Forum > Hardware > Thermaltake TT ESPORTS SAPHIRA - jednak porażka

Strona 1 z 1 1
skocz

zlotnik

Wysłane 2013-04-18 11:43

Witam dwa miesiące temu kupiłem w/w myszkę działała super aż 5 dni temu zaczęła się sama restartować, czyli znikało podświetlenie myszki kursor się zatrzymał po chwili podświetlenie się zaświecało i znowu działała po czasie doszedłem do tego że wina była w przewodzie przy samej myszce. Nie ma styku teraz już myszka przestała działać całkowicie, do tego gdy dokładniej zacząłem się jej przyglądać zauważyłem że ślizgacze się przesunęły, są tak przyklejone ze ledwo się trzymają myszki. Żeby było ciekawiej zgłosiłem reklamacje do morele i zero odpowiedzi. Myszka za 140zł i takie coś ręce opadają \"\boooli\"

Core i7 4790k4.4GHZ 1.1V+Arctic Liquid Freezer 240|Gigabyte GA-B85M-D3H|Geforce GIGABYTE GTX 1060 6GB|24GB 1600mhz|Asus XONAR DX|DELL G2410 LED|SSD PNY 480GB| HDD SEAGATE 2TB|be quiet! 500W|Fractal Design Define R5 |Corsair K55 RGB|Logitech g400|Nvidia shield tablet|LG G5

Maveriq

Wysłane 2013-04-18 11:46

Nic dziwnego to nie jest, bo sprzęt TT nigdy nie był jakiś wybitny.
Z drugiej strony skreślanie jakiegoś modelu na podstawie usterki jednego egzemplarza nie ma najmniejszego uzasadnienia.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

Radier

  • Radier
  • wiadomość Użytkownik

  • 3360 wypowiedzi

Wysłane 2013-04-18 15:39

Ja od razu po wyjęciu myszy z pudełka zainstalowałem najnowszy firmware, ale zmiany raczej dotyczyły pracy sensora niż tego co ty opisujesz. Może to wina płyty głównej.

Co do ślizgaczy to chyba za podkładkę masz papier ścierny. U mnie w parze z podkładką QcK ślizgacze są jak nowe.

i5 2500K @ 5GHz (1,344V) + Mugen 2 rev.B | ASRock P67 Extreme4 B3 | 2x4GB DDR3 1600MHz ADATA | MSI R9 270X 2GB DDR5 | Crucial m4 64GB SSD | Seagate 7200.12 500GB | Samsung F4EG 2TB | DVD-RW LG GH-22NS30 | Be Quiet BQT E5-500W | Fractal Design Define R3 | 24" HP LP2475w H-IPS | Win 7 SP1 64bit |

zlotnik

Wysłane 2013-04-18 16:41

Sprawdzałem myszkę na 3 komputerach wszędzie działo się to samo teraz już nie działa na żadnym brak reakcji, podkładkę posiadam taka samą jak Ty tylko w wersji mini

Core i7 4790k4.4GHZ 1.1V+Arctic Liquid Freezer 240|Gigabyte GA-B85M-D3H|Geforce GIGABYTE GTX 1060 6GB|24GB 1600mhz|Asus XONAR DX|DELL G2410 LED|SSD PNY 480GB| HDD SEAGATE 2TB|be quiet! 500W|Fractal Design Define R5 |Corsair K55 RGB|Logitech g400|Nvidia shield tablet|LG G5

zlotnik

Wysłane 2013-04-19 15:00

Czy ktoś z was ma może doświadczenia w reklamacji w morele ? wysłałem zgłoszenie 17 kwietnia do dzisiaj zero odpowiedzi

Core i7 4790k4.4GHZ 1.1V+Arctic Liquid Freezer 240|Gigabyte GA-B85M-D3H|Geforce GIGABYTE GTX 1060 6GB|24GB 1600mhz|Asus XONAR DX|DELL G2410 LED|SSD PNY 480GB| HDD SEAGATE 2TB|be quiet! 500W|Fractal Design Define R5 |Corsair K55 RGB|Logitech g400|Nvidia shield tablet|LG G5

zlotnik

Wysłane 2013-05-07 18:15

Morele mi opisało że myszki nie da się naprawić nowej mi też nie wyślą mogą jedynie oddać pieniądze

Teraz proszę was o poradę jaką myszkę mam kupić żeby wytrzymała dłużej niż pół roku. Rękę mam mała ( rękawiczki jakie nosze mają numer 8 \"\jezor\" ) chwyt Claw grip koniecznie optyk nie chce laserowej

Core i7 4790k4.4GHZ 1.1V+Arctic Liquid Freezer 240|Gigabyte GA-B85M-D3H|Geforce GIGABYTE GTX 1060 6GB|24GB 1600mhz|Asus XONAR DX|DELL G2410 LED|SSD PNY 480GB| HDD SEAGATE 2TB|be quiet! 500W|Fractal Design Define R5 |Corsair K55 RGB|Logitech g400|Nvidia shield tablet|LG G5

D@nielo

Wysłane 2013-05-07 21:13

G400

https://www.youtube.com/user/DefenceJournalist/videos

zlotnik

Wysłane 2013-05-14 09:44 , Edytowane 2013-05-14 10:08

Może mi ktoś wyjaśnić jakie jest prawo w Polscew morele oddała mi tylko pieniądze za myszkę, a za wysyłkę już nie dlaczego tak jest ? Wyszło na to że nie mam myszki i straciłem 19zł na wysyłce plus wysyłka do nich na serwis 11zł łącznie 30zł w plecy, a myszki nie ma to jakiś absurd \"\nie_ok\"

