...a bo to jeden raz z powodu takich błahostek musieli mi zwracać gotówkę? I to nie koniecznie jako konsumentowi, również firmie. Beż żadnych rozpraw, czy rzeczników, wystarczy znać podstawowe przepisy i przedstawić je sprzedawcy - żaden się sam nie podłoży, jeśli wie, że nie ma racji.
Edit: zwracali mi już kasę za monitor, bo ten, który chcieli mi dać w zastępstwie miał dłuższy kabel VGA w komplecie (tak, dłuższy, nie krótszy).
Forum > Hardware > Reklamacja Vertex 2 > Agility 3 czy warto
Wysłane 2012-08-08 10:39 , Edytowane 2012-08-08 10:41
Ryzen R5 3600; SPC Fortis 3; ROG STRIX B550-A GAMING; 2x32GB Kingston Fury Beast 3200MHz CL16; XFX RX580 OC BLK; 1TB Kingston SNV2S1000G + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Seasonic G12-GM-650; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.
Wysłane 2012-08-08 20:56
Nie, no jeśli jesteś zadowolony, to ok.
Ale chodzi o to, że hipotetycznie mogłeś w tej sprawie zrobić co chciałeś. Sprzedawca odpowiada za sprzedany produkt przez okres 2 lat. Poza tym tak samo można zrobić opierając się nie na regulaminie sklepu, czy ustawie, a na warunkach gwarancji.
Ryzen R5 3600; SPC Fortis 3; ROG STRIX B550-A GAMING; 2x32GB Kingston Fury Beast 3200MHz CL16; XFX RX580 OC BLK; 1TB Kingston SNV2S1000G + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Seasonic G12-GM-650; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.
Kto jest online: 0 użytkowników, 307 gości