Witam
Na cale szczescie moje bsod'y byly spowodowane badami na ramach (jednej z dwoch kosci) a nie dyskach..
Rozumiem ze tego raczej nie da sie odratowac ?
Forum > Hardware > Czy ta kość ramu jest do odratowania ?
Wysłane 2015-07-09 22:17
Ano RAMek się nie ratuje zasadniczo.
Ale może kostka jest podkręcona albo niedovoltowana? Daj jej więcej jeść (albo mniej jak jest przevoltowana) i zobacz...
Wysłane 2015-07-10 17:39
Sa to kingstony hyperx grey z profilem xmp.
Nie zmienialem im papu od kupna. Chodzily tylko na profilu.
No nic w takim razie kupie goodramy jesli maja wieczysta gwarancje.
Jakis konkretny model mozecie polecic ?
Najlepiej 8gb w jednej kosci. Oczywiscie ddr3 1600
Wysłane 2015-07-10 21:39
36 miesięcy sklepu. Jeśli jest wieczysta to można faktycznie poszukać.
PS. czasem lepsza jest określona czasowo gwarancja niż wieczysta, w szczególności takie 5 lat i więcej.
Wysłane 2015-07-11 07:04
http://www.kingston.com/pl/company/warranty
Wysłane 2015-07-11 15:52
No to czyli wychodzi na to ze mam gw wieczysta na produkt HyperX.
Czy zalatwiac ten problem poprzez sklep, w ktorym kupilem owe ramy czy bezposrednio z kingstonem.
Mozecie doradzic jak zrobic ?
Nie mialem nigdy problemu z pamieciami i ich serwisem.
Wysłane 2015-07-11 16:39
@MatiX
W Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, jeśli nie można zwrócić produktu w punkcie zakupu albo u autoryzowanego dystrybutora lub sprzedawcy produktów firmy Kingston, od którego dany produkt został zakupiony, można zwrócić produkt bezpośrednio do centrum serwisowego firmy Kingston po uzyskaniu numeru autoryzacji zwrotu towaru (RMA, Return Material Authorization) od firmy Kingston. Numer RMA można uzyskać, przechodząc do witryny kingston.com/en/support. W niektórych sytuacjach może być wymagane okazanie dowodu zakupu.
Po uzyskaniu numeru RMA od firmy Kingston należy w ciągu trzydziestu (30) dni wysłać produkt na adres Kingston Technology Europe Co LLP, Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, UK. Użytkownik ponosi koszty ubezpieczenia i transportu zwracanych produktów. Produkty muszą być prawidłowo zapakowane w sposób zapobiegający uszkodzeniu podczas transportu. Na opakowaniu należy umieścić w widocznym miejscu numer RMA firmy Kingston. Jeśli numer RMA nie będzie umieszczony w widocznym miejscu na opakowaniu, przesyłka zostanie odesłana użytkownikowi bez otwierania.
Kto jest online: 1 użytkowników, 298 gości
Szaquak ,