Forum > Kącik Linuksa i Androida > Yarvik - problem z logowaniem do Google Play

Strona 1 z 1 1
skocz

darqsoul

Wysłane 2014-08-25 19:51

Witam.
Przez najbliższe 2-3 tyg. jestem "zmuszony" poużywać telefonu z androidem.
W ręce wpadł mi Yarvik model Ingenia X1. Chciałem zainstalować kilka podstawowych aplikacji typu: skype itd. ale mam problem z zalogowaniem się do Google Play. Za każdym razem pojawia się komunikat "Aplikacja Sklep Google Play została zatrzymana/zamknięta". Ktoś wie jaka może być przyczyna i jak to naprawić? Będę wdzięczny za pomoc.

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38033 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-25 19:57

A wyczyść jej dane (z poziomu managera aplikacji).

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

kowgli

  • kowgli
  • wiadomość Użytkownik

  • 4367 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-26 09:12

Dostałeś telefon świeży, czy po kimś? Jeśli nie pomoże to co sugerował djluke, to 1. sprawdź czy nie ma żadnych aktualizacji systemu 2. przywróć system do ustawień fabrycznych.

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-26 09:47

Witaj w świecie taniej chińszczyzny. Up softu, czyszczenie do fabryki, reset danych aplikacji z poziomu ustawień/aplikacje itd. Jak nie pomoże, wyrzucić, zapomnieć, nie przypominać sobie że to Android był bo tylko zgaga zostanie. :)

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5186 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-26 10:19

Wykonaj następujące kroki:
- Ustawienia -> Aplikacji -> Sklep Play -> Wyczyść pamięć podręczną i wyczyść dane

Jeżeli to nie pomoże, usuń konto google (ustawienia -> konta -> google -> usuń konto)


Jeżeli dalej będzie to samo, chyba pozostaje przywrócić telefon do ustawień fabrycznych.

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

darqsoul

Wysłane 2014-08-27 16:16

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi - niestety zaproponowane rozwiązania nie pomogły.

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5186 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-28 08:45

Przywrócenie ustawień fabrycznych również?

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

darqsoul

Wysłane 2014-08-29 10:47 , Edytowane 2014-08-29 10:48

Tak, po przywróceniu do ustawień fabrycznych problem dalej występuje.

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5186 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-29 12:04

To pozostaje wgranie nowego ROMu, może to pomoże.

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38033 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-29 15:58 , Edytowane 2014-08-29 15:59

Tu coś jest [LINK] ale nie wiem co bo na stronie producenta dla tego modelu plików jakichkolwiek brak.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, BeQuiet Dark Rock 4 Pro, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 366 gości