dobra... to za i przeciw na początek - w porównaniu do WOWp.
osobiście właśnie zaciągam toto, bo WOWp mi się spodobał.
ale leci tak powoli... ponad 6GB zresztą, że pewno do jutra nie doleci
Forum > Software > War Thunder - wątek pierwszy, ale niekoniecznie ostatni
Wysłane 2013-03-04 07:28
świetna gra bijąca na głowę tego WOWp fajna grafika, przyjemnie się lata nawet na arcade. Dogfighty sprawiają frajdę. Ale by wbić bez premki coś sensownego to trzeba zestrzelic chyba 1000 samolotów wroga :O to jedyna lipa. Grafika na full i na prawdę widać, że się narobili kokpity samolotów świetnie wyglądają, dźwięki są też pierwsza klasa.
Wysłane 2013-03-04 08:20 , Edytowane 2013-03-04 12:24
WT już jest w polskiej wersji.
Menu i podstawy: [LINK]
Jeszcze nie latałem. Ale rozwiązałem już problem z loginem do gry. Trzeba było wygenerować nowe hasła. I gra poszła.
Plusy WT:
- Więcej nacji: są brytole i włosi (ci drudzy w drzewku niemieckim )
- poza myśliwcami są ponadto bombowce, samoloty torpedowe i wodnopłatowce.
- nie widzę żadnych prototypów w drzewkach (duży plus)
- nie typowa nawalanka jak WOWp
Minusy WT:
- mniej się zdobywa tzw. doświadczenia i kredytów czyli będzie trzeba naprawdę się nalatać.
- duża rozrzutność w kosztach napraw (np. brytole vs japońce)
Rzeczywiście lepiej na początku polatać w WOWp aby później przejść do WT.
Wysłane 2013-03-04 08:51 , Edytowane 2013-03-04 08:51
jest jedna znacząca przewaga WOWp nad WT. Tamten eko-system WoT+WoWP+WoB ma mieć potem zintegrowane mapy do grania zarówno czołgami, samolotami jak i statkami. Na dodatek konto jest wspólne dla WoT i WOWp co równiez upraszcza sprawę.
... ale też zaciągam WT żeby porównać sobie ;)
i strasznie niecierpliwie czekam na WoB (World of Battleships)
Wysłane 2013-03-04 09:28
Co do gierki to miodzio:)
Bez porównania z WoWP.
Kaska dobrze leci, tylko trzeba coś zrobić w bitwie:)
Jak na razie do 6 tieru amerykanów doszedłem i frajda jest świetna:)
Z kaską nie ma problemów:)
Wysłane 2013-03-04 10:15
właśnie ja gram ruskimi:D oni mają dość ciężką doktrynę;/ jeden km 12,7 ew. dwa takie i 30mm działko. Ciężko tym trafić ale jak już trafię to na kawałeczki... ale np. taki spitfire ma chyba sześć km'ów ale małokalibrowych ale jak zacznie tym sypać to coś zawsze trafi... gra jest kozacka ale nudzi po pewnym czasie random jak w WoT do tego ten lvl na ruskich mi leci jak krew z nosa 5 lvl mam.
Wysłane 2013-03-04 10:17 , Edytowane 2013-03-04 10:59
@all
EDYTA sporo odpowiedzi dot. WT znalazłem w ich fakju, więc je tutaj dopiszę. Wygląda to imponująco.
Panowie, jak w tych 2 grach rozwiązano różnice między tierami - powiedzmy w czym jest lepszy myśliwiec tier 5 od tier 3? (domyślam się że prędkość maksymalna, pułap, siła ognia. Co z HP, czy są jakieś drastyczne różnice, jak w WoT?)
Jeżeli chodzi o wytrzymałość samolotów na ogień, mamy tutaj coś bardziej realistycznego (jedna celna seria z pół calówek/parę pocisków 20/30mm i zgon) czy idzie toto w stronę WoTa?
We continue to tune up the damage system by modifying the one that was used in Wings of Prey. Ballistic parameters for all projectiles have been changed completely. Generally, we tend to stick to logic: one or two well-aimed salvos of machine gun fire, and almost any plane will be doomed. In addition to the overall consistency with historical facts, this gives the game its intensity and drive.
Jak rozwiązano sprawę pilota i umiejętności, czy grind jest równie azjatycki jak w WoT, gdzie bez kilkuset bitew, nie ma nawet 1 perka?
Players will train the skills of the crew: pilot, mechanic, shooters (with traits like vigilance, endurance, tolerance to overload, and others). Also, there are usually physical parameters that may vary for different people and can be developed with training, such as stamina, accuracy (for AI shooters), vigilance and observation skill, resistance to stresses, and so on
Czyli grind jest obecny, pytanie jak dotkliwy
Czy samoloty mają różne osiągi, w zależności od wysokości? Czy to jest ogólna formuła, czy przypisana do typu/modelu?
The flight model we use is historically accurate as much as possible, so the tactical and technical characteristics of all models will match with their real-world counterparts. We believe that it is much more exciting to pilot realistic planes than fictional ones.
