Witam. Sprawa dotyczy tego wątku :
[LINK]
Dzisiaj przyjechał nowy dysk z gwarancji. Rozpakowałem go i wsadziłem do kompa. Po jego zainicjowaniu okazało się, że dostałem dysk 1TB zamiast dysku 2TB! Wyłączyłem kompa, wyciągnąłem dysk i okazało się, że ktoś w Hitachi się pomylił. Stary dysK :
Nowy dysk :
I pytanie co teraz. Pisać do Hitachi, dzwonić do nich czy co? Niestety o złej pojemności nowego dysku dowiedziałem się kiedy dysk był już w kompie wyciągniety z pudełka. Na stronie Hitachi jest napisane, że gdyby dany produkt był niedostępny (zakończenie produkcji) to Hitachi może mi wysłać inny produkt - ale na Boga - zamiast dysku 2TB dostałem o 50% mniejszy dysk - 1TB! I co teraz robić? Nie widzi mi się znowu odsyłać dysku i czekać na niego 1.5 tygodnia. Ale z drugiej strony kupiłem dysk 2TB bo poprzedni 1TB był za mały.
Forum > Hardware > Zamiast dysku 2TB w ramach gwarancji dotałem dysk 1TB :(
Wysłane 2012-10-12 15:17
Wysłane 2012-10-12 15:25 , Edytowane 2012-10-12 15:26
Jak najbardziej pisać i (lub) dzwonić. Pewnie to jakaś pomyłka bo nie możesz dostać dysk o połowę mniejszy. Prawo jasno stoi: nie możesz dostać produktu gorszego.
Oddział Hitachi w Polsce czy poza Polską?
Wysłane 2012-10-12 17:10
Zadzwoniłem do Hitachi do Holandii. Dowiedziałem się, że mój dysk pojechał do Wiednia . Na email Hitachi przesłało mi wszystko dla kuriera UPS (w poniedziałek przyjedzie). Płaci Hitachi więc ok. I teraz pytanie : czy muszę podawać jakiś numer rma (ten stary), opisywać sprawę, czy zwyczajnie zapakować tak jak dysk przyszedł, wydrukować etykietę i wysłać? I czy problemem nie będzie to, że dysk był w kompie?
Wysłane 2012-10-12 17:33
@KrzysztofT
Jeśli dali Ci w tym mailu jakiś nr RMA to go naklej. Ew. dopytaj lub naklej stary.
Dysk w kompie być mógł bo skąd masz wiedzieć co dostałeś? Wkładasz, formatujesz i zonk to wyjaśniasz. Hitachi dało ciała więc to ich sprawa.
Wysłane 2012-10-12 17:37 , Edytowane 2012-10-12 17:38
@djluke
Takie coś dostałem :
From UPS SCS c/o HGST, Europe Ltd.
To read this message in English, click here.
UPS Returns Doręczanie etykiet
To powiadomienie informuje o wysłaniu przez nadawcę UPS elektronicznej etykiety.
Tę etykietę można załączyć do przesyłki wychodzącej lub wysłać ją do odbiorcy końcowego. Etykieta będzie dostępna przez 30 dni.
Uwaga: Podczas pobierania poniższej etykiety udostępniona zostanie zarówno sama etykieta UPS Returns, jak i faktura handlowa, jeśli została przygotowana przez pierwotnego nadawcę.
Wyświetl instrukcje dotyczące dokumentacji UPS Returns
Pobierz etykietę.
Zaplanuj odbiór.
Uzyskaj potwierdzenie.
Znajdź najbliższą lokalizację usługi.
Dowiedz się więcej na temat zwracaniu przesyłki.
--------------------------------------------------------------------------------
Ta wiadomość e-mail została automatycznie wygenerowana na żądanie nadawcy przez usługę poczty e-mail firmy UPS. Odpowiedź na tę wiadomość e-mail nie zostanie dostarczona ani do firmy UPS ani do nadawcy. Prosimy o bezpośredni kontakt z nadawcą w przypadku pytań dotyczących odnośnej przesyłki, a także gdy nie chcą Państwo otrzymywać więcej takich powiadomień.
UPS Returns Label Delivery
This notice tells you that a UPS shipper has sent you an electronic label.
You can print and use this label to include in your outbound shipment, or send it to the consignee. The label will be available for 30 days.
Note: When retrieving your label below, we will provide you with both a UPS Returns Label and Commercial Invoice if the invoice was prepared by the original shipper.
View UPS Returns Documentation Instructions
Retrieve Your Label.
Schedule a Collection.
Get the Receipt.
Find the Closest Service Location.
Find Out More About Returning Your Shipment.
Więc chyba będzie trzeba napisać stary numer rma.

Wysłane 2012-10-12 19:38
A na etykiecie w polu bodaj Comment nic nie ma ciekawego?
Kto jest online: 1 użytkowników, 218 gości
maq2 ,