Witam, potrzebuję kartę grafiki do w/w apu od AMD. Przeznaczenie to CS:S/GO i Diablo 3 Nie gram w nic więcej, no może będę chciał kampanię HOTS przejść ale to jeszcze czas. Rozdzielczość FHD. Grafa daje płynność w tych grach, ale tu jest spore ( Ale były dwie, ...) Mianowicie w sterach trzeba wymusić ustawienia niestandardowe i dać na płynność co wiąże się z pikselozą. Grafa tak 200-250 zł może być używka z lekką gwarancją.
Forum > Hardware > karta do apu 5400k
Wysłane 2012-11-20 20:32
Wysłane 2012-11-20 22:00
w dual graphics nie działa przypadkiem od 6xxx w górę ?
Wysłane 2012-11-21 02:16
@NuCore
Ta wrzuci 6550. Płynności w grach jak nie było tak nie będzie ale dual i owszem
@A*gh*med
+1 do 5770.
Wysłane 2012-11-21 08:25
Chcesz grać na tym APU w CS:GO? Krzyż na drogę
Engine Source kładzie ogromny nacisk na wydajność CPU, a to APU obok wydajności nawet nie stało.
Wysłane 2012-11-21 08:50 , Edytowane 2012-11-21 09:48
APU 5400 to są ledwo 2 rdzenie (i tylko 2 wątki w sumie) z ledwo 1 MB cache... . do tego słaby rdzeń... one w mocy CPU w grach nie wypadną chyba nawet tak jak C2D.
jeśli Autor tematu chce na tym CPU grać w FHD, to ... tylko totalne low-detale, bez żadnego AA. Żadna karta graficzna nie pomoże bo CPU po prostu nie zrobi swojej części obliczeń i całość będzie się dławić na desyncach, lagach i spowolnieniach frame-rate.
PassMark mierzący moc CPU pozycjonuje go tak: [LINK] - przy C2D, Phenomie II i najprostszych modelach i3.
Wysłane 2012-11-21 11:33
@straszny
Czytaj ten wykres na swój sposób, bo ja wiem że ta gra chodzi płynnie na tym procu. Co innego karta zintegrowana to tu muszę się zgodzić. Posiadałem GTX570, którego swoją drogą na forum próbowałem sprzedać i miałem podłączonego do tego APU. Efekt to 70-80 klatek z aa anizo. Więc nie pisz mi, że nie da rady bo to wiem po naocznym sprawdzeniu w grze.
Wysłane 2012-11-21 13:21 , Edytowane 2012-11-21 13:23
@straszny
Owszem, gdybym nie sprzedał tej karty to bym wrzucił screena To nie jest bardzo wymagająca gra, co innego SC2 który zjada procesor w momencie rozbudowania armii. Zresztą w SC2 jest ums, który zabija wszystkie procesory ilością jednostek Marine Arena. Polecam spotkać się w 8 i zacząć tłuc na środku mapy każdy tak po 70 marines. 30 klatek to rzadkość
A tak btw to moje APU obecnie jest pokręcone na 4500 MHz, a i to będzie parę klatek więcej jak było na stocku.
Wysłane 2012-11-21 14:13 , Edytowane 2012-11-21 14:17
co wy macie do trinity ? złożyłem kumplowi apu 5800k i drugiego 3850 i obydwaj zadowoleni grają i wszystko zapindala... moze to tez zasluga SDD, ktory wyladowal zamiast karty graficznej :p
Do tego ram 1866 i wsio smiga..no może prawie wsio. Ale i tak jak na zestaw bez karty graficznej jest dobrze, bo wiekszośc śmiga na full detalach, tylko chyba w diablo 3 trzeba zejść do medium.
Wysłane 2012-11-21 15:18
Ja odnoszę się do przeznaczenia tego kompa.
CS:GO gram od bardzo wczesnej bety. Mam doświadczenie także z innych gier na engine Source, a także znam mechanikę silnika jeśli chodzi o netcode.
Zatem min FPS wymagany dla do gry na serwie CS:GO z Tickrate 66 to właśnie 66+ FPS. Stałe, nie spadające poniżej tej wartości. Drugim typem serwerów są te ustawione na TR128 (dobre publiki i wymagania z ligi ESL).
Engine Source wysyła pakiety tylko dla wyrenderowanych klatek. To znaczy, że jeśli twój sprzęt nie trzyma klatek w ilości równej lub większej niż TR serwera, na którym aktualnie grasz to bardzo wiele danych o twojej pozycji, wystrzałach, rejestracji trafień i obrażeń nie trafia do serwera.
Jak lubisz być mięsem armatnim i zamykaczem to śmiało graj na tym APU.
Kto chce zobaczyć jak architektura BD wypada w CS:GO niech zajrzy na pclola.
Wysłane 2012-11-21 15:43
jak czytam te wasze posty to dochodzę do wniosku, że po co komu karty pokroju gf 680 procesory i5 2500k itd skoro i tak wszystko śmiga na full detalach w FHD na jakimś APU AMD + 3850 .... litości dla jednego 30 fps w każdej grze tu już "płynność", a dla drugiego 60 klatek w bf 3 to za mało. Do tego wszystkiego jeszcze dochodzą wykresy typu max/min Fps, które tak się mają do rzeczywistości jak zamach smoleński. Czemu nikt nie podaje średniego fps ? podczas np. 15min runu na tej samej mapie tylko na innych konfiguracjach ? Dobra teraz pewnie zacznie się hejt :D i teorie, że oko ludzkie i tak nie widzi więcej niż 60 fps haha.
Wysłane 2012-11-21 15:50
@Zozur
w sumie ile oko ludzkie widzi nie ma takiego znaczenia jak to ile trzeba klatek żeby zapewnić graczowi 100% kontroli nad mechaniką gry. Tu jest kłopot przy słabych CPU.
Wg mnie w grach FPS zasadniczo powinno podawać się wykres minimalnego fps-a a nie średniego czy maksymalnego. Dropy decydują o kłopotach w grze, lagach, nieprecyzyjnym strzelaniu.
Wysłane 2012-11-21 16:33 , Edytowane 2012-11-21 16:37
@Zozur
Gdybym Ciebie nie znał to bym zjechał, ale znam osobiście i szkoda na to słów.
Masz 670 i i5 2500k masz płynność to ok, ale dla mnie to nie jest aż taka konieczność bo już w bf3 nie pogrywam co zauważyłeś.
Radier grałem w GO i nie gram dla statsów, ale dla zabicia czasem czasu więc odpuść sobie wywody z tym tr, bo nie jestem nie będę i nigdy nie chciałem być proplayer. Grałem na apu w weekend darmowy co było i nigdy nie zamykałem tabeli, chociaż to był tylko weekend.
Kto jest online: 0 użytkowników, 290 gości