Nie polecam zakupów w morele.net bardzo zły kontakt

Core i7 4790k4.4GHZ 1.1V+Arctic Liquid Freezer 240|Gigabyte GA-B85M-D3H|Geforce GIGABYTE GTX 1060 6GB|24GB 1600mhz|Asus XONAR DX|DELL G2410 LED|SSD PNY 480GB| HDD SEAGATE 2TB|be quiet! 500W|Fractal Design Define R5 |Corsair K55 RGB|Logitech g400|Nvidia shield tablet|LG G5

Radier

  • Radier
  • wiadomość Użytkownik

  • 3360 wypowiedzi

Wysłane 2013-05-14 11:28

Z jakiej racji mieli ci zwrócić koszty transportu?

i5 2500K @ 5GHz (1,344V) + Mugen 2 rev.B | ASRock P67 Extreme4 B3 | 2x4GB DDR3 1600MHz ADATA | MSI R9 270X 2GB DDR5 | Crucial m4 64GB SSD | Seagate 7200.12 500GB | Samsung F4EG 2TB | DVD-RW LG GH-22NS30 | Be Quiet BQT E5-500W | Fractal Design Define R3 | 24" HP LP2475w H-IPS | Win 7 SP1 64bit |

Maveriq

Wysłane 2013-05-14 11:32

@zlotnik Wszystko jest oki, za koszty wysyłki nie należy Ci się ani grosik.
Usługa dostawy została wykonana należycie i jej nie reklamowałeś, tylko towar.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

nickey

  • nickey
  • wiadomość Użytkownik

  • 8466 wypowiedzi

Wysłane 2013-05-14 11:52

@zlotnik
Bo nie miałeś gwarancji door to door. Przy tego typu urządzeniach (myszki, klawiatury) producenci nie dają door to door. Ale monitory, niektóre karty graficzne czy telewizory juz posiadają taką gwarancje. Dzwonisz do producenta z reklamacją, ten podaje ci numer. Korzystając z tego numeru zamawiasz kuriera NA KOSZT producenta.

Wolisz stracić 30 pln i zyskać tam XXX czy nic nie odzyskać? I jeszcze dołożyć do biznesu.

AMD Ryzen 5800X |MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | Samsung 970 Evo M.2 500GB + Crucial P1 1 TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe| be quiet! Pure Loop 360mm (BW008) | Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8GB GDDR6| HyperX 16GB (2x8GB) 3600MHz CL17 Fury RGB|be quiet! Power Zone 750W (BN211)| SilentiumPC Signum SG7V Evo TG ARGB

zlotnik

Wysłane 2013-05-14 12:16

trochę głupie te przepisy ponieważ nie mam ani myszki ani 30zł dla mnie to nie pojęte

Core i7 4790k4.4GHZ 1.1V+Arctic Liquid Freezer 240|Gigabyte GA-B85M-D3H|Geforce GIGABYTE GTX 1060 6GB|24GB 1600mhz|Asus XONAR DX|DELL G2410 LED|SSD PNY 480GB| HDD SEAGATE 2TB|be quiet! 500W|Fractal Design Define R5 |Corsair K55 RGB|Logitech g400|Nvidia shield tablet|LG G5

Han

  • Han
  • wiadomość Użytkownik

  • 2234 wypowiedzi

Wysłane 2013-05-14 12:52

@zlotnik
Następnym razem zastanowisz się, czy takiej "taniej" zabawki nie kupić lokalnie (bo w razie gwarancji zanosisz produkt i w nosie masz co się z nim dalej dzieje).

EKWB Rad XT 360 + Magicool Ultra 360 + EKWB Supremacy EVO + Alphacool Coolplex 25 + EKWB D5 PWM G2 + Alphacool Eisdecke D5 | Ryzen 7 7800X3D | Asrock B650E PG Riptide | 2x16GB Goodram IRDM DDR5 6400CL32 | PowerColor 6900XT Liquid Devil@2730/16000 | Corsair MP600Pro Hydro 2TB | Plextor M8PeG 1TB | Seasonic Focus+ 850W Platinum | Custom Desk PC + 6x Phanteks T30 120mm@0-850RPM + 5xGelid Silent 14 PWM | LG 27GL850-B

Maveriq

Wysłane 2013-05-14 13:14

@zlotnik Żeby to pojąć rozbij sobie wydaną kwotę na dwie różne rzeczy:
1 - towar
2 - usługa jego dostarczenia

Usługa została wykonana bez zastrzeżeń, więc zapłaciłeś i nie ma podstawy, żeby Ci tą kasę zwrócić. Zakup myszki nie obligował Cię do zakupu dodatkowej usługi w postaci dostawy do domu, mogłeś wsiąść na rower i po tą mysz skoczyć do sklepu.
Krótko sprawę ujmując zakupiłeś dwa przedmioty i tylko jeden z nich okazał się niezgodny z umową.

Ryzen R5 1500X; SPC Fortis 3; GA-AB350-Gaming 3; 32GB Corsair Vengeance 2400@2700MHz CL14@15; Gigabyte RX560 OC; 128GB Samsung 830 + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Corsair CMPSU-520HXEU - 520W; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5188 wypowiedzi

Wysłane 2013-05-14 13:30

@zlotnik
To tak samo jakbyś kupował sprzęt na miejscu i żądał zwrotu poniesionych kosztów (bilet komunikacyjny/taxi/paliwo)

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 318 gości