Witam
Zamierzam zakupić urządzenie laserowe wielofunkcyjne, głównym kryterium jest niska eksploatacja i możliwość skanowania dokumentów po LAN'ie do PDF'u.
Urządzenie będzie głównie wykorzystywane do:
-wydruki zwykłe/dupleks
-skanowanie po sieci LAN (musi mieć gniazdo ethernetowe)do komputerów userów (folderek udostępniony)
-drukowane będą tylko dokumenty czarno-białe
-Musi być jak najtańsza eksploatacja (toner, bęben, ewentualnie pas transferu itp..)
Jeżeli Ktoś z Was ma jakiś model sprawdzony "w boju" proszę o opinie, gdyż drukarki będą wykorzystywane codziennie.
Moje widełki cenowe to od 1000zł do 2000zł, ewentualnie jak trafi jakaś tańsza....
Pozdrawiam
Jur@s
Forum > Hardware > Poszukiwane laserowe urządzenie wielofunkcyjne
Wysłane 2012-09-17 10:13
Wysłane 2012-09-17 14:21 , Edytowane 2012-09-17 14:27
@Jur@s
Mam u siebie w pracy kilka sztuk takiej: [LINK] - niektóre pracują w biurach, a niektóre na hali produkcyjnej/magazynowej... ani z jednymi, ani z drugimi nie miałem większych problemów na przestrzeni kilku minionych lat. A serwis do nich znajdziesz w każdym jednym województwie. Proszek na 9tys. kopii niedrogi - oryg. za około stówkę, a zamiennik o połowę tańszy.
PS
W EU Ricoh'y są też sprzedawane pod rebrandowaną marką Nashuatec.
PSS
A myślałeś o dzierżawie? Podpisujesz umowę na 2-3 lata, opłata miesięczna + kopia za wydruk (u mnie to 170pln + 0,04pln) i nie interesujesz się w ogóle, ani tonerami, ani częściami zamiennymi... gdy coś się dzieje niedobrego, dzwonisz po serwis i najdalej następnego dnia usterka usunięta. Po zakończonej umowie, bierzesz nowe urządzenie, lub renegocjujesz ceny, jeżeli jest niewielki przebieg.
Wysłane 2012-09-17 14:43 , Edytowane 2012-09-17 14:45
@Jur@s
MP161 też miałem... niedawno skończyła się umowa i dali mi nowszy model '171 - miejsce to recepcja, więc faxów i ksero sporo robią... także mam dobre z nimi skojarzenia (jak zresztą z większością produktów Ricoh;)
A skoro miałeś z tym modelem już styczność i byłeś zadowolony, to czemu za takowym się nie rozejrzysz? Poleasingowe i po przeglądzie/remoncie spokojnie dostaniesz w swoim przedziale cenowym... dzierżawa w moim przypadku za wersję z faxem (MP171SPF), to raptem 110pln.
PS
I różnica w wymiarach nie jest taka spora... 161, to: 485 x 450 x 371 mm, a 1600: 550 x 568 x 420 mm - oczywiście wersja podstawowa, czyli bez dodatkowej szuflady i stolika.
Kto jest online: 0 użytkowników, 175 gości