Panowie ostatnio zaczął pojawiać mi się problem z połączeniami Wi-Fi na paśmie 2.4GHz, a mianowicie w TV wywala mi komunikat , że nie połączono z siecią albo , ze nastąpiło rozłączenie. W pasmie 5GHz jeszcze czegoś takiego nie mam. Internet to światłowód od Orange . Połączenie jest takie gniazdo ONT + router Funbox 6(Wi-Fi wyłączone) + Tenda AC10 która to rozsiewa sygnał . Co możę być przyczyną problemu z pasmem 2.4GHz?
A opcja nr 2 to czy tej Tendy nie wywalić i zostać na funbxie , tylko zmienić nazwę sieci i hasło aby nie wklepywać ponownie we wszystkich urządzeniach.
Forum > Hardware > Router Tenda AC 10 i połączenia Wi-Fi
Wysłane 2025-07-26 20:58 , Edytowane 2025-07-26 21:47
Wysłane 2025-07-28 13:56
Też się zastanawiam dlaczego masz to tak ustawione - przecież FB6 jest dużo lepszym routerem niż ta najbiedniejsza niemal Tenda...
Wysłane 2025-11-26 19:42
Przez zboczenie zawodowe muszę zapytać czy:
1. Sprawdziłeś czy problem występuje na każdym sprzęcie logującym się na paśmie 2,4GHz czy tylko na TV?
2. Czy zmieniłeś kanał nadawania w oparciu o weryfikację, na ktorych kanałach są silne sygnały od obcych sieci (nie tylko w mieszkaniach ale i w domu może to się zdarzyć gdy np. masz WiFi Direct włączone w drukarce albo innym TV)?
3. Czy wykluczyłeś problem leżący po stronie dostawcy (sprawdzałeś logi w FB, pytałeś na infolinii Orange czy sprawdzą Ci historię pracy ONTa, sam też mogłeś zauważyć miganie diody PON albo okresowe zapalanie się diody LOS lub Alarm).
Wysłane 2025-11-28 16:13
@youreck
winny okazał się repeater ,...na innych sprzętach też taki problem zaczął występować. wyłączyłem rozgłaszanie sieci na repeaterze a i potem sam repeater bo on służy jako karta sieciowa dla Pionka N50 , jak nie słucham nie włączam go.
Wysłane 2025-11-30 13:45
@mrrowek
Jeśli repeater służy jako apclient to po co nim rozgłaszasz? Wyłącz to i tyle, nie jest przecież potrzebne.
Kto jest online: 0 użytkowników, 279 gości












