Forum > Hardware > Czy ta kość ramu jest do odratowania ?

Strona 1 z 1 1
skocz

MatiX

  • MatiX
  • wiadomość Użytkownik

  • 4381 wypowiedzi

Wysłane 2015-07-09 20:44

Witam

Na cale szczescie moje bsod'y byly spowodowane badami na ramach (jednej z dwoch kosci) a nie dyskach..

Rozumiem ze tego raczej nie da sie odratowac ?

*** ¤ Showtek - FTS ¤ *** ¤ Only Hardstyle & Hardcore ¤ ***

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2015-07-09 22:06

Co znaczy odratować? Można lutować nowe układy. Ją kupuje np. Goodramy są na wieczystej gwarancji, więc jak padnie to dają nowe i tyle.

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38334 wypowiedzi

Wysłane 2015-07-09 22:17

Ano RAMek się nie ratuje zasadniczo.

Ale może kostka jest podkręcona albo niedovoltowana? Daj jej więcej jeść (albo mniej jak jest przevoltowana) i zobacz...

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

MatiX

  • MatiX
  • wiadomość Użytkownik

  • 4381 wypowiedzi

Wysłane 2015-07-10 17:39

Sa to kingstony hyperx grey z profilem xmp.

Nie zmienialem im papu od kupna. Chodzily tylko na profilu.

No nic w takim razie kupie goodramy jesli maja wieczysta gwarancje.

Jakis konkretny model mozecie polecic ?
Najlepiej 8gb w jednej kosci. Oczywiscie ddr3 1600 :-P

*** ¤ Showtek - FTS ¤ *** ¤ Only Hardstyle & Hardcore ¤ ***

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2015-07-10 17:50

Ale Kingston też jest teraz na wieczystej. Może twoje obejmuje. Teraz w zasadzie już niemal wszyscy producenci taką dają. 

MatiX

  • MatiX
  • wiadomość Użytkownik

  • 4381 wypowiedzi

Wysłane 2015-07-10 20:58

Wg papierku mialem 36msc. Skonczyla sie w zeszlym roku.

*** ¤ Showtek - FTS ¤ *** ¤ Only Hardstyle & Hardcore ¤ ***

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38334 wypowiedzi

Wysłane 2015-07-10 21:39

36 miesięcy sklepu. Jeśli jest wieczysta to można faktycznie poszukać.

PS. czasem lepsza jest określona czasowo gwarancja niż wieczysta, w szczególności takie 5 lat i więcej.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

kruser

Wysłane 2015-07-11 07:04

http://www.kingston.com/pl/company/warranty

Byłoby cudownie gdyby dobór opinii polegał na racjonalnej analizie faktów i statystyk przy szerokim spojrzeniu i w oderwaniu od własnych uprzedzeń i błędów rozumowania. Z świadomością własnych ograniczeń, o których dobrze wiemy, że mogą wpływać na te opinie. Tylko, że przytłaczająca większość z nas postępuje dokładnie odwrotnie. SciFun

MatiX

  • MatiX
  • wiadomość Użytkownik

  • 4381 wypowiedzi

Wysłane 2015-07-11 15:52

No to czyli wychodzi na to ze mam gw wieczysta na produkt HyperX.

Czy zalatwiac ten problem poprzez sklep, w ktorym kupilem owe ramy czy bezposrednio z kingstonem.

Mozecie doradzic jak zrobic ?

Nie mialem nigdy problemu z pamieciami i ich serwisem.

*** ¤ Showtek - FTS ¤ *** ¤ Only Hardstyle & Hardcore ¤ ***

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38334 wypowiedzi

Wysłane 2015-07-11 16:39

@MatiX

W Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, jeśli nie można zwrócić produktu w punkcie zakupu albo u autoryzowanego dystrybutora lub sprzedawcy produktów firmy Kingston, od którego dany produkt został zakupiony, można zwrócić produkt bezpośrednio do centrum serwisowego firmy Kingston po uzyskaniu numeru autoryzacji zwrotu towaru (RMA, Return Material Authorization) od firmy Kingston. Numer RMA można uzyskać, przechodząc do witryny kingston.com/en/support. W niektórych sytuacjach może być wymagane okazanie dowodu zakupu.

Po uzyskaniu numeru RMA od firmy Kingston należy w ciągu trzydziestu (30) dni wysłać produkt na adres Kingston Technology Europe Co LLP, Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, UK. Użytkownik ponosi koszty ubezpieczenia i transportu zwracanych produktów. Produkty muszą być prawidłowo zapakowane w sposób zapobiegający uszkodzeniu podczas transportu. Na opakowaniu należy umieścić w widocznym miejscu numer RMA firmy Kingston. Jeśli numer RMA nie będzie umieszczony w widocznym miejscu na opakowaniu, przesyłka zostanie odesłana użytkownikowi bez otwierania.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 1 użytkowników, 257 gości

MassTA ,