@Maveriq Nie zgadzam się. Marketing zadziała przez pierwszy rok, dwa od wprowadzenia auta na rynek. Potem działają rankingi niezawodności i opinie klientów. To pierwsze można jeszcze kupić, drugiego nie.
Np. w temacie o zakupie auta do 5 tys. bezapelacyjnie jednym z liderów będzie passat b3/b4. Nawet o tym nie będę wspominać w temacie, bo mnie większość wyśmieje. Tylko, że te auta do tej pory jeżdżą mając po 600, 700 tys. nakulane. Duże, pojemne, bezpieczne i mega tanie w użytkowaniu. Teraz praktycznie nie do kupienia na północ od Wawy, a ceny poszły o 100% w górę. Bo mają duże zbiorniki i zarabiają krocie w transporcie paliwa zza granicy. Pali taki 5 litrów ropy na setkę.
Forum > Ogłoszenia > [S] Volkswagen Passat B5 2001r. 1,9TDI 130KM - WARTO
Wysłane 2012-09-25 18:39
Wysłane 2012-09-25 20:35 , Edytowane 2012-09-26 09:22
@P_M_ dlatego po odwiedzinach mozna zrobic logi i wszystko wiesz w jakiej kondycji jest jednostka
Faktem ze cena powinna oscylowac ok 15-16.500 zl
Kolega sprzedal swojego pastucha w ladniejszym kolorze oraz srodku, fele kozak, tylko ze silnik 101@145KM(turbo od 130KM oraz zmieniona mapa) poszla za 16.500zl. Przebieg auta chyba 168tys km oryginal
Edit: @P_M_ To jest auto na PD a nie na pompie rotacyjnej (VP) takze nie myl pojec
Lesio jakie oznaczenia silnika jesli mozna zapytac?
Wysłane 2012-09-26 00:04
Nie no wiecie..ludzie kupują też telefony komórkowe za 1600-2000zł a potem naklejają folię i wkładają do futerału za kolejne 100zł. Po co? A no po to, że to kupa kasy za telefon i po 1 szkoda aby się poniszczył, a po 2 kiedyś łatwiej będzie sprzedać taki zadbany zestaw Auto to też się tyczy. Oczywiście też nie przesadzajmy, bo nie każe nikomu papci zakładać przed wejściem do swojego auta, ale np niektóre elementy mam oklejone taką przeźroczystą taśmą zabezpieczającą ( progi, okolice stacyjki, próg bagażnika, ten element wklęsły pod klamką, aby od pazurów nie było widać itp ) Takiego maskowania praktycznie wcale nie widać, a autko gdy się wszystko ściągnie wygląda też bardzo ok
Wysłane 2012-09-26 09:07 , Edytowane 2012-09-26 09:09
@P_M_ turbina była wymieniana przez poprzedniego właściciela za 1200zł, mam fakturę na to. Zawieszenie jest w stanie bdb. Co do znajomych to niestety nie mam osoby która potrzebowała by auta, każdy ma. Kupowałem to auto od bardzo dobrego kumpla i gdyby potrzebował kasy na pewno bym go nie sprzedał.
@kowgli tak jak pisałem wcześniej nie boję się żadnego mechanika
Co do ceny to uważam że jest ona rozsądna, patrząc na stan auta, tak jak pisałem wyżej sama skrzynia automat kosztowała z wymianą 3200zł, wymieniłem na przeglądzie klocki hamulcowe, za ok. 2 tyś km wymiana oleju ale mam nadzieje że zrobi to nowy właściciel:)Rozrząd wymieniany był przy 232 tyś km
Wysłane 2012-09-26 09:42
@maq "Nie zgadzam się. Marketing zadziała przez pierwszy rok, dwa od wprowadzenia auta na rynek."
...wcale nie, u VW działa od lat 70tych do dziś, niemieckie rankingi awaryjności to jego ważna część
A opinie klientów są niemiarodajne - w czasie, kiedy na polskich ulicach panowały Maluchy, Borewicze i Łady każdy samochód zza żelaznej kurtyny był o niebo bardziej niezawodny, a że Polska leży obok Niemiec, to stąd wtedy najwięcej samochodów ściągnęli sobie nieliczni ludzie, których było na to stać. Stąd wzięło wtedy się przeświadczenie, ze niemiecki samochód był bardziej niezawodny, niż inne, chociaż nie był lepszy od francuskich, włoskich, brytyjskich, czy azjatyckich. No i to przeświadczenie zostało do dziś, a Niemcy to wykorzystują.
Wysłane 2012-09-26 20:58 , Edytowane 2012-09-26 20:59
@kowgli jeżeli jesteś zainteresowany to wydaje mi się że sie dogadamy co do ceny. Warto go kupić
Wysłane 2012-09-26 21:43
@Lesio23 tak z ciekawosci jakie oznaczenie jednostki?
Wysłane 2012-09-26 22:52
@Frost wszystko mozliwe ale dowiemy sie dopiero jak odpowie lesio
Wysłane 2012-09-27 09:11
@ELLIOTT tzn ??
Wysłane 2012-09-27 12:02 , Edytowane 2012-09-27 12:28
@Lesio23
Napisz typ silnika, 3 literowe oznaczenie typu motou we wlepie pod wykładziną w bagażniku ewentualnie na obudowie paska rozrządu a najlepiej w książce serwisowej, jeśli posiadasz.Powinno być AWX(skrzynia 5-bieg) lub AVF(skrzynia 6-bieg,większy moment obrotowy, lepsze przyśpieszenie, większa prędkość max, lepsza elastyczność).Zakładam, że skoro posiada automat, będzie silnik AVF.
Wysłane 2012-09-27 12:14
@grizli Zaraz napisze "TDI"
Wysłane 2012-09-27 15:36
@Maveriq prawie zgadłeś tylko że jest TDI
Oznaczenie to AVF
Wysłane 2012-09-27 16:31
@Lesio23 czyli juz raczej na pompkach al. Do tego poprawa mapy oraz dodac IC i mamy 170KM
Wysłane 2012-09-28 08:31
Czyli dobre auto mam
. Ja nie szaleję wiec te 130KM mi w zupełności wystarczą
Wysłane 2012-09-28 08:39
@grizli O tym wiem ale wolalbym zmienic na wiekszy i tak, koszta nie sa duze ale jest wydajniej i lepiej jezdzac latem z zatloczonych miastach
@Lesio23 gdyby bylo te 160-170KM mowilbys inaczej, szczegolnie na trasie kiedy wyprzedza sie
Co jak co ale virus swoje robi, tym bardziej ze graty sa odpowiednie
Wysłane 2012-09-28 08:41 , Edytowane 2012-09-28 08:41
No to jest standard, że jeśli kierowca przyzwyczai się do parametrów swojego silnika, to później źle Mu się jeździ każdym choć trochę słabszym. Kwestia wygody.
Wysłane 2012-09-28 17:37
@Frost zaden problem, spece od virusow(Ci prawdziwi) powiedza w jakiej kondycji jest jednostka po logach.. ostatecznie na hamowni..
Byle komu, nie daje sie do roboty auto
Kto jest online: 1 użytkowników, 252 gości