Forum > Kącik Linuksa i Androida > Yarvik - problem z logowaniem do Google Play

Strona 1 z 1 1
skocz

darqsoul

Wysłane 2014-08-25 19:51

Witam.
Przez najbliższe 2-3 tyg. jestem "zmuszony" poużywać telefonu z androidem.
W ręce wpadł mi Yarvik model Ingenia X1. Chciałem zainstalować kilka podstawowych aplikacji typu: skype itd. ale mam problem z zalogowaniem się do Google Play. Za każdym razem pojawia się komunikat "Aplikacja Sklep Google Play została zatrzymana/zamknięta". Ktoś wie jaka może być przyczyna i jak to naprawić? Będę wdzięczny za pomoc.

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38332 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-25 19:57

A wyczyść jej dane (z poziomu managera aplikacji).

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

kowgli

  • kowgli
  • wiadomość Użytkownik

  • 4367 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-26 09:12

Dostałeś telefon świeży, czy po kimś? Jeśli nie pomoże to co sugerował djluke, to 1. sprawdź czy nie ma żadnych aktualizacji systemu 2. przywróć system do ustawień fabrycznych.

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-26 09:47

Witaj w świecie taniej chińszczyzny. Up softu, czyszczenie do fabryki, reset danych aplikacji z poziomu ustawień/aplikacje itd. Jak nie pomoże, wyrzucić, zapomnieć, nie przypominać sobie że to Android był bo tylko zgaga zostanie. :)

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5223 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-26 10:19

Wykonaj następujące kroki:
- Ustawienia -> Aplikacji -> Sklep Play -> Wyczyść pamięć podręczną i wyczyść dane

Jeżeli to nie pomoże, usuń konto google (ustawienia -> konta -> google -> usuń konto)


Jeżeli dalej będzie to samo, chyba pozostaje przywrócić telefon do ustawień fabrycznych.

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

darqsoul

Wysłane 2014-08-27 16:16

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi - niestety zaproponowane rozwiązania nie pomogły.

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5223 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-28 08:45

Przywrócenie ustawień fabrycznych również?

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

darqsoul

Wysłane 2014-08-29 10:47 , Edytowane 2014-08-29 10:48

Tak, po przywróceniu do ustawień fabrycznych problem dalej występuje.

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5223 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-29 12:04

To pozostaje wgranie nowego ROMu, może to pomoże.

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38332 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-29 15:58 , Edytowane 2014-08-29 15:59

Tu coś jest [LINK] ale nie wiem co bo na stronie producenta dla tego modelu plików jakichkolwiek brak.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 2 użytkowników, 171 gości

komanek , MassTA ,