Forum > Hardware > zasilacz?

Strona 2 z 2 <<<12
skocz

MatiX

  • MatiX
  • wiadomość Użytkownik

  • 4358 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-25 07:10 , Edytowane 2012-08-25 07:10

Według informacji, testow, recenzji, jakie przyczytalem kiedy zastanawialem sie nad zakupem zasilacza, to certyfikat 80+ Gold zapewnia nie mniej niz 88% sprawnosci przy "gniazdku" 230V.
A najlepsza sprawnosc jest wtedy gdy zasilacz daje okolo 50% swej mocy. Czasami jest to 92%-94%.

*** ¤ Showtek - FTS ¤ *** ¤ Only Hardstyle & Hardcore ¤ ***

Yesusik

Wysłane 2012-08-25 08:25 , Edytowane 2012-08-25 08:27

@MatiX
Ale w tych lepsiejszych różnice są minimalne... tutaj sprawność linkowanego przeze mnie BQ:

Efektywnosc przy obciazeniu 20%: 90.8
Efektywnosc przy obciazeniu 50%: 93
Efektywnosc przy obciazeniu 100%: 91.7
- różnica niewiele ponad 1%, to praktycznie żadna różnica ;)
\"\upsa\"

A warto też patrzeć przy jakim obciążeniu wiatrak zasilacza przechodzi na wyższe obroty.
\"\cfaniak\"

よろしく

@MAKAR@

Wysłane 2012-08-28 17:51

[LINK] jutro bedzie u mnie \"\mikolaj\"

I5 4690k+BeQuiet Dark PRO 3//Asus z97 maximus ranger//CORSAIR VENGEANCE 8GB 2x4GB 1600MHz //G//Be Quiet BeQuiet Pure Power L8 CM 730W //640gb+ssd128 v300//NEC 20WGX2 PRO////Roccat KING Size//Razer Lycosa//Razer Mamba//Razer Chimera 5.1//Fractal Define XL R2

mysiauek

Wysłane 2012-08-28 18:41

@@MAKAR@
Obyś nie usiał go reklamować. Z gorszym serwisem jeszcze się nie spotkałem.

Yesusik

Wysłane 2012-08-29 14:45

@mysiauek
Zawsze można reklamować u sprzedawcy i mieć w *upie użeranie się z serwisami producentów ;)
\"\mikolaj\"

よろしく

mysiauek

Wysłane 2012-08-29 15:39

@Yesusik
Prawda, ja tak zrobiłem... a chłopak posłał do BeQuiet gdzie go zlali.
Gdyby nie to, że od faceta kupuję od paru lat, znam faceta prywatnie... to bym szedł do sądu o 6 stów...
A tak to razem z BeQuiet sobie sprawę załatwialiśmy. Skończyło się na zgłoszeniu do rzecznika i BQ zaczął inaczej gadać. Warto było? Stracony czas mój, sprzedawcy i reputacja nie do odbudowy.

Yesusik

Wysłane 2012-08-29 16:38

@mysiauek
Sęk w tym, że nie wysyłasz do serwisu BQ, tylko osobnej firmy, która świadczy usługi na rzecz producenta... wg info ze strony, aktualnie jest to Listan Poland Sp. z o.o. - czy to jest ta firmy u której miałeś takie problemy? Ja kilka lat temu też realizowałem gwarancję spalonego zasilacza i wymienili mi od ręki... jutro wieczorem może znajdę chwilkę, to poszukam gdzie ja wtedy wysyłałem i czy to była ta sama firma serwisująca (która by zeszła na psy), czy inna i BQ niefortunnie zmienił na gorszą.
\"\tuptup\"

よろしく

mysiauek

Wysłane 2012-08-29 18:41

@Yesusik
Sprawdzę jutro co to był za badziew. Na pewno nie "SAM" BeQuiet, chociaż kusiło mnie napisać...

Yesusik

Wysłane 2012-08-29 22:01

@mysiauek
Napisanie mail'a nic nie kosztuje, prócz czasu... jak sam zauważyłeś, 6 stów piechotą nie chodzi, więc IMHO, warto skrobnąć parę zdań, nawet jeżeli sprawa jest "przedawniona".
\"\upsa\"

よろしく

mysiauek

Wysłane 2012-08-30 07:32 , Edytowane 2012-08-30 07:33

@Yesusik
Listan PL.
Kończąc temat. W końcu wymieniono zasilacz. Ale ponownie: ile to trwało i dlaczego trzeba było do rzecznika...
Tak sobie poczytałem na ich stronie co tam piszą, to wyglądają na producenta BQ (?).

Strona 2 z 2 <<<12
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 201 gości