Forum > Hardware > Callibration Retry Count - powód do reklamacji?

Strona 1 z 1 1
skocz

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38361 wypowiedzi

Wysłane 2014-06-04 19:00

Parametr jak wyżej - wartość 5403 :-) czy to powód do oddania na gwarancję (laptopa VAIO)? SMART warning tylko...

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2014-06-04 23:21

możesz spróbować, ale najpierw zafoniaj do serwisu, bo mnie raz nie uznali i musiałem ponowić po ataku wysokiego napięcia :devil:

(.)

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38361 wypowiedzi

Wysłane 2014-06-05 01:30

Nie no to ja atak MHDD zrobię i też wystarczy, tylko chciałem kurcze na legalu no ale to SONY (jeszcze trafię na dziwnego sprzedawcę i dopiero będzie).

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2014-06-05 03:17

No lepiej szybko reklamuj. Do puki jest gdzie reklamować. Bo Sony sprzedało dział laptopów (zresztą nie dziwię się, serwis słaby i sam sprzęt też nie najlepiej pomyślany konstrukcyjnie). Na wszelki wypadek możesz sieknąć random BAD. 

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38361 wypowiedzi

Wysłane 2014-06-05 03:39

Znaczy sprzęt nie jest mój i reklamował go będzie też kto inny, do tego pewnie nie u Sony bezpośrednio tylko w jakimś Euro RTV czy innym takim. Ot kończy się gwarancja na niego, a tak przynajmniej wymienią dysk.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

krymtON

Wysłane 2014-06-05 09:27 , Edytowane 2014-06-05 09:28

@1084 - a dopiero co w temacie z Z1 chroniłeś sprzedawców, a tu nakłaniasz do celowego dobicia sprzętu.... nieładnie! \"\nonono\"

Graty jak każde inne ;)

Yesusik

Wysłane 2014-06-05 10:06

@1084 & krymtON
LOOOOOOOOOOOOOOOL !!!!! :)
:-D:woot::devil::ninja:

よろしく

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38361 wypowiedzi

Wysłane 2014-06-05 11:05

@krymtON
E, dla mnie to on teraz piętnuje serwis Sony a nie sprzedawcę (którego nie zna i nie ma pojęcia kto nim jest bo i ja sam tego nie wiem). Sprzedawca tak czy tak tego nie naprawi.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

krymtON

Wysłane 2014-06-05 15:25 , Edytowane 2014-06-05 15:27

@djluke - co za różnica, producent, serwis czy sprzedawca? Argumenty można przyjąć te same, co dla sprzedawcy ;)

Graty jak każde inne ;)

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2014-06-06 11:48

@krymtON
bo wiesz... kwestia tego, że producent jest po innej stronie niż sprzedawcy i podejrzewam, że po tej samej co kupujący więc trzeba ich kosić :ninja:

(.)
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 377 gości