Forum > Software > Pentagram Combo 4-core --> Aplikacja Viber zablokowała telefon - potrzebna Pomoc

Strona 1 z 1 1
skocz

Elessar

Wysłane 2014-03-16 23:07 , Edytowane 2014-03-16 23:07

Cześć.
Tak jak w temacie, na ekranie pojawiła się informacja: "niestety aplikacja viber została zatrzymana"... a telefon się zawiesił.
Nie da sie przejść do jakiegokolwiek menu, nie da sie zadzwonić na telefon...
Chciałem przywrócić ustawienia systemowe ale niestety nie wiem jak bez możliwości poruszania sie po menu. Android 4.1

Ktoś ma pomysł jak odblokować telefon, lub jak zrestartować androida??

Pomoc pilnie potrzebna.

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2014-03-17 00:33

A po prostu wyciągnąć baterię jeśli nie można normalnie uruchomić ponownie? \"\hmmm\"

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

クリス&

Wysłane 2014-03-17 06:31

Poczytał bym w instrukcji, u mnie jest bateria wbudowana(teraz nie mam gwarancji więc niema problemu odkręcić dwie śrubki i wyciągnąć baterię) ale jaka była by "zwieszka" zawsze działa przyciśnięcie na 10 sekund przycisku włączenia.

nickey

  • nickey
  • wiadomość Użytkownik

  • 8521 wypowiedzi

Wysłane 2014-03-17 07:44

A kombinacja power + home + głośność w górę (lub to samo, tyle, że głośność w dół) coś daje?

Lub 2 sposób: power + głośność w górę przez około 10 sekund.

AMD Ryzen 5800X |MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | Samsung 970 Evo M.2 500GB + Crucial P1 1 TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe| be quiet! Pure Loop 360mm (BW008) | Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8GB GDDR6| HyperX 16GB (2x8GB) 3600MHz CL17 Fury RGB|be quiet! Power Zone 750W (BN211)| SilentiumPC Signum SG7V Evo TG ARGB

Elessar

Wysłane 2014-03-17 09:13

Wyciągnięcie baterii nic nie dawało... Ale przy włączaniu telefonu Viber startuje z opóźnieniem i w końcu udało sie przełączyć na menu i przywrócić aplikacje. Okazuje się że jest ona potrzebna do działania telefonu.
Jak na razie problem się rozwiązał.
Dzięki, za pomoc.

Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 187 gości