Witam ma taką kartę wifi TL-WN725N łączy się z livebox 3 nie osiąga pełnej prędkości tylko 42mbps czy jest podłączona pod usb 3 czy usb 2 niema znaczenia na lg g3 idzie prawie 80mbps.
Może ma ktoś jakieś rozwiązanie.
Forum > Software > WiFi neostrada 80mb
Wysłane 2015-05-10 11:18
Taka karta.
Poza tym "idzie" czy "łączy się"?
Wysłane 2015-05-10 14:09
Moja neostrada się synchronizowała na 45k, teraz 39,9 ;< Opcja 80Mb/s
Ten funbox1 to średni router, mam wysokie pingi w grach. Ale nie mogę zmienić routera, bo z zwykłymi adsl2+ routerami nie działa. Dziwne to vdsl.
Wysłane 2015-05-10 16:32
@Dragon
LG łączy się na prawie 80 czy net działa prawie 80?
Najlepiej przepisz (Prędkość i margines) albo wrzuć screena z zakładki jw.
W ogóle to FB obsługuje niby 300Mbps (z pudełka), rozsyła z prędkością 144Mbps (tak podaje), a łączę się z nim max na 72Mbps. To wszystko jest pic na wodę fotomontaż.
@Kinslayer
Może Ci się sąsiedzi albo ktoś w pobliżu podpięli pod linię (w sensie nowe umowy). Mi też na początku łapało synchro nawet na 67 a teraz ledwo przekracza 60. Możesz się zsynchronizować w nocy jak jest mniejsze obciążenie sieci ale wtedy w dzień będziesz miał mniejszy margines szumu i łącze może być niestabilne.
A że VDSL nie działa na modemach ADSL to nic dziwnego. Na modemach VDSL działa jak trzeba, tylko za mało jest tego na rynku i ceny są jakie są.
Wysłane 2015-05-10 21:08
twoje 39,9 Mbit to prędkość do centrali, mój znajomy ma to samo, dokładnie akie same wartości jak Ty, więc to raczej takie "oszukane" 80Mbitów, natomiast te 80, które masz w połączeniu z LG to prędkość połączenia telefonu z routerem, pewnie zbieżność liczb :), możesz oczywiście kupić routery VDSL, np Fritz 3390 (599zł), 7390 (799zł), niżej masz prędkości połączeń z routera VDSL i i VDSL2 w zależności od odległości od centralki,
VDSL
56 Mbit/s do 300 metrów
25 Mbit/s od 300 do 900 metrów
10 Mbit/s do 1500 metrów
VDSL2
200 Mbit/s do 300 metrów
100 Mbit/s do 500 metrów
50 Mbit/s do 1000 metrów
Wysłane 2015-05-10 21:21
Własnie nie mam pojęcia ile mam do centrali + myślałem, że analog to analog a tu niespodzianka. W sumie nie mam co narzekać, ponoć 10Mb/s to było "max" a mam teraz 40 :D Chociaż bardziej się ciesze z uploadu 8(poprzednio miałem 1).
Muszę tylko pokombinować jak zbić ping... poprzednio ping w grze 48-52 a teraz ok 75..wyłączyłem funspot(darmowe_orange_wifi) oraz odpiałem telewizję ale bez zmian.. O dziwo jak zapuściłem ściąganie z steama (3,9MB/s) to miałem ping 56 w grze :D
Wysłane 2015-05-10 21:55
@Kinslayer
Jak wyłączyłeś funspota? Ja muszę się logować by go konfigurować (włączyć), tyle że jest...włączony. Innych opcji chyba brak.
Pingi faktycznie chyba mi skoczyły - wcześniej miałem stabilne 20-22ms, dziś jak testowałem to średnio ponad 35
U mnie linia wisi na słupach tak gdzieś z pół kilometra myślę.
Wysłane 2015-05-10 22:01 , Edytowane 2015-05-10 22:09
Teraz o dziwo mam 58 ping ;3
Musiałem się zalogowac na orange.pl i w "mój orange" wyłączyć pasmo publiczne a następnie "darmowe_wifi_. Zresetować router (albo dwa razy :P) i smiga. Parametry łącze też uległy lekkiej poprawie ( na starych modemach i adsl miałem 10 ping w speedteście, vdsl 20+, teraz z powrotem 10). U mnie też kable idą słupami, jeszcze do poziomu zakopanych sieci nie nie doszliśmy :D W wykazie odnośnie umowy z roku 2012 gdzie zaczęli roboty niby od 2013 i mają skończyć do czerwca 2015... była moja miejscowośc ale ja nie zauważyłem żadnych modernizacji..poza Playem, który postawił nadajnik...ale znajomi w Play informują, że chyba same pozwolenia sa, bo zasięg jest badziewny.
