WITAM
mam drukarkę (urzadzenie wielofunkcyjne) HP 5525 DeskJet Advantage
problem polega na braku komunikacji w sieci miedzy moim kompem a drukarką
DRUKARKA
1. drukarka poprawnie wyszukuje sieć WI-FI z mojego routera i bezproblemowo laczy sie z nim
1 . wygnal znakomity
2. siec widzi - stan połączony
3. adres przydzielony
KOMP
1. sterowniki zainstalowane tyle ze podczas proby polaczenia z drukarka poprzez siec WI-FI, komp drukarki nie widzi drukarki,
komp nie widzi drukarki podczas auomatycznego wyszukiwania oraz podczas recznego wpisania przydzielonego adresu IP
komputer z routerem polaczony jest kablem
w czym rzecz..?? dlaczego komputer nie moze skomunikowac sie poprawnie z drukarka??
Forum > Hardware > Drukaka HP - w czym lezy problem ???
Wysłane 2014-10-27 21:22 , Edytowane 2014-10-27 21:23
Wysłane 2014-10-27 22:00
Fajerłol może? Jakieś polisy? Konto z ograniczeniami?
Wysłane 2014-10-27 22:23 , Edytowane 2014-10-27 22:24
A przy fajerłolu to przy instalacji drukarki , proces instalacji nie powinien stworzyc wyjatku .??
przy poprzedniej instalacji drukarki nie bylo tego problemu , wrzucilem stery, zarzucilem siec dla drukarki i biegalo az milo, a teraz nawet eprinter ciezko dziala, drukowanie jednej strony trwa godzinami
konto mam jedno
Wysłane 2014-10-27 22:26
A nie wiem...a masz jakiegoś? Spróbuj go na chwilę wyłączyć.
Możesz pingować drukarkę?
Wysłane 2014-10-27 23:09 , Edytowane 2014-10-27 23:12
only systemowy win 7
pingi mniejwiecej tak :
1. 5ms,
2. limit czasu uplynal,
3. 6ms
4. 5ms,
5. limit czasu uplynal,
6. 22ms,
7. limit czasu uplynal,
8. limit czasu uplynal,
9. 6ms
10. 12ms
Wysłane 2014-10-28 11:08 , Edytowane 2014-10-28 11:09
Ale to są pingi do routera, czy do drukarki?
Edit: Spróbuj podczas instalacji wybrać opcję konfigurowania połączenia drukarka-router przez kabel USB, na pewno taka jest.
Wysłane 2014-10-28 21:55
do drukarki
....
w zestawie nie dostalem kabla usb, jakby byl podlaczylbym drukarkie bezposrednio i nie byloby klopotu
Wysłane 2014-10-28 23:21
Producenci nie dołączają kabli USB nawet do drukarek wyłącznie na USB więc...
Ale to są uniwersalne kable. I nie jakoś specjalnie drogie.
Wysłane 2014-10-29 10:58
Ale HP do tej drukarki dołącza na 100%, ktoś Ci go chyba wyjął z kartonu.
Wysłane 2014-10-31 10:11 , Edytowane 2014-10-31 10:12
kabla nie mialem w kartonie, byc moze ktos go wyjąl ;/
sterowniki prosto z sieci najnowsze ze strony HP
na WiFi drukarka nadal ma problem z drukowaniem - brak komunikacji miedzy kompem a drukarką
funkcja ePrinter niby idzie ale czas reakcji drukarki jest tragiczny czas oczekiwania ponad 5 minut, do tego wydruk jednej strony trwa 10 minut
zas na kablu USB drukuje bez problemu
podchodze do tego z roznych stron ake nie mam juz piojecia co jest nie tak
tymbardziej ze zapora win 7 wylaczona, sygnal sieci na maxa
drukarkę usuwalem i instalowalem ponownie ale to nie pomaga
Wysłane 2014-10-31 12:44
Tu jest problem z WiFi drukarki...masz możliwość puścić ping do drukarki z routera? W sensie czy możesz w routerze wpisać adres do pingowania (zwykle pinguje zdefiniowany adres).
Wysłane 2014-10-31 12:53
wlasnie nie mam takiej mozliwosci ...router to CISCO wlasnosc dostawcy internetu , wejscie na router maja zabezpieczone haslem
Wysłane 2014-11-01 09:58
Mialem podobnie na mojej drukarce brother , najnowsze stery nie działały jak trzeba, męczyłem się bez skutku. Wyciągnąłem w końcu płytkę ze sterownikami z pudełka , tamte nowe odinstalowalem i załadowałem te z płyty, śmiga jak ta lala , wi-fi załapało i drukuje bez problemu. Tyle że to drukarka innej firmy więc nie wiem czy u Ciebie będzie podobnie choć pewnie nie zaszkodzi spróbować (a nóż -widelec)
Wysłane 2014-11-01 11:23
sprawdzę , moze faktycznie tymbardziej ze pierwsza instalacja drukarki zaraz po zakupie byla poprawna i drukarka dzialala
Kto jest online: 0 użytkowników, 194 gości