O ile ogólnie wciąż mam frajdę z gry w WoT, który cenię za dobrze zrobiony aspekt f2p, to poziom frustracji często bywa wysoki (MM potrafi dobijać, miliony nowych OP czołgów, które prędzej czy później dostaną nerfa, zamiast rozwijać gameplay) dlatego szukam czegoś bardziej wyrafinowanego.
@Greg-u
Te bombowce, torpedowce i wodnopłatowce to mają co atakować? Są jakieś cele naziemne i okręty? Jak to jest wplecione w warunki zwycięstwa?
Widzę tutaj duży potencjał
Znalazłem trochę info i o tym, pytania który tryby są obecnie dostępne:
• Quick Game is a battle with random enemies of comparable skill levels based on scenarios such as aerial domination, capturing airfields, providing assistance in naval battles, defending or destroying enemy bombers, and many more.
• Tournaments are battles with special rules that happen on a schedule, with requirements for all participants.
• Global War is a mode about which details will be revealed later, but the general idea that a player chooses his side, and each battle is not a random game but a successive line of historically consistent victories and losses.
• Sandbox mode leaves players free to define rules, limits, and goals on these servers
• Dynamic campaign, user missions, single missions, and quick editor are modes in which players fight against AI, under certain circumstances.
@Maverick
Co do porównania modelu lotu to niech się gracze wypowiedzą, od producenta WT znalazłem takie info:
We use our own flight model created partly on the basis of our previous projects, Wings of Prey and Apache: Air Assault.
However, we are working on massive improvements to the flight model, so during the game’s development it will improve significantly
Wysłane 2013-03-04 10:30
@andrzej166 A jak sterowanie? Samo latanie jest przyjemniejsze, niż w WoWp.?
Wysłane 2013-03-04 11:16
bez porówniania jeśli chodzi o sterowanie to zdecydowanie jedna z mocniejszych stron tej produkcji WT. W trybie arcade ja gram mysz + klawa i świetnie się bawię. Później są jeszcze bitwy historyczne i full real. Tam sterowania nie próbowałem rozgryźć. Na wyższych poziomach można przeciągnąc maszynę, urwać skrzydło, może paliwo się skończyć itd. Są to realne bitwy II wojny stalingrad itd. Tu nie możemy wziąść sobie np. Japońców ponieważ nie brali udziału w tej bitwie stąd tylko ruscy i niemcy w takej misji będą dostępni. Nie odnawia nam się amunicja na wyższych poziomach trudności.
Wysłane 2013-03-04 11:40
no i w końcu WT się dociągnął - na pierwszy rzut oka bardziej profesjonalny niż WOWp. faktycznie sterowanie porządne i bardziej symulacyjne. czy silnik nie jest ten sam co w Wings of Prey? bo grafika mi wygląda wypisz wymaluj jakby stamtąd. może gracze dzięki większej komplikacji będą ..dojrzalsi?
...i drzewka z maszynami!
matko bosko muszę dżoja odkurzyć jednak i zrobić coś z przedłużeniem doby o kolejne 10 godzin
Wysłane 2013-03-04 17:07
@koradon na gf660 mam prawie wszystko na maksa i w misjach treningowych 80 fps ale co będzie w walce to jeszcze nie wiem. jak będzie chwila to spróbuje - na razie walczę ze ścianą i kafelkami
@-ADSO- miałem to samo, ale samolocikom uległem jara mnie to jak Tonego hantle
faktycznie radocha z latania lepsiejsza niż w WOWp, ale to inne gierki są. też chyba myślą o wprowadzeniu walki czołgami i statkami, bo są przyciski
Wysłane 2013-03-05 20:40 , Edytowane 2013-03-05 20:42
@straszny
bzdury wygadujesz.
wg sie wycofalo z polaczenia tych gier poza cw gdzie jedyne polaczenei to bedzie wspolna mapa - nie bitwa, i konto.
natomiast wt ma miec jak najbardziej dodane czolgi i statki na 1 polubitwy.
wt mam od premiery 1.27 nie mailem oakzji wiecej pograc jeszcze
jestem tam pod nickiem wieh
Wysłane 2013-03-06 15:52 , Edytowane 2013-03-06 17:40
Już pisałem na temat War Thunder w porównaniu z WOOp.Dorobiłem się 13lvl US i paru samolotów US lvl 13w tym B17.Koszty napraw na wyższych lvl(ponad 13 lvl) są tak duże że po nieudanej bitwie trzeba pogać niższymi terami żeby zarobić na naprawy
Wczoraj w nocy na Japoncach (1 tierze) miałem 15 ubitych-ponad 3000 pkt.i wszyscy pisali ochy achy a straciłem 1 samolocik.
Jak ktoś ma dokładny opis skili po polsku to bym był heppy
Może zrobimy team IN4 :)
Szukać mnie pod Baldur67 w grze tak samo w WoT i innych grach
Kto jest online: 0 użytkowników, 176 gości