Forum > Hardware > Gwarancja Lenovo

Strona 1 z 1 1
skocz

szczur3k

Wysłane 2018-02-17 13:47

Parafrazując znaną piosenkę "Y700 padł" \"\wkurzacie\" Dokładnie to SSD, nie widać go ani w biosie ani nigdzie, ot, czarna dziura. Gwarancja jeszcze jest, więc OK, ale jak się za nią zabrać? Ma ktoś doświadczenia w tej materii? Wlazłem na stronę wsparcia, laptok jest zarejestrowany, wywala 193 dni do końca gwarancji, no więc klikam "Create a Service Request" i dostaję środkowy palec w formie komunikatu "This feature is not available based on the warranty status of your product. For more help, please contact us". No i ( | ), jak mam to ugryźć? Kurcze, może to nie jest jakiś mega super biznesowy lapson, ale z drugiej strony myślałem, że jednak przy tej cenie gwarancja będzie troszkę inna niż przy jakimś podstawowym złomku z biedronki, a tu proszę -  Lenovo stoi otworem do klienta i to dokładnie wiadomo którym \"\brrr\" Jak ktoś korzystał niech napisze jak to ogarnąć.

Gentoo

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38362 wypowiedzi

Wysłane 2018-02-17 23:54

Miałem doświadczenie - nie bezpośrednie ale miałem. Wniosek: Lenovo ma rok gwarancji.
Gwarancję robi im Medion Deutschland, więc...patrz punkt 1. Skąd go kupiłeś? Pozostaje realizacja rękojmi w sklepie...

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Lesio23

Wysłane 2018-02-18 00:49

Ja zawsze zgłaszam reklamację przez telefon, tzn dzwonie a oni później już tam wszystko ładnie na maila mi przesyłają.
[LINK]

PS 

Parafrazując znaną piosenkę "Y700 padł"  Dokładnie to SSD

Ostatnio miałem 3 takie przypadki własnie, że padł dysk ssd :(

Pozdrawiam,

Laptop + deskop HP 530 T2400 1.83/2GB/120GB/GMA 950/DVD-RW/WiFi/VHB|| C2D E6400 2.13Ghz@3.0Ghz|GA-965-DS3|Gigabyte HD4850 700/2200|Twinmos 2GB Ram 800Mhz plus 1GB Goodram 800MHz|HDD Seagate 250GB plus Samsung 80GB|Chieftec 450W| Media Keyboard Elite|A4tech X-750BF|CRT 21" Fujitsu Siemens||"Jeśli jeszcze nie oszalałeś, to znaczy że jesteś niedoinformowany":))

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5228 wypowiedzi

Wysłane 2018-02-18 08:24 , Edytowane 2018-02-18 08:25

Nie straszcie mnie. Plextor m6gv?

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

szczur3k

Wysłane 2018-02-18 18:56

@djluke, ale na stronie wsparcia wykazuje jeszcze ok 190 dni gwarancji, wiec z jakiej racji?

@emitar, szczerze mówiąc nie pamiętam a teraz już nie sprawdzę.  Laptop to Y700-15ISK80NV, może coś więcej wyszukasz. Na szybko znalazłem że siedzi tam Adata, dokładnie  ten.

Gentoo

Lesio23

Wysłane 2018-02-18 21:10

U moich klientów również Adata.

Laptop + deskop HP 530 T2400 1.83/2GB/120GB/GMA 950/DVD-RW/WiFi/VHB|| C2D E6400 2.13Ghz@3.0Ghz|GA-965-DS3|Gigabyte HD4850 700/2200|Twinmos 2GB Ram 800Mhz plus 1GB Goodram 800MHz|HDD Seagate 250GB plus Samsung 80GB|Chieftec 450W| Media Keyboard Elite|A4tech X-750BF|CRT 21" Fujitsu Siemens||"Jeśli jeszcze nie oszalałeś, to znaczy że jesteś niedoinformowany":))

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38362 wypowiedzi

Wysłane 2018-02-18 22:00

Nie wiem, próbuj. Dla mnie (i nie tylko dla mnie) po roku kończy się tam wsparcie a zaczyna spychologia.

W przerabianym przeze mnie przypadku też padł dysk (tyle że tani HDD bo i laptop drogi nie był). Z serwisu przyszedł z ekspertyzą - także fotograficzną (z której jednak nic nie dało się doczytać) - że zalany, a do zrobienia jest dysk, klawiatura, system i coś jeszcze - łącznie jakoś ponad 1000 złotych. Wymieniłem klientowi dysk na SSD i laptop działa normalnie.

Może z Legionami czy z SSDkami robią lepiej - nie wiem. Nic nie tracisz próbując.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

szczur3k

Wysłane 2018-02-19 10:23 , Edytowane 2018-02-19 10:39

W razie czego można ich zmusić do naprawy gwarancyjnej? Laptop nawet nie leżał koło jakiejkolwiek wilgoci, a co dopiero mówić o zalaniu.

Edit: Szczęście w nieszczęściu, że ssdka dokładał sklep, więc to sklep zajmie się kwestią naprawy/wymiany.

Gentoo

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38362 wypowiedzi

Wysłane 2018-02-19 12:28

Ee, to całkowicie zmienia postać rzeczy i cały wątek można do kosza wyrzucić \"\ziew\"

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2018-02-20 20:22

Dokładał sklep - Lenovo ma to w nosie. Co więcej, jakby się uparli, to jeszcze nieuzasadnioną ingerencję są w stanie wymodzić - bo to zdolny serwis jest.

Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 247 gości