Czy wysyłając dyski muszę coś do nich dołączać (kable, instrukcje?) - gdzieś mi się przez oczy przewinęło, iż nic nie powinienem wysyłać poza samym dyskiem.
Czego można się spodziewać po "serwisie"? Nowy dysk? Refurbished?
Reklamowane dyski to 500GB M2 Portable z USB3.0 oraz 640GB S2 Portable z USB2.0 (oba całe w bad sectorach ).
Forum > Hardware > Gwarancja Seagate, dysk Samsunga
Wysłane 2013-05-19 15:16 , Edytowane 2013-05-19 15:17
Wysłane 2013-05-19 17:05
Czy wysyłając dyski muszę coś do nich dołączać (kable, instrukcje?)Nie.
gdzieś mi się przez oczy przewinęło, iż nic nie powinienem wysyłać poza samym dyskiem.Tak.
Czego można się spodziewać po "serwisie"? Nowy dysk? Refurbished?Refurbished.
Reklamowane dyski to 500GB M2 Portable z USB3.0 oraz 640GB S2 Portable z USB2.0Dostaniesz to samo lub nowsze, o tej samej lub większej pojemności zależnie co będą mieli do wysłania. Raczej USB3.0.
Wysłane 2013-05-19 19:53
@krymtON
Refurby ale z czystym SMARTem. W praktyce mogą ale nie muszą być to nowe dyski. Dziwne zresztą żeby wymieniali na niesprawne
Gwara to co miałeś + jakiś tam symboliczny czas naprawy lub 3 miechy - co dłuższe.
Aha, oczywiście dostaniesz Sigejty.
Wysłane 2013-05-20 15:35
@Yesusik
Wielu to przerabiało w sumie tutaj na forumie choć fakt, chyba od mojego tematu się zaczęło (oficjalnie).
Wysłane 2013-05-20 16:16 , Edytowane 2013-05-20 16:20
@djluke
Niom... bo to był ten okres gdy dopiero co "MorskieWrota" przejęły dysiory Samiego - ja chciałem wysłać swój HDD w pierwszych dniach, gdy jeszcze na stronie Seagate'a nie było bazy z SN od Samsung'a, i pozbyłem się dylematów oraz obaw "co się z nim stanie i co dostanę w zamian", bo wysłałem do sprzedawcy/sklepu.
Wysłane 2013-05-21 15:32 , Edytowane 2013-05-21 15:33
Jeszcze takie pytanie - czy to ja muszę wysłać dyski na ich adres, czy też oni przyślą kuriera? :> Bo się zastanawiam, czy czekać, czy wysyłać :P Pewnie gdzieś to się przewinęło i nie zwróciłem uwagi, a z drugiej strony człowiek przyzwyczajony do D2D
Kto jest online: 0 użytkowników, 331 gości