Witam,
Mój Vertex 2 się zepsuł chcą go wymienić na Agility 3. Czy będzie realne wywalczenie Vertexa 3? Sklep Agito.
Forum > Hardware > Reklamacja Vertex 2 > Agility 3 czy warto
Wysłane 2012-08-02 16:39
@Sturmovik nie jestem pewien ale chyba mogą Ci zaproponować wymianę na sprzęt o parametrach nie gorszych niż reklamowany. Może się łapie (nie chce mi się sprawdzać a pewnie sam jesteś dobrze zorientowany).
A może jeżeli sie dobrowolnie nie przekonają to dopłacić różnice w cenie o ile będzie sens.
Wysłane 2012-08-02 16:55
Wymień na vertex 4 będziesz zadowolony
Wysłane 2012-08-02 18:47
@Sturmovik może się ugadaj z nimi żeby oddali kasę czasem tak się da, wtedy kupisz coś na normalnym kontrolerze
Wysłane 2012-08-02 20:18
Nie czasem się tak da, tylko nie mają wyboru.
Jeśli określisz, że nie chcesz Agility 3, bo nie podoba Ci się kolo naklejki na nim w porównaniu do dysku, który reklamowałeś, to muszą zaproponować Ci coś innego (do skutku, aż się zgodzisz), lub zwrócić kasę, którą zapłaciłeś za dysk.
Wysłane 2012-08-03 12:59
Odpowiedź Agito:
"Witam, Przeprowadzona wymiana jest zgodna z warunkami gwarancji sklepu Agito. Dysk Agility z serii 3 jest pod każdym względem wydajniejszy niż reklamowany Vertex 2. Warunku gwarancji Agito dają możliwość wymiany produktu na produkt np z nowszej serii o takich samych lub lepszych parametrach jeżeli reklamowany model już nie jest dostępny. W tej samej serii dysków oczywiście model Agility jest linią niższą od Vertex. Jednak w Pana przypadku są to zupełnie inne serie. Reklamował Pan dysk z poprzedniej serii Vertex 2/Agility 2 a otrzyma Pan dysk z następnej serii 3."
Wysłane 2012-08-03 13:26 , Edytowane 2012-08-03 13:27
@Sturmovik
"Nie mogę zgodzić się takie rozwiązanie sytuacji, ponieważ poprzedni dysk wybrałem między innymi ze względu na barwę nalepki na dysku, która pasuje mi do pozostałych elementów komputera. Dysk Agility posiada zieloną nalepkę, która nie spełnia wymagań postawionych przeze mnie podczas zakupu dysku, więc już jeden parametr jest gorszy. Proszę o wymianę na dysk z serii Vertex lub zwrot wydanej na zakup dysku gotówki"
Edit: Tym bardziej, że sklep najprawdopodobniej otrzymał korektę na ten dysk, tylko chcą na siłę wcisnąć Ci inny, żeby nie stracić zarobionej na Ciebie marży przy sprzedaży dysku.
Wysłane 2012-08-03 17:50
@Maveriq
Tak naprawdę to mają rację Agility > ma równe lub lepsze wszystkie parametry od Vertex 2 sprawdziłem na stronie OCZ. Zażyczyłem sobie mocowanie do 3.5 cala i zobaczę co napiszą.
Nie chcę mi się z nimi chandryczyć przez miesiąc. HDD to średnia przyjemność.
@beton
Niestety sprawę dopłaty do Vertex 4 pominęli milczeniem. Takie rzeczy to w małych sklepach.
Wysłane 2012-08-03 18:18
@Sturmovik zrob tak jak powiedzial beton
Wysłane 2012-08-03 18:53
@Sturmovik na jakiej podstawie zglosiles reklamacje?
Wysłane 2012-08-04 10:03
@Sturmovik Podstawę masz w mojej wypowiedzi - parametr jest gorszy.
Jak kupisz sobie wymarzoną różową kurtkę, zareklamujesz i wymienią Ci na taki sam model, ale majtkowo-niebieski, to ją przyjmiesz?
Wysłane 2012-08-06 17:14
@elkoos Nikt nie mówił, że parametr podstawowy. Może to jednak być parametr, który przeważył o decyzji zakupu danego produktu. Użytkownik może np. mieć przeźroczystą obudowę, a komputer pełni role centrum multimedialnego w salonie.
To tak samo, jakby ktoś kupił kartę graficzną, a na gwarancji wymienili mu na model lepszy pod każdym względem technicznym, ale ma gniazdo zasilania w innym miejscu i to takim, które uniemożliwia montaż karty w danej obudowie, bo jest za krótka... i co klient musi ją wziąć? Nie musi.
Jak ktoś kupując cooler na procesor dopłaca 50zł za to, że ma on czarne finy, to też nie przyjmie w ramach reklamacji modelu lepszego, a ze srebrnymi finami.
Jeśli koledze zależy i nie chce mieć Agility, to ma ku temu pełne prawo i odpowiednią broń.
Wysłane 2012-08-07 14:43 , Edytowane 2012-08-07 14:44
kolega ma rację ...
pojecie: "parametr podstawowy" ma szerokie znaczenia a co konkretnie obejmuje, decyduje konsument ... może być np." "parametrem, który stanowił argument za dokonaniem zakupu towaru" ....
to konsument decyduje co kupuje i ma prawo kupić coś tylko dla niklowanych a nie chromowanych śrobek albo niebieskiej a nie czarnej tasiemki i tyle i to sa wtedy dla niego "parametry podstawowe" ....
Wysłane 2012-08-08 08:11 , Edytowane 2012-08-08 08:12
Sprawa właściwie zamknięta. Odebrałem Agility 3. Z miłych informacji to napiszę iż mam nowe 3 lata gwarancji.
@Przemuko@Maveriq
Życzę powodzenia w uzyskaniu wymiany na inny sprzęt z powodu koloru. Rzecznik konsumenta nie chciał się zająć tą sprawą twierdząc iż dostaję lepszy produkt. Zostaje sprawa sądowa najprawdopodobniej przegrana.
Kto jest online: 0 użytkowników, 305 gości