Wysłane 2015-05-10 23:26 , Edytowane 2015-05-10 23:44
@Kinslayer
Tepsa (przejęta przez Orange z całym inwentarzem) ma niezły bałagan u siebie. U mnie dla przykładu nie ma możliwości podłączenia VDSLa to nic że z mojego słupa co najmniej 3 osoby mają opcję do 80Mbps - oni wiedzą lepiej:
Internet
Pod podanym numerem istnieje możliwość instalacji usługi Neostrada o maksymalnej prędkości 10 Mb/s
Doszło do tego że jak siostra się podłączała to zawarli umowę na adres "sam numer bez literki" (dwa domy dalej) bo tam system dopuszczał możliwość przyłączenia.
Dobra, znalazłem w końcu to pasmo publiczne, zobaczymy co się stanie.
OK, po restarcie mam już wyłączone

U mnie wygląda to tak:


Wysłane 2015-05-11 11:07
Ja zawsze zamawiałem przez internet (tam max było do 20). teraz wysłałem rodziców do salonu orange by oddali router livebox. Ci nie mogli przyjąć...bo oni sa orange a nie telekomunikacja Polska... Ale mogą zmienić umową na neo 80 + TV..i wyjdzie 20zł taniej...Zdziwiony, ze w ogóle vdsl tu pójdzie no ale OK. Przyjechał monter, zainstalował usługę i działa... ;3
Co prawda teraz na stronie mnie inforumuje, że max to 10Mb/s :D
Wysłane 2015-05-11 23:40
Offtopowo w temacie Orange ;) Witamy w świecie bajzlu pod sufit ;) Tutaj każda usługa może ale nie musi, albo musi ale nie może. Z dziesięciu instalacji jakie ostatnio "przebolałem" z ich strony, ZAWSZE coś było nie tak. A to zapis na umowie, a to nie ten router, a to nie ta usługa/pakiet/cokolwiek... Firma cud. Że działa.
Wysłane 2015-05-12 00:57
@elkoos
Wiesz...z jednej strony przejęli postkomunistyczną Tepsę z całą jej niedoinwestowaną, niewydolną i nierentowną infrastrukturą, którą muszą zobowiązani ustawami utrzymywać i jeszcze udostępniać innym, a z drugiej dla obniżenia kosztów zlecają całą telefoniczną obsługę klienta firmom trzecim, które wcisną Ci wszystko byle wyciągnąć od Ciebie kasę - nie ważne czy zgodnie z regulaminem czy nie. Czyli jednocześnie rozbudowują infrastrukturę na wsiach ciągnąc dziesiątki kilometrów światłowodów bez jakiejkolwiek gwarancji zwrotu (choć na pewno badania rynkowe prowadzą bo w końcu to firma a nie instytucja charytatywna) oraz rywalizują w miastach z UPC i innymi tego typu, gdzie walka jest przegrana na starcie.
Nie chcę ich tutaj bronić, jednak uważam że podstawowym generatorem problemów jest tutaj świadczenie usług przez kilka firm jednocześnie, vide Netia na linii Orange czy outsourcingowe infolinie - w takich przypadkach zawsze "nie ma winnych" Na szczęście jest ustawowy czas na rozwiązanie umowy zawartej poza lokalem i odesłanie sprzętu, co zawsze działa - jedynie trzeba być świadomym pułapki i dokładnie czytać regulaminy, z czym zdecydowana większość społeczeństwa ma problemy niestety.
Wysłane 2015-05-12 16:16
Oczywiście, tylko że masz masę sytuacji gdzie firma czy szkoła czy inna instytucja jest skazana na ich obsługę ponieważ są jedynym dostawcą na budynku itd. A do komórkowych rozwiązań nie mam zaufania niestety :)
Ale fakt faktem, czasem zdarza się też klient indywidualny wpuszczony w maliny - żeby było zabawniej, wtedy jest łatwiej.
Kto jest online: 0 użytkowników, 193 gości