln
Oczywiście. Myslę że mieli na uwadze by nie używać bąbli bezpośrednio na goły dysk by jeszcze bardziej go nie ubić. Zresztą wszystkie wytyczne masz w poradniku pakowania i wysyłki gdzieś tam na stronie RMA i są one delikatnie mówiąc...abstrakcyjne więc nie wiem kto tego przestrzega. Ma być dobrze zapakowane i tyle.
Pamiętaj o umieszczeniu nru RMA w widocznym miejscu paczki.
Wysłane 2012-10-31 09:24
@Lincoln
Jak najbardziej. Warunki gwarancji, która jest dobrowolna, ustala sprzedawca.
Najlepszą ochronę dla klientów zapewnia ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (dawniej rękojmia) i z tego warto korzystać... z drugiej strony warunki gwarancji segatea są całkiem dobre, no i czas realizacji krótki.
Wysłane 2012-10-31 14:46
@krymtON
Nigdy nie liczą od nowa. Dają to co było przedłużone o czas naprawy lub 3 miesiące zależnie co jest dłuższe. Masz to zapisane w warunkach na stronie.
Kto jest online: 1 użytkowników, 220 gości
Coobav ,