Forum > Hardware > Gwarancja Lenovo

Strona 1 z 1 1
skocz

szczur3k

Wysłane 2018-02-17 13:47

Parafrazując znaną piosenkę "Y700 padł" \"\wkurzacie\" Dokładnie to SSD, nie widać go ani w biosie ani nigdzie, ot, czarna dziura. Gwarancja jeszcze jest, więc OK, ale jak się za nią zabrać? Ma ktoś doświadczenia w tej materii? Wlazłem na stronę wsparcia, laptok jest zarejestrowany, wywala 193 dni do końca gwarancji, no więc klikam "Create a Service Request" i dostaję środkowy palec w formie komunikatu "This feature is not available based on the warranty status of your product. For more help, please contact us". No i ( | ), jak mam to ugryźć? Kurcze, może to nie jest jakiś mega super biznesowy lapson, ale z drugiej strony myślałem, że jednak przy tej cenie gwarancja będzie troszkę inna niż przy jakimś podstawowym złomku z biedronki, a tu proszę -  Lenovo stoi otworem do klienta i to dokładnie wiadomo którym \"\brrr\" Jak ktoś korzystał niech napisze jak to ogarnąć.

Gentoo

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38031 wypowiedzi

Wysłane 2018-02-17 23:54

Miałem doświadczenie - nie bezpośrednie ale miałem. Wniosek: Lenovo ma rok gwarancji.
Gwarancję robi im Medion Deutschland, więc...patrz punkt 1. Skąd go kupiłeś? Pozostaje realizacja rękojmi w sklepie...

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Lesio23

Wysłane 2018-02-18 00:49

Ja zawsze zgłaszam reklamację przez telefon, tzn dzwonie a oni później już tam wszystko ładnie na maila mi przesyłają.
[LINK]

PS 

Parafrazując znaną piosenkę "Y700 padł"  Dokładnie to SSD

Ostatnio miałem 3 takie przypadki własnie, że padł dysk ssd :(

Pozdrawiam,

Laptop + deskop HP 530 T2400 1.83/2GB/120GB/GMA 950/DVD-RW/WiFi/VHB|| C2D E6400 2.13Ghz@3.0Ghz|GA-965-DS3|Gigabyte HD4850 700/2200|Twinmos 2GB Ram 800Mhz plus 1GB Goodram 800MHz|HDD Seagate 250GB plus Samsung 80GB|Chieftec 450W| Media Keyboard Elite|A4tech X-750BF|CRT 21" Fujitsu Siemens||"Jeśli jeszcze nie oszalałeś, to znaczy że jesteś niedoinformowany":))

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5186 wypowiedzi

Wysłane 2018-02-18 08:24 , Edytowane 2018-02-18 08:25

Nie straszcie mnie. Plextor m6gv?

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

szczur3k

Wysłane 2018-02-18 18:56

@djluke, ale na stronie wsparcia wykazuje jeszcze ok 190 dni gwarancji, wiec z jakiej racji?

@emitar, szczerze mówiąc nie pamiętam a teraz już nie sprawdzę.  Laptop to Y700-15ISK80NV, może coś więcej wyszukasz. Na szybko znalazłem że siedzi tam Adata, dokładnie  ten.

Gentoo

Lesio23

Wysłane 2018-02-18 21:10

U moich klientów również Adata.

Laptop + deskop HP 530 T2400 1.83/2GB/120GB/GMA 950/DVD-RW/WiFi/VHB|| C2D E6400 2.13Ghz@3.0Ghz|GA-965-DS3|Gigabyte HD4850 700/2200|Twinmos 2GB Ram 800Mhz plus 1GB Goodram 800MHz|HDD Seagate 250GB plus Samsung 80GB|Chieftec 450W| Media Keyboard Elite|A4tech X-750BF|CRT 21" Fujitsu Siemens||"Jeśli jeszcze nie oszalałeś, to znaczy że jesteś niedoinformowany":))

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38031 wypowiedzi

Wysłane 2018-02-18 22:00

Nie wiem, próbuj. Dla mnie (i nie tylko dla mnie) po roku kończy się tam wsparcie a zaczyna spychologia.

W przerabianym przeze mnie przypadku też padł dysk (tyle że tani HDD bo i laptop drogi nie był). Z serwisu przyszedł z ekspertyzą - także fotograficzną (z której jednak nic nie dało się doczytać) - że zalany, a do zrobienia jest dysk, klawiatura, system i coś jeszcze - łącznie jakoś ponad 1000 złotych. Wymieniłem klientowi dysk na SSD i laptop działa normalnie.

Może z Legionami czy z SSDkami robią lepiej - nie wiem. Nic nie tracisz próbując.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

szczur3k

Wysłane 2018-02-19 10:23 , Edytowane 2018-02-19 10:39

W razie czego można ich zmusić do naprawy gwarancyjnej? Laptop nawet nie leżał koło jakiejkolwiek wilgoci, a co dopiero mówić o zalaniu.

Edit: Szczęście w nieszczęściu, że ssdka dokładał sklep, więc to sklep zajmie się kwestią naprawy/wymiany.

Gentoo

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38031 wypowiedzi

Wysłane 2018-02-19 12:28

Ee, to całkowicie zmienia postać rzeczy i cały wątek można do kosza wyrzucić \"\ziew\"

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2018-02-20 20:22

Dokładał sklep - Lenovo ma to w nosie. Co więcej, jakby się uparli, to jeszcze nieuzasadnioną ingerencję są w stanie wymodzić - bo to zdolny serwis jest.

Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 1 użytkowników, 250 gości

Lasica ,